2025-05-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Gillade att han erkände han var arbetsskygg och inte led av några psykiska hinder frpn att jobba.
Har vi en timestamp på det? Guld i så fall
Citera
2025-05-30, 16:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Är väl i början på sista filmen. Tröttade rätt snabbt på höras hans loopar.
Citera
2025-05-30, 16:55
Medlem
Nej, Rask. Du har inte blivit utsatt för ett övergrepp. Det är att tvätta ur begreppet att slänga sig med det i det här sammanhanget. En våldtäkt är ett övergrepp. Du har bara varit dum nog att skicka bilder på kuken till kvinnor du inte känner, detta i egenskap av ”kändis”, och samtidigt som gift man. Du borde räkna med att sånt kan komma på vift. Det är möjligt att det är brottsligt. Det är i vart fall inte ett speciellt grovt brott. Samt, med tanke på vilken vedervärdig person du är så är det förstås inte det minsta synd om dig.

Förhoppningsvis kan du dra lärdom av den här incidenten. Inte delge intima saker till personer du inte kan lita till 100% på i fortsättningen. Sedan bör du kanske hålla dig till att vara snuskig med Therese. Du är trots allt gift med henne. Då bör du hålla dig till bara henne. Annars är det lika bra att ni skiljer er från varandra.
Citera
2025-05-30, 17:14
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Till skillnad från alla andra sommar?
Läget är värre än någonsin, slutfaktura på 60 tuss och ingen som kollar på gråtskrikandet i morsans bil.

Min gissning är att ungarna ännu en gång kommer behöva dela rum samtidigt som dom andra hyrs ut med ett b&B upplägg.

En driven man som Baronen kommer göra allt för att sin familj ska kunna vara säker.
Citera
2025-05-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, Rask. Du har inte blivit utsatt för ett övergrepp. Det är att tvätta ur begreppet att slänga sig med det i det här sammanhanget. En våldtäkt är ett övergrepp. Du har bara varit dum nog att skicka bilder på kuken till kvinnor du inte känner, detta i egenskap av ”kändis”, och samtidigt som gift man. Du borde räkna med att sånt kan komma på vift. Det är möjligt att det är brottsligt. Det är i vart fall inte ett speciellt grovt brott. Samt, med tanke på vilken vedervärdig person du är så är det förstås inte det minsta synd om dig.

Förhoppningsvis kan du dra lärdom av den här incidenten. Inte delge intima saker till personer du inte kan lita till 100% på i fortsättningen. Sedan bör du kanske hålla dig till att vara snuskig med Therese. Du är trots allt gift med henne. Då bör du hålla dig till bara henne. Annars är det lika bra att ni skiljer er från varandra.

Men dem har ju en överenskommelse ju
Citera
2025-05-30, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Men dem har ju en överenskommelse ju

Precis.

Skämt åsido så tycker jag den här efterkonstruktionen om överenskommelsen visar hur obehaglig Baronen är. Hur han får med Therese på tåget att försöka rentvå sig själv i allmänhetens ögon. Manipulation på stor skala, där han duperar människor som är svaga och som han kan påverka till att försvara hans förljugna självbild.

Ser framför mig malandet från den manipulativa narcissisten i sovrummet på kvällarna. ”Jag vet att jag gjorde feeeel, jag ber om ursäkt. Men alla tittare behöver inte veta att jag är ett svin. Du måste ju förstå mig också, jag har ett rykte att tänka på”, allt för att upprätthålla sin falska internetpersona. Han är en otäck person.
Citera
2025-05-30, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Citat:
Är väl i början på sista filmen. Tröttade rätt snabbt på höras hans loopar.

31:30 in i näst senaste videon, inte allra senaste
Citera
2025-05-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Tack, undrar vilke de där olika orsakerna är
Citera
2025-05-30, 18:02
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Läget är värre än någonsin, slutfaktura på 60 tuss och ingen som kollar på gråtskrikandet i morsans bil.

Min gissning är att ungarna ännu en gång kommer behöva dela rum samtidigt som dom andra hyrs ut med ett b&B upplägg.

En driven man som Baronen kommer göra allt för att sin familj ska kunna vara säker.
"Tessan ville jag skulle skita I betala skulderna, så därför låter vi don ligga på hög."
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Nära nog. 😆
Citera
2025-05-30, 18:03
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

EDIT: ”Om jag skapar en Instagram igen kommer jag ha den privat.”
Det blev inte så heller. Kan det bero på att hon offentligt vill ta avstånd från sin patetiska ÄckelMan? Jag har svårt att se någon annan anledning…

Hon märkte väl att bekräftelser och glada rop om hur fin hon är, hur duktig hon är eller att människor vill se mer av henne helt försvann när hon tog bort instagram, för från den glimrande framsätesbaronen får hon nog inte mycket till bekräftelse, mer än en rap efter denniskorven.

Båda två är helt beroende av extern stimulans både på ena och andra planet och det i mängd.
Citera
2025-05-30, 18:26
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Fan vad jag önskar att Linnea stämmer Varonen civilrättsligt på en rejäl summa.

Då är Varonen sänkt sedan.

Måste fråga, varför kallar vissa Baronen för (V)aronen med V istället för B?
Citera
2025-05-30, 18:38
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Måste fråga, varför kallar vissa Baronen för (V)aronen med V istället för B?

Finns en smårubbad förklaring nånstans i tråden, själv tyckte jag det var så fånigt att det blev roligt

Det börjar med inlägg #62862

Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator

@Cajsazz
3 hours ago
Sägs även att dom jobbar på nån typ av dokumentär om dig 😂 snacka om att vara besatt av någon 😂

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
HAHAHAHA VA? Jag har redan MER än jag behöver för min anmälan om förtal, förföljelse och trakasserier.

@Cajsazz
2 hours ago
@CarlFredrikAlexanderRask japp dom har hintat om den dokumentären i flera videor och i senaste videon dom släppte nämnde dom dokumentären igen

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
@Cajsazz blir en tilläggsanmälan imorgon!!❤

Mera skit för polisen att lägga ner.

Är det olagligt att göra en dokumentär om någon?
Senast redigerad av PhilipsDP18 2025-05-30 kl. 18:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in