Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Nu har jag ingen egen erfarenhet av missbruk så cudos till er som lyckats reda upp era liv!
Men jag har erfarenhet av att gå ned i vikt genom träning och diet och kan säga att rask ljuger när han påstår att hans viktnedgång beror på periodisk fasta och promenader.
Jag gick ner ca 16 kg på 14 månader. Men kan säga att när man lär i slutet av dieten så får man kämpa för varje gram, jag ser ju vad rask äter och inte en chans att du kan äta lite pizza och nöja dig när du gått ned så mycket och kroppen skriker efter kalorier. Kanske inte amfetamin men definitivt något dom dämpar hungern.
Jag har aldrig missbrukat tjack men brukade ta det ibland på helger som ung (rätt många helger) och han måste ta betydligt oftare än så för annars skulle det inte synas så mycket på honom.
Han ser ju fan AIDS-sjuk ut.
Periodisk fasta, jo jo…
Rask har ju alltid försvarat sin arbetsskygghet med att han är en ”mer närvarande farsa” men det verkar ju vara precis tvärtom?
På dagarna är barnen i skolan, och när de kommit hem ”jobbar han med youtube” hela kvällarna. En farsa som jobbar heltid brukar vara mycket mer närvarande.