2025-07-16, 10:25
Medlem
Dr.mjaos avatar
Håller med om att Baronen inte är som han var förr. Han har förändrats.

Han är snuskigare, mer egocentrisk, argare och mer dum i huvudet.
Förr gick han ut från lägenheten oftare, då satt han inte som en paranoid surikat utanför boet och är livrädd för allt som kom inom en 100m radie.

Låter släkt att försörja familjen istället för att söka jobb eller hjälp av kommunen.

Bordell-Baronen från Trosa.
Bra att fler börjar se vilken fruktansvärd människa han är.
Citera
2025-07-16, 10:28
Medlem
Simon sa en rätt kul grej i sin senaste video (jag parafraserar)
- jag får främst kritik för att jag gör videos om svagbegåvade personer, men när jag gjorde en video om Rask fick jag ingen kritik, då var det helt plötsligt okej.
Citera
2025-07-16, 10:31
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Simon sa en rätt kul grej i sin senaste video (jag parafraserar)
- jag får främst kritik för att jag gör videos om svagbegåvade personer, men när jag gjorde en video om Rask fick jag ingen kritik, då var det helt plötsligt okej.

Det är väl för att det är mer accepterat att göra videos MED lågbegåvade än om dom
Om detta med Simons avståndstagande är sant så gör han rätt. Det är ju inte bara Rask som är lågbegåvad i det där sällskapet
Citera
2025-07-16, 11:37
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Förr gick han ut från lägenheten oftare, då satt han inte som en paranoid surikat utanför boet och är livrädd för allt som kom inom en 100m radie.

Låter släkt att försörja familjen istället för att söka jobb eller hjälp av kommunen.

Bra skrivet av dig. Baronen har blivit totalt gränslös. Jag tittade på hans fd kompis Jims youtube kanal och herregud vad han dissar Baronen angående knarket på posten. Baronen är verkligen en fruktansvärd människa. Desperationen på hans kanal efter följare.. Inga ord behövs.
Citera
2025-07-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao

Jag tror också att den kroniska stressen av att leva som dom gör tar ut sin rätt på psyket. Dömda till evig fattigdom och liv på existensminimum pga pappas lathet och avsaknad av moral. Ingen av föräldrarna mår bra psykiskt just nu, Tessan sjunker antagligen sakta ner i depression och pappa blir mer och mer gränslös och isolerad. Nu när de döda släktingarnas kapital är uppsnusat och uppdrucket finns ingen framtid kvar.
Citera
2025-07-16, 12:32
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag tror också att den kroniska stressen av att leva som dom gör tar ut sin rätt på psyket. Dömda till evig fattigdom och liv på existensminimum pga pappas lathet och avsaknad av moral. Ingen av föräldrarna mår bra psykiskt just nu, Tessan sjunker antagligen sakta ner i depression och pappa blir mer och mer gränslös och isolerad. Nu när de döda släktingarnas kapital är uppsnusat och uppdrucket finns ingen framtid kvar.

För att inte tala om stressen över alla skelett i garderoben han har garanterat skickat dickpics och lekt sexguru i DM med fler än han minns. Det han blivit påkommen med är knappast det enda snedsteget. Det finns nog material så det skulle räcka för att till och med blåögda Tessan skulle sparka ut skithögen om hon visste allt.

Kanalen är stendöd ingen orkar längre lyssna på hans upprepningsanalyser. Under Chrippaåret fick han för första gången känna sig som någon och trodde nog på allvar att han skulle bli nästa stora grej på YT men istället det blev en total kraschlandning och nu tar han sig knappt över 10k visningar.

Snart kommer nog dessutom följdsjukdomarna från självsvälten, de knackar nog redan på dörren.
Dessutom börjar han bli lika pundig som sin farsa.

Det ser inte direkt ljust ut för Trosas original en trasig relik från en förlorad era. En som alla skrattar åt.
Citera
2025-07-16, 13:24
Medlem
På tal om annat, är det grannens bil som har orange inredning? Jag drar till och gissar på att det är en Kia Soul. Dom brukar ha poppig interiör. Jag är bra nyfiken på hur grannen tänkte här för den bilinredningen förekommer ju nästan dagligen i hans rant-och psykosfilmer...
Citera
2025-07-16, 13:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Som vanligt vet den porrskadade ÄckelBaronen inte vad han ska lägga ut men han vet att han måste lägga ut något för annars glöms han bort.

Det lutar åt någon ny Estonialiknande video om Air India. Då blir det som tidigare en massa ”jag fattar inte!” Och ”varför gjorde de så??”.

Man kan lita på att Baron af Ollon jobbar hårt för att göra livet svårare för sig!

Han. Är. Ute.
Citera
2025-07-16, 14:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Som vanligt vet den porrskadade ÄckelBaronen inte vad han ska lägga ut men han vet att han måste lägga ut något för annars glöms han bort.

Det lutar åt någon ny Estonialiknande video om Air India. Då blir det som tidigare en massa ”jag fattar inte!” Och ”varför gjorde de så??”.

Man kan lita på att Baron af Ollon jobbar hårt för att göra livet svårare för sig!

Han. Är. Ute.
Han är passé men vägrar inse det, verkligheten knackar på dörren och han gömmer sig i garderoben som den fegis han är.

Hans visningar har ju mer än halverats sett till föregående år vilket borde betyda att hans inkomst också gjort det, en inkomst som förra året knappt räckte till hälften av räkningarna (16k brutto under Chrippaåret).

Snart kommer han lansera någon ny idiotisk idé, tänk vloggåret men ingen i familjen vill vara med längre. Statisterna har sagt upp sig, "karriären" är över.
Citera
2025-07-16, 14:04
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Han. Är. Ute.

Med tanke ke på hur fullständigt respektlöst han tagit sig an true crime hoppas jag han ska börja göra content av större tragedier. Han klär av sig själv fullständigt då.

Lite som att min "favorit" baron är när det ska vloggas och han riktigt visar hur hsn inte reder ut det mest grundläggande av saker. Flyttstäda söka lägenheter. Etc.

Hans blocket annons var jävlar i mig content.
Citera
2025-07-16, 14:21
Medlem
Hur går det med Sunset RIP hans nya internationella storsatsning förresten Blev det några intervjuer med kända hårdrockare och allt vad han snackade om
Citera
2025-07-16, 14:36
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hur går det med Sunset RIP hans nya internationella storsatsning förresten Blev det några intervjuer med kända hårdrockare och allt vad han snackade om
Det kanske gick upp för honom att ingen var intresserad av att lyssna på hans gamla (påhittade) minnen från över tio år sedan?
Lika ointresserade var säkert lokala Trosahårdrockare som lagt av sedan den porrskadade ÄckelBaronen var 20 år? Varken runkbåset eller grannens bil är ju inbjudande…

Han blev ju ägd av en hatare som lurade Baron af Ollon att han var någon gammal avdankad trummis från ett av hans gamla favoritband. Baronen försökte äga det genom att förklara att han kollat upp killen men sedan dess har det varit knäpptyst.
Givetvis blev han (än en gång) ägd för att han är så jävla puckad!

Nä, lägg det bakom dig och kör på något nytt istället! Det MÅSTE ju flyga någon gång?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in