Citat:
Ursprungligen postat av
Fitt-Harry
Rask säger att det finns ingenting hos en 18-årig kvinna som lockar en man, och han gillar milfs. Jag vet inte om han är bög men skulle jag byta kvinna så tar jag definitivt en 18-åring över en 30+. Sedan vet jag att det inte bara är Rask som tycker att jag är creepy ifall jag är mycket äldre än en 18-åring, men sedan vet jag utöver det att dom som tycker att jag är creepy skulle inte kunna få en ung snygg tjej så kritiken är rotad i avundsjuka och därmed irrelevant.
Edit: Jag tror att hans överdrivet skitnödiga syn på män som dejtar tjejer några år yngre, den beror på att han själv DRÖMMER om en sådan tjej, och jag säger inte bara detta utan genomgående i videon när han pratar om det här så pausar han vid konstiga tillfällen och stirrar ut i tomma intet, som att han får upp bilder i huvudet när han pratar om "unga, släta 18 åriga tjejer som är i puberteten", och han tappar då orden.
Själv tror jag att en stor aspekt i hans tjat om hur sexiga gamla kvinnor är, ligger i vilken sorts följare han har.
Hans 60-åriga blendrökande tant-följare blir överlyckliga när han bedyrar hur mycket mer attraktiva än 18-åringar dom är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Som född i början på 80-talet och det var på tapeten att micra allt från havregrynsgröt till entrocte, så är jag rätt skeptisk till kött in i micron. Allt tog 2 minuter. Tvi fan säger jag bara.
Kul när ens pappa väckte en inför en skoldag med ett micrat ägg å micrad havregrynsgröt.
Men för baronen kan jag tänka mig han micra precis allt.
Kommer fan inte ihåg när jag använde min micro sist.
Gröt min absoluta favoriträtt. ♥️
Jag har också gjort den i micron varje dag, tills jag testade utmana min lathet och laga i kastrull, fan milsvid skillnad!
Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Jaja kantarellpajen!!
Deras kylskåp är lika tomt som hans bankkontot. Ta mig fan det fattigaste kylskåp jag skådat!
Detta har nog inte så mycket med deras skrala ekonomi att göra (färdigrätter och skräpmat kostar tvärtom betydligt mer). Hur ofta äter de grönsaker? Och nej, några salladsblad och två bitar gurka till kebabtallriken räknas INTE.
Jag minns när jag var liten, så var det en ökänd WT-familj i byn. Föräldrarna hade (åtminstone modern) ett lättare förståndshandikapp.
En gång när jag var hemma hos dem med min mamma blev jag helt chockad då jag tittade in i deras skafferi. (Jag var ganska liten så minns inte detta själv, men min mamma har berättat det för mig).
Där fanns hur mycket färdiga bakverk som helst: bullängder, wienerbröd, sockerkakor etc (givetvis inget hembakat) och sedan massa godis, snacks och liknande.
Jag frågade storögt ”men äter ni ingen MAT?” Och mamman sa typ att detta är mycket godare och man blir så mätt.
Brukar se den morsan på stan ibland när jag är i staden och hälsar på, hon är nu så överviktig att hon går med rullator.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Hade varit riktigt komiskt om han hade fått 3 strikes och fått sin kanal avstängd för att sedan inte kunna hitta något jobb därefter. Det hade blivit en dubbelsmocka...
Jag vet inte vem som skulle vilja anställa Rask med vetskapen om hur han har betett sig på nätet.
Att slippa jobba är väl aldrig ett bakslag för honom. Det blir (eller är redan nu?) svärfadern som får betala.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Medviktarna har lagt upp där dom testar bakverk hos tårtbagerskan. Läser man kommentarerna så har någon skrivit att Rask har 2 strikes och det behövs bara en till. Vad tror vi om det? Går det leta upp någon bland hans videor så vi kan få bort hans skitkanal för gott?
Alla hans videor bryter mot reglerna (Youtube guidelines om mobbning, integritet osv) och anmäls också kontinuerligt, men inget mer händer, så jag skulle inte hoppas för mycket.