2025-05-24, 14:01
Medlem
Anjo slutar med drama > rask slutar med drama.

Anjo börjar med drama igen > rask börjar med drama igen.

Du är så jävla värdelös din äggskalle.

Vilken tid öppnar Arbetsförmedlingen i Trosa på måndag?
Citera
2025-05-24, 14:03
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det är nästan rörande hur djupt han kryper upp i Anjos feta arsle. Gissar att han hoppas på ett litet kompislån. Sisådär 60 000 anledningar att fjäska extra hårt.

Tidigare i år kommenterade någon Rask på Youtube. "Med vänner som dig behöver Anjo aldrig köpa toapapper". Det raderade han såklart.
Citera
2025-05-24, 14:03
Medlem
rikishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Anjo slutar med drama > rask slutar med drama.

Anjo börjar med drama igen > rask börjar med drama igen.

Du är så jävla värdelös din äggskalle.

Vilken tid öppnar Arbetsförmedlingen i Trosa på måndag?

Haha sinnessjukt hur lite självrespekt Baronen ändå har, klär sig som sina idoler, gör som sina idoler.
Citera
2025-05-24, 14:41
Avstängd
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är två arbetande personer som bidrar till samhället. Dessutom har de den goda smaken att förakta Bajsmannen. Inte bara det, köra över honom offentligt till den grad att han dragit sig tillbaka, och sitter och tycker synd om sig själv i sitt runkbås.

De är inga losers överhuvudtaget. De är riktiga föredömen.
Vi får se om du ändrar dig i framtiden kompis
Citera
2025-05-24, 14:59
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Tidigare i år kommenterade någon Rask på Youtube. "Med vänner som dig behöver Anjo aldrig köpa toapapper". Det raderade han såklart.

Haha ja så är det.

Anjo borde tänka över detta noga nästa gång Rask kommer ha pengar över är i pensionsåldern när resterande del av arvet går att röra, och vid det laget lär Anjo redan ha käkat ihjäl sig.

Får ändå ge Baronen lite cred, han har räknat ut det hela rätt kallt.
Citera
2025-05-24, 15:21
Avstängd
SimonSesss avatar
Vem ska konfrontera Rask angående arvet som är låst tills han fyller 65? Han har ju förklarat att hans farfar gjorde så för alla som fick ta del av arvet men sanningen är ju att den är bara låst i Rasks fall. Säger han fortfarande att hans bror pratade med farfar och "låste upp" pengarna? Det är ju ännu en lögn som han kommer behöva krypa till korset med sedan.

Kom ihåg när han skulle prata om bilen han hade köpt, då flera år efteråt så erkände han att han hade ljugit för han ville inte se dålig ut. Det här är en människa som har spenderat hela sitt vuxna liv på att ljuga och manipulera. Personligen så tror jag inte ett ord på vad han säger.

Det var särskilt roligt före flytten när han bråkade med Trobo. Då påstod han att Trobo hade begärt underlag på Rasks ekonomi innan dom kan bli beviljade den nya lägenheten. Rask säger i videon att "han har skickat in allt" till Trobo, men att Trobo sa "Skicka in mer, så får vi se". Han tror verkligen på allvar att ett kommunalt uthyrningsbolag kommer skicka ett mejl där det står "Skicka in underlag, alltså typ underlag på lite vad som helst, så mycket som möjligt, skicka in allt så får vi se". Alltså det har ju aldrig hänt, det absolut enda som Trobo har bett om, är lönespecifikationer. Men det vägrade Rask skicka in för då vet han att han inte blir beviljad en lägenhet. Så han fick manipulera sin frus pappa att vara borgenär, och när Trobo gick med på det så säger Rask i videon att han har slagit sig blodig som ett lejon på savannen och han föll ihop på marken och han förklarade för sin fru att han räddat familjen osv osv... Alltså det här är en fullständigt galen person vi har att göra med.

