2025-04-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Är det SlimJim dom hämtade hårddisken av?
Syltryggsbaronen har väl raderat allt sitt egna material pre-Chrippadramat typ? Han höll väl på att bråka och bete sig i massa år innan det, tänkte om någon hade sparat ned allt av hans tidigare fadäser på en hårddisk och det är det som Medviktparet har hämtat och ska gå igenom?

Medviktparet snackar även om någon intervju dom gjort med någon angående Bajshögen, det känns väl som låga odds på SlimJim?

Det är inte Jim
Citera
2025-04-04, 19:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Syltryggsbaronen har väl raderat allt sitt egna material pre-Chrippadramat typ? Han höll väl på att bråka och bete sig i massa år innan det, tänkte om någon hade sparat ned allt av hans tidigare fadäser på en hårddisk och det är det som Medviktparet har hämtat och ska gå igenom?

Medviktparet snackar även om någon intervju dom gjort med någon angående Bajshögen, det känns väl som låga odds på SlimJim?

Ja, väldigt låga odds.
Citera
2025-04-04, 19:08
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det är inte Jim

Har du mer för att backa ditt nej?

Eller har koll på vem?
Citera
2025-04-04, 19:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han har tummen inte mitt i handen utan i ”äääärslet” som han säger! Det vidrigaste med Baronen tycker jag ändå är att 2024 taxerade han 1,2 miljoner drygt och ärvde minst lika mycket minus skatt då såklart. Trots det kände han sig tvungen att gaslighta sina följare att det minsann bara var 8000kr han fick in i ”superchats” som skulle gå till hans frus skulder. Dom snodde han dock istället. Hennes skuldsaldo bara ökar, baronen har gjort sig skuldfri i sitt namn trots att det är hon som försörjt honom i alla år.

Psssssstt Therese!! Skiljer du dig så är blir hälften av ”dina” skulder Baronens. Ett smart sätt att bli av med något som måste tynga som fan. Medans Bajsbaronen töntar sig som en pundare hemma och ”renoverar” sönder erat boende.

Fyfan det måste vara en förbannelse att skämmas såfort man visar sig ute för hela familjen åt Carl Fredriks vägnar 😩
Slutskattebeskedet har inte kommit ännu och trillar in som tidigast 7 april.

Men det är knappast någon miljon. Taxerar han 500.000 så blir jag imponerad.
Citera
2025-04-04, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Slutskattebeskedet har inte kommit ännu och trillar in som tidigast 7 april.

Men det är knappast någon miljon. Taxerar han 500.000 så blir jag imponerad.

Blir nyfiken på vilka grunder folk använder för att kasta sig med massa siffror just nu?

Och då syftar jag givetvis på dessa 1.2 miljoner.
Senast redigerad av rikish 2025-04-04 kl. 19:29.
Citera
2025-04-04, 19:34
Medlem
esetts avatar
Han använder hushållspapper som golvskyddspapp. Det kommer absolut inte alls att rinna igenom hushållspappret till golvet.
Citera
2025-04-04, 19:45
Medlem
Kickassfarsans avatar
Ser lovande ut det där spacklandet, finns fortfarande tid att söka den där snickarutbildningen till hösten.

#Carl-FredrikiJOBBinnan2030
Citera
2025-04-04, 20:13
Medlem
Citat:

Vem är SlimJim? Och den där Livros som rask sålde och köpte tillbaka sin kanal av, vem är det? Sjukt att se business i att köpa rask kanal, men gjorde väll pengar på det?
Citera
2025-04-04, 20:14
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nu har jag ingen egen erfarenhet av missbruk så cudos till er som lyckats reda upp era liv!
Men jag har erfarenhet av att gå ned i vikt genom träning och diet och kan säga att rask ljuger när han påstår att hans viktnedgång beror på periodisk fasta och promenader.

Jag gick ner ca 16 kg på 14 månader. Men kan säga att när man lär i slutet av dieten så får man kämpa för varje gram, jag ser ju vad rask äter och inte en chans att du kan äta lite pizza och nöja dig när du gått ned så mycket och kroppen skriker efter kalorier. Kanske inte amfetamin men definitivt något dom dämpar hungern.
Jag har aldrig missbrukat tjack men brukade ta det ibland på helger som ung (rätt många helger) och han måste ta betydligt oftare än så för annars skulle det inte synas så mycket på honom.
Han ser ju fan AIDS-sjuk ut.
Periodisk fasta, jo jo…

Rask har ju alltid försvarat sin arbetsskygghet med att han är en ”mer närvarande farsa” men det verkar ju vara precis tvärtom?
På dagarna är barnen i skolan, och när de kommit hem ”jobbar han med youtube” hela kvällarna. En farsa som jobbar heltid brukar vara mycket mer närvarande.
Citera
2025-04-04, 20:15
Någon borde fråga honom om råd för en totalrenovering, då förra hyresgästen trashade sönder lägenheten. Någon som tar den för laget?

https://konnekt.se/hitta-profil/alexander-rask/
Citera
2025-04-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Han använder hushållspapper som golvskyddspapp. Det kommer absolut inte alls att rinna igenom hushållspappret till golvet.
Rask hade sagt till dig "jag kan lyfta upp bräder från golvet". Behövs inget skydd. Bara vända på parkettstaven
Citera
2025-04-04, 23:28
Medlem
Ingen ny video från muppjäveln? Grundkurs i körkortsspackling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in