2025-07-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Jag har precis satt mig för att äta och lyssnar på Rask samtidigt, och så rapar han i mikrofonen

Han är sån alla kvinnor vill ha…. 😍
NOT!
Citera
2025-07-17, 20:48
Medlem
Damien-s avatar
Baronen är i fullständig panik just nu, hysterisk med flinten skinande av stress och svett. Kommentarer raderas i rasande takt när han försöker sopa igen kritiken av sin förtalsvideo. Nu har hans efterblivna följare, de som vanligtvis äter hans skit med leende mun, insett att han kallat någon "harmynt", en kommentar som tydligen är så vidrig att hans lismande falskhet inte räcker för att släta över den.
Citera
2025-07-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen är i fullständig panik just nu, hysterisk med flinten skinande av stress och svett. Kommentarer raderas i rasande takt när han försöker sopa igen kritiken av sin förtalsvideo. Nu har hans efterblivna följare, de som vanligtvis äter hans skit med leende mun, insett att han kallat någon "harmynt", en kommentar som tydligen är så vidrig att hans lismande falskhet inte räcker för att släta över den.
ja, nästan så. Uslingen säger "skratta harmynt" ett gammalt uttryck/liknelse som pikar människor som föds med harmynta. Slår vad om att idioten inte ens vet vad det betyder, han använder fina ord han hört nämnas av den store Alf och sina gamla favoritfilmer
Citera
2025-07-17, 21:44
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
"tjena rask, det är din följare som du känner här Charlie som alltid kommenterar dina videos att dom är KING" - @CharlieHedberg

Vad fan är detta, skulle Rasks fans ens klara att ta sig igenom särskolan?
Citera
2025-07-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vad fan är detta, skulle Rasks fans ens klara att ta sig igenom särskolan?

Kan ju vara vem som helst, vanliga människor.
Citera
2025-07-17, 22:26
Medlem
Bli en Air India video kl. 13. Tror ni han fått tag på den svarta lådan?
Citera
2025-07-17, 22:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Bli en Air India video kl. 13. Tror ni han fått tag på den svarta lådan?
Den hade just precis premiär, det här kan bli en klassiker!
Citera
2025-07-17, 23:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Vid middagsbordet i eftermiddags i en annan del av Trosa:
Baron af Ollon: Ööööh, hora! Du har bränt denniskorven!
Fis-Tessan: Va?! Vad menar du? Jag har inte pratat skit om korven!
Baron af Ollon: Hörrni, förresten ska jag spela in en video om Air India och släppa ikväll. Mina följare vill verkligen se den säger de! Snart flyger det bejbi!!
Fis-Tessan: Air India? Har de ingen luft i Indien längre?? Läskigt!!

I bakgrunden skallar storebror lillebror och den lilla flickan sitter kvar i sin vagn i hallen efter morgonens utflykt.
Citera
2025-07-17, 23:10
Medlem
Spritnotas avatar
Väntar fortfarande på "analysen" av Cluees video, men Rask har viktigare saker att göra.

Grimasen i kvällens thumbnail är samma som Pontus Rasmussons pappa brukade ha på deras thumnails.
Citera
2025-07-17, 23:22
Medlem
Miys avatar
Finns den uppladdad på något annat ställe hans kanal?

Jag tror den här videon kommer krasha hårdare än det där flygplanet men samtidigt bli en framtida klassiker det är lite häftigt ändå.
Citera
2025-07-18, 00:16
Medlem
NFCs avatar
Första halvan av videon gick åt att prata om något flyg som kraschat i Indien, andra halvan gick åt att som vanligt prata om "hur Rask fungerar personligen", med löjliga exempel som att Rask inte skulle flyga ens 5 minuter även om han skulle få Bill Gates förmögenhet, och Rask är spirituell och är övertygad och vet för ett faktum att han har dött i en flygolycka förut.
Citera
2025-07-18, 00:18
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Kan ju vara vem som helst, vanliga människor.

Om "vanliga människor" i din sfär formulerar sig sådär(och tittar på Rask) tycker jag du ska hoppa i sjön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in