2025-07-28, 22:21
Medlem
Nazbols avatar
Ny video från Bajsmannen i grannens bil. Han ska analysera Chrippas bröllop. In och dislikea
Citera
2025-07-28, 22:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Ny video från Bajsmannen i grannens bil. Han ska analysera Chrippas bröllop. In och dislikea
Bilen han lånar måste vara en av hans följare, dvs en gammal kärring han skickar dickpics till när han tjackrunkar.
Citera
2025-07-28, 22:51
Medlem
Trodde faktiskt inte att hans videor kunde bli sämre men man märker tydligt i kvällens video att han är pressad just nu, mer än vanligt.
Citera
2025-07-28, 23:09
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Trodde faktiskt inte att hans videor kunde bli sämre men man märker tydligt i kvällens video att han är pressad just nu, mer än vanligt.
Jag tycker nästan synd om honom.
Han skulle ju behöva hjälp av psykiatrin att ta tag i sitt liv och sitt mående, så han kunder funka nästan som en normal människa, och få ett normalt jobb.
Men det skulle nästan krävas att personal kom hem och hjälpte honom i vardagen, tills han klarade av att hålla rutinerna på egen hand.
Fatta hur mycket det skulle hjälpa deras ekonomiska situation om båda jobbade heltid. Och youtube bara vore en hobby som gav några extra kronor i kassan.
Citera
2025-07-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag tycker nästan synd om honom.
Han skulle ju behöva hjälp av psykiatrin att ta tag i sitt liv och sitt mående, så han kunder funka nästan som en normal människa, och få ett normalt jobb.
Men det skulle nästan krävas att personal kom hem och hjälpte honom i vardagen, tills han klarade av att hålla rutinerna på egen hand.
Fatta hur mycket det skulle hjälpa deras ekonomiska situation om båda jobbade heltid. Och youtube bara vore en hobby som gav några extra kronor i kassan.
Problemet är att han hellre skulle mörda o få livstid än att ta ett hederligt arbete.
Citera
2025-07-29, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Rask rapar efter det som incel trollen gör i Chrippa-tråden, han gör narr av Chrippa för att dom åt "Dior-tårta" på bröllopet. Vilken jävla nolla han är alltså. Han säger också att det inte är hans fel att han uttalar sig om Chrippa eftersom Rask har "fått ta emot DM" som handlar om Chrippa så han är tvungen att prata om Chrippa igen.

Sparka in ansiktet på idioten!

Någon skickade ett meddelande om en person till mig. Därför va jag tvungen att prata nedsättande om den personen offentligt

Lycka till med den ursäkten i rätten, baronjävel
Senast redigerad av Ralfhead 2025-07-29 kl. 01:56.
Citera
2025-07-29, 01:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Någon skickade ett meddelande om en person till mig. Därför va jag tvungen att prata nedsättande om den personen offentligt

Lycka till med den ursäkten i rätten, baronjävel
Om ni tyckte han såg dum i Clueevideon så vänta bara tills han sitter i tingsrätten, det finns ingenting han kan säga som ursäkt till hans beteende men han kommer väl förmodligen att försöka skylla på pundarfarsan.
Citera
2025-07-29, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Om ni tyckte han såg dum i Clueevideon så vänta bara tills han sitter i tingsrätten, det finns ingenting han kan säga som ursäkt till hans beteende men han kommer väl förmodligen att försöka skylla på pundarfarsan.

Baronen har verkligen förtjänat att än en gång sitta inför skranket angående förtal. Rask lärde inte sig inte av sin tididigare läxa då han blev dömd för flera fall av förtal och även integritetsintrång...

Du verkar tro att detta kommer ske. Själv är jag inte lika optimistisk.

Rask, i sin nuvarande form, är farlig för både samhället och som kreatör på YT. Det är nu dags att samhället eller YouTube ger baronen en ordentlig näsbränna och säger ifrån!
Citera
2025-07-29, 02:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Baronen har verkligen förtjänat att än en gång sitta inför skranket angående förtal. Rask lärde inte sig inte av sin tididigare läxa då han blev dömd för flera fall av förtal och även integritetsintrång...

Du verkar tro att detta kommer ske. Själv är jag inte lika optimistisk.

Rask, i sin nuvarande form, är farlig för både samhället och som kreatör på YT. Det är nu dags att samhället eller YouTube ger baronen en ordentlig näsbränna och säger ifrån!
Det finns en öppen utredning om förtal gällande både Anjo och Rask, detta är offentlig information som tagits ut från Norrköpings tingsrätt.
Citera
2025-07-29, 03:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det finns en öppen utredning om förtal gällande både Anjo och Rask, detta är offentlig information som tagits ut från Norrköpings tingsrätt.

Vid en rättegång får vi se till att samlas där.

Eller en gatufest där han bor iklädda t-shirts med flashbacktryck.
Citera
2025-07-29, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vid en rättegång får vi se till att samlas där.

Eller en gatufest där han bor iklädda t-shirts med flashbacktryck.

Om detta skulle inträffa, PM:a!- så kör vi en grillfest med kött, grönsaker och öl på parkeringen utanför!
Citera
2025-07-29, 03:35
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Om detta skulle inträffa, PM:a!- så kör vi en grillfest med kött, grönsaker och öl på parkeringen utanför!

Det är givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in