2025-05-17, 19:58
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Jag sitter och avnjuter äldre Rask-videos och ser nu på "SLUTET FÖR KLUTTEN": https://lolcow.se/archive/old/2024/R...eoEqeU%5D.webm

Så otroligt många guldkorn och jag är bara 19 minuter in! Bland annat sa Rask nyss att det känns som att han är accepterad av communityn nu till skillnad från Olof och Cluee, haha!
Citera
2025-05-17, 20:30
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Jag sitter och avnjuter äldre Rask-videos och ser nu på "SLUTET FÖR KLUTTEN": https://lolcow.se/archive/old/2024/R...eoEqeU%5D.webm

Så otroligt många guldkorn och jag är bara 19 minuter in! Bland annat sa Rask nyss att det känns som att han är accepterad av communityn nu till skillnad från Olof och Cluee, haha!
Fy fan vad jag skrattade. Rask sitter och gör ner Cluee och säger var ärlig, säg som det är. Hyckleriet vet inga gränser när Rask sitter och pratar skit. Noterade att Rask var lite mindre mager mot vad han är nu..
Citera
2025-05-17, 20:40
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
När Rask i sina intron säger "hörni, mina vänner", vilka syftar han på då?
Citera
2025-05-17, 21:21
Medlem
https://lolcow.se/archive/old/2022/R...0reuploads.mp4

Video från 2021 då Marsvinsbaronen återigen beklagar sig över att hans tittare inte vill se hans såkallade vloggar utan att de bara är drama alla är ute efter. Men de har han minsann slutat med nu. Han mådde inge bra av att hålla på med det, och det var inge kul att få en dramavideo tillbaka!

Och anjo var också less på drama. Men han var iaf nöjd över att han var vänner med anjo och cluee nu, och de kunde han inte se skulle ändras på!
Citera
2025-05-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Inga problem? Hela hans familj påverkas ju av hans knarkande av sociala medier och uppmärksamhet, hur tänker du egentligen?

Droger. Man kan inte knarka sociala medier. Hur tänker du? Du är den sista som borde svara 🤣
Citera
2025-05-17, 21:53
Medlem
Dr.mjaos avatar
Jag vill veta mer om hur han var som barn, vad vet vi faktiskt om hans bakgrund mer än att hans pappa var rik, farfar tillhörde adeln i Vagnhärard.

•Har han haft fler långvariga relationer än med T?

•Vilka vad hans intressen innan han började dricka sprit och blev ett sprutluder?

•Någon som har koll på hans slutbetyg?
•Vilken linje gick han i gymnasiet?
•Finns det dokumenterat av oberoende källa att han har spelat i band?
Är det något mer vi vet om barndomen?
Kollade in hans FB, såg att han haft låset runt halsen sen 2011

Barnbaronen
Citera
2025-05-17, 23:16
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton

Den åldrades inte jättebra. Få saker Rask gör eller säger brukar göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, jag är med dig. Men lite prägel ska hon väl ändå få sätta? Det är ju ändå hennes hem också, där hon säkerligen betalar hyrorna själv. Säger inte att alla kvinnor har smak. Men de brukar kunna sätta en touch på ett boende som är mer hemtrevlig, med lite växter, etc. Baronens inredningsstil är dunkel. Fula färger, spöken, dödskallar, satanistsymboler, hårdrock och skräckfilmsmotiv.

Nej absolut, detta med den efterblivna "inredningen" är bara ännu ett av 1000 bevis på Baronens totala narcissism, noll hänsyn till varken fru eller barn.
Det tragiska är att skulle du fråga T skulle hon hävda benhårt att hon minsann älskar döda släktingar, tyg i taket och flammigt biljardbordsfärgat vardagsrum. Allt är topp, radhus och marsvin

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
farfar tillhörde adeln i Vagnhärad.

Eh, va?

Citat:

•Vilken linje gick han i gymnasiet?