Skulle Rask läsa denna text så skulle han fnysa och kalla mig arbetslös och att jag bor i mammas källare och att jag vet inte hur Rasks liv ser ut bakom kameran och jag ska hålla käften osv. Det är det som är problemet. Rask kan inte greppa att en människa kan försöka tillrättavisa en annan människa utan att ha onda avsikter. Vi vill väl ha en bättre värld, och då behöver vi bättre människor. 99% av kommentarerna som Rask tar emot, är motiverande och utvecklande. Men om dom innehåller minsta svordom eller gliring, t.ex. "Baronen", då avfärdar Rask resten som står och går vidare med sin 13-åriga hjärna. Detta beteende har han utvecklat så pass brett att det nu omfamnar t.ex. hela Flashback.org, så om det står en genuin, fin kommentar här, då avfärdar Rask den för att den står skriven på Flashback.org. Vad kommer härnäst? Han verkar ju ha ca 10 stycken riktiga fans på Instagram så snart kommer han avfärda allt som står på Instagram också. Han avfärdar redan allt han får höra IRL. HAN ÄR BORTOM RÄDDNING.
Citera
2025-05-24, 15:54
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Vem ska konfrontera Rask angående arvet som är låst tills han fyller 65? Han har ju förklarat att hans farfar gjorde så för alla som fick ta del av arvet men sanningen är ju att den är bara låst i Rasks fall. Säger han fortfarande att hans bror pratade med farfar och "låste upp" pengarna? Det är ju ännu en lögn som han kommer behöva krypa till korset med sedan.

Kom ihåg när han skulle prata om bilen han hade köpt, då flera år efteråt så erkände han att han hade ljugit för han ville inte se dålig ut. Det här är en människa som har spenderat hela sitt vuxna liv på att ljuga och manipulera. Personligen så tror jag inte ett ord på vad han säger.

Det var särskilt roligt före flytten när han bråkade med Trobo. Då påstod han att Trobo hade begärt underlag på Rasks ekonomi innan dom kan bli beviljade den nya lägenheten. Rask säger i videon att "han har skickat in allt" till Trobo, men att Trobo sa "Skicka in mer, så får vi se". Han tror verkligen på allvar att ett kommunalt uthyrningsbolag kommer skicka ett mejl där det står "Skicka in underlag, alltså typ underlag på lite vad som helst, så mycket som möjligt, skicka in allt så får vi se". Alltså det har ju aldrig hänt, det absolut enda som Trobo har bett om, är lönespecifikationer. Men det vägrade Rask skicka in för då vet han att han inte blir beviljad en lägenhet. Så han fick manipulera sin frus pappa att vara borgenär, och när Trobo gick med på det så säger Rask i videon att han har slagit sig blodig som ett lejon på savannen och han föll ihop på marken och han förklarade för sin fru att han räddat familjen osv osv... Alltså det här är en fullständigt galen person vi har att göra med.

