Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-30, 00:54
Medlem
SimonSesss avatar
1:06:00

Fru Medvikt påstår att Rask larvar sig på internet och det har drabbat folk som Clue. Rask svarar: "Ska jag be om ursäkt till Clue?? Efter att inte ha fått en ursäkt när han sparkade mig??? Vem fan bryr sig ifall han har pratat med Olofs farsa eller inte, men han sparkade ju mig, vad tycker ni är värst? Det är väl fan värre att få sparken och jag fick aldrig någon ursäkt, du kan suga mitt ollon Clue du får ingen ursäkt" alltså nu blir man riktigt sugen på att sparka in ansiktet på honom
Citera
2025-05-30, 00:58
Medlem
SimonSesss avatar
Senaste videon är guld.

1:10:00, han har precis berättat om folket på Flashback. Tydligen så på Flashback så är vi alla lögnare, för Rask har kollat våra inlägg och sett hur vi skriver här i tråden om att vi äger 8 slott och har undersåtar osv (???) men att vi sedan i andra trådar har skrivit och frågat hur man stjäl delar från bilar och att vi är arbetslösa. Alltså, läser han Flashback eller inte?

Asroligt att han inte ser problemet i att anklaga någon Flashbackare för att vara dålig för att denne skulle varit dömd för drograttfylla, när han för bara något år hade en "storytime" där han beskrev hur han tagit amfetamin och sedan kört bil.
Citera
2025-05-30, 01:08
Medlem
SimonSesss avatar
Rask blir förvånad av Fru Medvikts påstående om att folk som blir ihjälslagna av sin partner och... Äh jag orkar inte förklara, han är så JÄVLA hjärndöd. 1:18:00
Citera
2025-05-30, 01:11
Medlem
SimonSesss avatar
Rask undrar hur Skilleras kan uttalas som det gör och säger att det borde uttalas Schilleras och att han funderat på detta dom senaste 3 månaderna. Ja han säger faktiskt detta. 1:20:00

Han undrar också hur faan Skilleras fått till en collab med bandet Sabaton, eftersom Fru Medvikt säger typ "vi ses på Skilleras subathon"
Citera
2025-05-30, 01:38
Medlem
SimonSesss avatar
https://imgur.com/a/W74Tu3d

Vad känner ni när ni ser Rask såhär?
Citera
2025-05-30, 01:42
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Nu ska Rask anmäla för förtal imorgon! Herregud titta på armarna och hela han, bantar Rask Men kvällens video nu har han fastnat på fru ### jag vill inte skriva namnet.

Skulle inte bajsmannen sluta med drama? Tragiskt att se, sen dessa dårar till följare..

@Cajsazz
3 hours ago
Sägs även att dom jobbar på nån typ av dokumentär om dig 😂 snacka om att vara besatt av någon 😂

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
HAHAHAHA VA? Jag har redan MER än jag behöver för min anmälan om förtal, förföljelse och trakasserier.

@Cajsazz
2 hours ago
@CarlFredrikAlexanderRask japp dom har hintat om den dokumentären i flera videor och i senaste videon dom släppte nämnde dom dokumentären igen

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
@Cajsazz blir en tilläggsanmälan imorgon!!❤

Mera skit för polisen att lägga ner.
Citera
2025-05-30, 02:02
Medlem
Uslingen påstår att Therese sagt att hon också skickat bilder osv, detta stämmer heller inte... han ser alltid till att säga att hon sagt något för att han vet att folk inte kollar upp lögner som denna..

Undra om hon ens vet att han pratar om en "överenskommelse". I början lät det som att "vi kanske har en överenskommelse", gradvis har det blivit till en sanning.
Citera
2025-05-30, 02:24
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess

En känsla och behov att få utföra grovt övervåld.

Citat:
Senaste videon är guld.

1:10:00, han har precis berättat om folket på Flashback. Tydligen så på Flashback så är vi alla lögnare, för Rask har kollat våra inlägg och sett hur vi skriver här i tråden om att vi äger 8 slott och har undersåtar osv (???) men att vi sedan i andra trådar har skrivit och frågat hur man stjäl delar från bilar och att vi är arbetslösa. Alltså, läser han Flashback eller inte?

Asroligt att han inte ser problemet i att anklaga någon Flashbackare för att vara dålig för att denne skulle varit dömd för drograttfylla, när han för bara något år hade en "storytime" där han beskrev hur han tagit amfetamin och sedan kört bil.

Jag lyckades inte ens plåga mig igenom de senaste tre mästerverken från Trosas egen svamlande byfåne. Samma eviga malande om ingenting, jag stod ut i en halv minut innan jag ville skära av mig öronen.

Men mitt i hans mundiarré kom ändå ett oväntat skratt, han nämner Lennart Bladh och lyckas på något sjukt sätt erkänna att han själv är tio nivåer värre. Visst, Lennart valde att romantisera en golfklubba uppkörd i röven, men BajsBaronen tar det som en personlig utmaning. Trumpinnar, fryst korv, inget är för heligt att pressa upp i folks rövhål efter de somnat.

Vi snackar inte längre om enbart en byfåne. Vi snackar om en fullfjädrad VåldtäktsBaron med kreativa ambitioner.
Citera
2025-05-30, 03:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
1. Det ser coolt ut
2. Han pallar inte se sina tittare i ögonen när han ska blåljuga.

Den ständigt sanningssökande och ödmjuke BevisBaronen, känd för sin logiska och blygsamma självbild kräver förstås rigorösa, akademiskt granskade källor från varje person som vågar kritisera honom. Men när det gäller honom själv, då förvandlas han till MytomanBaronen på steroider "Alla på Flashback är pundande rattfyllerister och kriminella inbrottstjuvar!" påstår han. Allt medan han sitter tjackad i bilen med spagettiarmar och sina groteskt breda kvinnohöfter.
Citera
2025-05-30, 04:37
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Tack, den bilden snodde jag.
Citera
2025-05-30, 05:40
Medlem
abvs avatar
Brottsoffer-baronens första video (liksom liksom liksom liksom) om den omtalade överenskommelsen är ändå rätt underhållande att lyssna på nu i efterhand. Vilken fantastisk inlevelse han hade och vilket smart trick för att inte behöva komma ut som swingers. När jag såg videon första gången var jag helt hundra på att Carl-Lennart varit otrogen så jag måste faktiskt erkänna att han fick mig ordentligt! Någon mer än jag som gick på pranket?
Citera
2025-05-30, 06:02
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Brottsoffer-baronens första video (liksom liksom liksom liksom) om den omtalade överenskommelsen är ändå rätt underhållande att lyssna på nu i efterhand. Vilken fantastisk inlevelse han hade och vilket smart trick för att inte behöva komma ut som swingers. När jag såg videon första gången var jag helt hundra på att Carl-Lennart varit otrogen så jag måste faktiskt erkänna att han fick mig ordentligt! Någon mer än jag som gick på pranket?

Jag gick aldrig på BajsBaronens desperata efterhandskonstruktion. Det är bara ännu en lögn i raden från den där tragiska byfånen. Han har haft mage att bre ut sig om andras privatliv och familjer som om han vore någon slags domare. Men så fort någon ens andas om hans eget smutsiga liv, då gnäller han och anmäler dem för förtal. Vilket motsägelsefullt as han är.
Senast redigerad av Damien- 2025-05-30 kl. 06:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in