2025-07-03, 19:26
Medlem
100% att kal Fredrik redan ringt snuten, han drömmer garanterat mardrömmar om axel.
Kal Fredrik, det är bara att gå in och sätta dig i duschen och vagga fram och tillbaka som vanligt, pajas.
Citera
2025-07-03, 19:28
Medlem
Lailatjejs avatar
2025 - Året då pissruskan och riksäcklet Carl Fredrik Alexander Rask blev officiellt upphängd på tvättlinan och rejält daskad med klappträ framifrån, bakifrån, uppifrån och ner av fyra superhjältar och blivande legender; Herr & Fru Motvikt, Tojje och Axel Öhman!

En episk milstolpe
Citera
2025-07-03, 19:32
Medlem
GreenBatterys avatar
9088 visningar på hans del av podden och 82 kommentarer.

Det går för dåligt med visningarna!! Baron af Ollon polerar upp ollonskallen och kräker ur sig en till video…för nu släpper det väl?!
Citera
2025-07-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Det går för dåligt med visningarna!! Baron af Ollon polerar upp ollonskallen och kräker ur sig en till video…för nu släpper det väl?!

Intresset verkar ha svalnat. Den första delen av "podden" Rasken släppte på kanalen har 82 400 visningar. Men snart flyger det igen!
Citera
2025-07-03, 20:37
Medlem
Djungelskribentens avatar
Dagens ord: sensoriskt. Jag räknade till att han använde det ordet hela SJU GÅNGER under bara ett par minuter. Lärde han sig det inatt när han maniskt skrollade instagram reels kanske?

Jävla idiot. Psykosresonemanget från runt 18:30 och några minuter framåt var dock underhållande. Fantastiskt verklighetsfrånvänd.
Citera
2025-07-03, 21:23
Medlem
Slussenyaos avatar
Vart är stortuffbiker?? Måste ja ge OtrohetsBaronen visningar nu för tiden?
Citera
2025-07-03, 21:35
Medlem
Helvete vad han laddar upp videos 1 video varje dag måste ut

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Stora massan som följde höjden av dramat har gått vidare från Chrippa ingen bryr sig längre men det fattar inte Rask som sitter och fortsätter gapa och skrika om Chrippa dagarna i ända
Senast redigerad av HeltVild 2025-07-03 kl. 21:37.
Citera
2025-07-03, 21:42
Det kommer bli en svettig sommar i runkbåset för den porrskadade Äckelbaronen. Youtubekanalen går sämre än någonsin och Carl Fredrik klarar knappt av att ge barnen mat på bordet. Han måste snart börja skita ur sig 10-15 videos i veckan för att få ekonomin att gå ihop. 2025 kommer dock bli Runkbaronens sista år på Youtube. Han är nära en total kollaps. Synd (för honom) att han inte inser det själv. Jag kommer skratta gott när hans liv brakar ihop fullständigt.
Citera
2025-07-03, 21:44
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao

Den visningen du ger honom är en piss i Mississippi, mot vad han önskar att det ska vara. Däremot ska du alltid tumma ner Runkpsykopatens videos.
Citera
2025-07-03, 22:03
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao

Nej det måste du inte; https://lolcow.se/archive/old/2025/RASK/
Citera
2025-07-03, 22:53
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Herregud, Rask är så fruktansvärt pantad.. båda dom andra sitter ju och driver med honom men han förstår inte ett skit?

Hahahahha, ja de (mest Anjo) sitter ju bokstavligen och driver med honom, men han fattar ingenting.
Citera
2025-07-03, 23:42
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Det kommer bli en svettig sommar i runkbåset för den porrskadade Äckelbaronen. Youtubekanalen går sämre än någonsin och Carl Fredrik klarar knappt av att ge barnen mat på bordet. Han måste snart börja skita ur sig 10-15 videos i veckan för att få ekonomin att gå ihop. 2025 kommer dock bli Runkbaronens sista år på Youtube. Han är nära en total kollaps. Synd (för honom) att han inte inser det själv. Jag kommer skratta gott när hans liv brakar ihop fullständigt.
Jag med. Men han är så satans korkad så han begriper inte att han står på ruinens kant. Fy fan vad jag kommer att bli glad. Men vi ska inte räkna ut Baronen förrän det visar sig på riktigt..jag har tagit ut glädjen i förskott tidigare, men nu hoppas jag av hela mitt hjärta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in