Citat:
Ursprungligen postat av
SimonSess
https://imgur.com/a/W74Tu3d
Vad känner ni när ni ser Rask såhär?
En känsla och behov att få utföra grovt övervåld.
Citat:
Ursprungligen postat av
SimonSess
Senaste videon är guld.
1:10:00, han har precis berättat om folket på Flashback. Tydligen så på Flashback så är vi alla lögnare, för Rask har kollat våra inlägg och sett hur vi skriver här i tråden om att vi äger 8 slott och har undersåtar osv (???) men att vi sedan i andra trådar har skrivit och frågat hur man stjäl delar från bilar och att vi är arbetslösa. Alltså, läser han Flashback eller inte?
Asroligt att han inte ser problemet i att anklaga någon Flashbackare för att vara dålig för att denne skulle varit dömd för drograttfylla, när han för bara något år hade en "storytime" där han beskrev hur han tagit amfetamin och sedan kört bil.
Jag lyckades inte ens plåga mig igenom de senaste tre mästerverken från Trosas egen svamlande byfåne. Samma eviga malande om ingenting, jag stod ut i en halv minut innan jag ville skära av mig öronen.
Men mitt i hans mundiarré kom ändå ett oväntat skratt, han nämner Lennart Bladh och lyckas på något sjukt sätt erkänna att han själv är tio nivåer värre. Visst, Lennart valde att romantisera en golfklubba uppkörd i röven, men BajsBaronen tar det som en personlig utmaning. Trumpinnar, fryst korv, inget är för heligt att pressa upp i folks rövhål efter de somnat.
Vi snackar inte längre om enbart en byfåne. Vi snackar om en fullfjädrad VåldtäktsBaron med kreativa ambitioner.