Haha, humor där!
Senast redigerad av PhilipsDP18 2025-05-17 kl. 23:26.
Citera
2025-05-17, 23:25
Medlem
Citat:
Jag vill veta mer om hur han var som barn, vad vet vi faktiskt om hans bakgrund mer än att hans pappa var rik, farfar tillhörde adeln i Vagnhärard.

•Har han haft fler långvariga relationer än med T?

•Vilka vad hans intressen innan han började dricka sprit och blev ett sprutluder?

•1. Någon som har koll på hans slutbetyg?
•2. Vilken linje gick han i gymnasiet?

•Finns det dokumenterat av oberoende källa att han har spelat i band?
Är det något mer vi vet om barndomen?
Kollade in hans FB, såg att han haft låset runt halsen sen 2011

Barnbaronen

När det gäller sakerna (1) och (2), är det ganska enkelt. Det är offentliga handlingar och finns bevarat i den kommun han då gick i skola i. Bara att begära ut från kommunarkivet. De kan inte vägra lämna ut.
Citera
2025-05-18, 00:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Man kan inte knarka sociala medier.

Man kan "knarka" allt. Summan av lasterna är konstant. Har man missbrukspersonlighet så har man. Slutar man t.ex. med alkohol men gör inget inget åt sin missbruksproblematik så börjar man "knarka" annat, t.ex. Gud, spel, sex eller vad som helst.
Citera
2025-05-18, 08:25
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
https://lolcow.se/archive/old/2022/R...0reuploads.mp4

Video från 2021 då Marsvinsbaronen återigen beklagar sig över att hans tittare inte vill se hans såkallade vloggar utan att de bara är drama alla är ute efter. Men de har han minsann slutat med nu. Han mådde inge bra av att hålla på med det, och det var inge kul att få en dramavideo tillbaka!

Och anjo var också less på drama. Men han var iaf nöjd över att han var vänner med anjo och cluee nu, och de kunde han inte se skulle ändras på!
Rask säger att han var bäst i Sverige på att skapa drama. Han säger emot sig själv hela tiden, det här är en jäkligt obehaglig människa.
Citera
2025-05-18, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Rask säger att han var bäst i Sverige på att skapa drama. Han säger emot sig själv hela tiden, det här är en jäkligt obehaglig människa.
Ja det är ju inte en person du anförtror något viktigt, t.ex att sköta ett jobb.
Citera
2025-05-18, 10:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Det måste vara riktigt illa just nu. Han försökte med en yt-live men sändningen laggade sönder. Då gick han ut på ig-live och blev konfronterad, surade till och sedan dess är det total tystnad förutom de sedvanliga ig-story som bara visar hans knarkande av sociala medier i jakt på något han tycker är roligt.

Nya kanalens innehåll ser ut att vara inspelade för ett tag sedan så senaste ”riktiga” uppladdningen av en video är två veckor gammal (om ursäkten till Cluee).

Jag tror att han är ansatt från flera håll; rättvisan, frun, barnen, mamman och förhoppningsvis även svärföräldrarna.

Alla anser att han bör lägga ner sin verksamhet och ”vara en karl för sin hatt” (bete sig som en normal familjefar) men den porrskadade ÄckelBaronen har alltid fått göra vad han velat genom tyst acceptans, ekonomiskt stöttande och försök till avståndstagande från de runt honom. Ingen har tagit honom i örat på riktigt och då blir det så här.

Tänk att vara den 35-årige porrskadade ÄckelBaronen…jag är övertygad om att han inte fattar vad som hänt utan tycker synd om sig själv. Den enda han kan manipulera till att stötta honom i sin misär är hans fru som redan själv mår dåligt.

Fy fan. Kan inte någon styra upp den här vidriga cirkusen??

EDIT: inte konstigt att släkten tagit avstånd för hans pinsamma liv på sociala medier. Mors Dag 2017 förklarar en hel del del:
https://lolcow.se/archive/old/2021/R...dag%202017.mp4
Senast redigerad av GreenBattery 2025-05-18 kl. 10:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in