2025-07-15, 23:28
Medlem
Faltas avatar
Nu går det utför. Fy fasiken vad få tittare han har. Han upprepar och gnager och tjatar. Förresten är det någon som vet vad en StorTuffBiker har tagit vägen här i tråden?
Citera
2025-07-15, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu går det utför. Fy fasiken vad få tittare han har. Han upprepar och gnager och tjatar. Förresten är det någon som vet vad en StorTuffBiker har tagit vägen här i tråden?
Han blev outad i Skilleras chatt, någon sammanlänkade honom med en identitet, efter det blev det tyst.
Citera
2025-07-16, 00:02
Medlem
NFCs avatar
Tror inte STB blivit outad, vad säger att det ens skulle stämma, dom här nötterna kan inte få fram en identitet bakom ett FB-nick... Seriöst vad fan har hänt? Lolcow nere flera dagar
Citera
2025-07-16, 00:29
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fan vad psykotiskt att ställa ledande frågor till en LLM och förvänta sig något annat än medhåll. Ni fattar.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2025-07-16 kl. 01:21.
Citera
2025-07-16, 00:31
Medlem
Hugin86s avatar
Baronen senaste video vilket magplask. Sitta och ställa om frågan så att si tillslut håller med, sen ja de var ju de jag sa. Nu är de nog nära att han tappar de helt, när man har ai för prata känslor
Citera
2025-07-16, 00:38
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Ja jag kan bara instämma.
Detta var bland det sjukaste jag sett/hört på bra länge.

Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om han försöker att rädda upp detta med en efterhandskonstruktion i stil med att det var ju bara på skoj fattar ni väl!
jag har skrivit ner allt på en lapp här att jag skulle bara se alla reaktionerna på FB! höhöhöhö.

Det är en sjuk individ som behöver VÅRD!
Precis före han börjar prata med chatgpt så säger han att det som följer ska förhoppningsvis blir ett roligt segment, typ. Som att "Rask pratar med AI", skulle bli en succé hos tittarna och det kommer en del 2 inom kort. Han kanske lutar sig mot det, och säger att han inte alls är galen utan han har lurat Flashback & axel. Vi får väl se men det här var verkligen det roligaste jag sett på länge
Citera
2025-07-16, 01:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Tror inte STB blivit outad, vad säger att det ens skulle stämma, dom här nötterna kan inte få fram en identitet bakom ett FB-nick... Seriöst vad fan har hänt? Lolcow nere flera dagar
Ingen bråkar med min fucking broder STB då får dom med mig att göra.

Dessutom är han alldeles för bright för att outa sig själv som människan som bor i Chrippatråden.

Du kan aldrig tysta oss Rask

3k visningar, nu flyger det, baby köp ett 10p Billys nu har vi cash
Citera
2025-07-16, 02:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Han blev outad i Skilleras chatt, någon sammanlänkade honom med en identitet, efter det blev det tyst.
Det tror jag inte ett skit på
Citera
2025-07-16, 06:20
Medlem
TheFinals avatar
Sättet han promptar AI på gör ju att den börjar hallucinera ett ganska vanligt fenomen med just AI och dagens LLM´s.
Han matar den massa info, samma info i olika förklaringar i samma prompt så den barkar ju iväg fullständigt 🤣

I det format skulle den nästan hålla med om att jorden är platt också
Citera
2025-07-16, 09:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Tappat ca 600 följare på IG under mindre än en månad.

Är det här den största krisen någonsin för allas vår Baron af Ollon?

Tur att han är totalt oförmögen till att krishantera och tänka logiskt! Han kan bara gräva sig djupare ner i bajset.

Pop. Corn.
Citera
2025-07-16, 09:45
Medlem
Lennart Bladh hade sina mantisar, ollonskallen har ChatGPT. Likheterna blir bara fler och fler.
Skillnaden är att Lennart i grunden var en tänkande människa som förde rätt avancerade resonemang om stora livsfrågor (om än helt vrickade), medan skithögen endast drömmer om att bli kallad storkukad hövding och porrstjärnedyrkad i sitt bordellvardagsrum. Så långt sträcker sig hans ambitioner.

"We have Lennart Bladh at home"....
Citera
2025-07-16, 10:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
"We have Lennart Bladh at home"....
Tvångsinläggning på psyk nära förestående!

Helt övertygad om att han laddat upp dickpics till Chat GPT och bett om smickrande kommentarer.
Också helt övertygad om att han alltid har talsyntesen på för att få känslan av att det är en riktig vän.

Det. Är. Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in