Skulle Rask läsa denna text så skulle han fnysa och kalla mig arbetslös och att jag bor i mammas källare och att jag vet inte hur Rasks liv ser ut bakom kameran och jag ska hålla käften osv. Det är det som är problemet. Rask kan inte greppa att en människa kan försöka tillrättavisa en annan människa utan att ha onda avsikter. Vi vill väl ha en bättre värld, och då behöver vi bättre människor. 99% av kommentarerna som Rask tar emot, är motiverande och utvecklande. Men om dom innehåller minsta svordom eller gliring, t.ex. "Baronen", då avfärdar Rask resten som står och går vidare med sin 13-åriga hjärna. Detta beteende har han utvecklat så pass brett att det nu omfamnar t.ex. hela Flashback.org, så om det står en genuin, fin kommentar här, då avfärdar Rask den för att den står skriven på Flashback.org. Vad kommer härnäst? Han verkar ju ha ca 10 stycken riktiga fans på Instagram så snart kommer han avfärda allt som står på Instagram också. Han avfärdar redan allt han får höra IRL. HAN ÄR BORTOM RÄDDNING.
Rask har väl ingen lönespecifikation? Han gjorde väl egna i word typ och därför trobo inte godkände honom.
Och jag minns den videon du menar, rask säger ju vad trobo bad om han säger även vad han skickade in, vilket inte var det Trobo bad om, och sen undrade rask varför trobo inte blev nöjd 🙈
Citera
2025-05-24, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Rask har väl ingen lönespecifikation? Han gjorde väl egna i word typ och därför trobo inte godkände honom.
Och jag minns den videon du menar, rask säger ju vad trobo bad om han säger även vad han skickade in, vilket inte var det Trobo bad om, och sen undrade rask varför trobo inte blev nöjd 🙈
Han borde ha skickat thick cock doggy pov som mp4 bilagt som bevis åt trobo att hans kuk är tillräckligt stor. Då hade dom blivit nöjda och låtit udda vara jämnt.
Citera
2025-05-24, 18:26
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Han borde ha skickat thick cock doggy pov som mp4 bilagt som bevis åt trobo att hans kuk är tillräckligt stor. Då hade dom blivit nöjda och låtit udda vara jämnt.
Hahahahahaahahha
Citera
2025-05-24, 18:30
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Tror du inte Skilleras redan vet vad Medvikt heter? Herr Medvikt har ju själv deltagit i Skilleras stream. Och han har erkänt att han tidigare i livet varit skinnskalle-nazze. Tror inte det är något Skilleras bryr sig om, vad man gjorde i sin ungdom.
Skilleras är för att människor kan bättra sig.
Tycker att Medvikt har gjort tydligt avstånd från sin tidigare hobby.

Människor kan bättra sig då måste man låta dom gå vidare så länge som dom tar avstånd och förstår vad dom gjort fel.

Att sen Rask hänger ut folk för detta är sjukt.
Har sett bilder på rask med hakors, men de var säkert som vanligt Tessans fel..
Citera
2025-05-24, 18:38
Avstängd
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Skilleras är för att människor kan bättra sig.
Tycker att Medvikt har gjort tydligt avstånd från sin tidigare hobby.

Människor kan bättra sig då måste man låta dom gå vidare så länge som dom tar avstånd och förstår vad dom gjort fel.

Att sen Rask hänger ut folk för detta är sjukt.
Har sett bilder på rask med hakors, men de var säkert som vanligt Tessans fel..
Såhär kommer det se ut.

*Rask har en livesändning*
*Rask läser en kommentar högt: "Varför hade du ett stort hakkors på kroppen på nån festival förut"*
*Rask säger: "Jahaaa du menar det där gamla som sprids på Flashback och sånt där, hur länge sedan var det nu... det var 5, 10, 15 år sedan, alltså mer än ett sekel sedan, alltså mer än ett och ett halvt sekel sedan, alltså 10 år, plus 5 år sedan, alltså 5 år gånger 3, så lång tid var det. Dessutom så var det en Tiktok-challenge jag blev utmanad på av Therese som gick ut på att rita ett hakkors och på den tiden ville jag stå ut så därför gjorde jag det. Ska jag vara helt ärlig med er? Det var faktiskt en judisk man som ritade hakkorset, HAHAHAHA!!!!!!!!, sedan efter vi tog bilden så tvättade jag självklart bort smutset, jag avskyr nazism"*

*Rask läser en efterkommande kommentar högt: "Vadå tiktok-challenge, tiktok fanns inte på den tiden, ljuger du igen Rask???"
*Rask säger: "Vadå tiktok? Jag sa ingenting om tiktok, det där är flashback som sprider rykten för att dom inte gillar att jag säger vad jag tycker och tänker. Jag sa att jag hade fått en generell utmaning bara ifall jag vågade rita ett hakkors, och om jag verkligen sa tiktok så ber jag om ursäkt, det kom med i bara farten, haha <3*
Senast redigerad av SimonSess 2025-05-24 kl. 18:45. Anledning: Har inte redigerat ett skit, jag tänkte ändra "sekel" till "decennium" men jag valde att bevara verklighetskänslan á la Rask
Citera
2025-05-24, 19:05
Medlem
Satan vad han slicka chipstuttens röv på insta story idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in