Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.mjao
Skilleras är för att människor kan bättra sig.
Tycker att Medvikt har gjort tydligt avstånd från sin tidigare hobby.
Människor kan bättra sig då måste man låta dom gå vidare så länge som dom tar avstånd och förstår vad dom gjort fel.
Att sen Rask hänger ut folk för detta är sjukt.
Har sett bilder på rask med hakors, men de var säkert som vanligt Tessans fel..
Såhär kommer det se ut.
*Rask har en livesändning*
*Rask läser en kommentar högt: "Varför hade du ett stort hakkors på kroppen på nån festival förut"*
*Rask säger: "Jahaaa du menar det där gamla som sprids på Flashback och sånt där, hur länge sedan var det nu... det var 5, 10, 15 år sedan, alltså mer än ett sekel sedan, alltså mer än ett och ett halvt sekel sedan, alltså 10 år, plus 5 år sedan, alltså 5 år gånger 3, så lång tid var det. Dessutom så var det en Tiktok-challenge jag blev utmanad på av Therese som gick ut på att rita ett hakkors och på den tiden ville jag stå ut så därför gjorde jag det. Ska jag vara helt ärlig med er? Det var faktiskt en judisk man som ritade hakkorset, HAHAHAHA!!!!!!!!, sedan efter vi tog bilden så tvättade jag självklart bort smutset, jag avskyr nazism"*
*Rask läser en efterkommande kommentar högt: "Vadå tiktok-challenge, tiktok fanns inte på den tiden, ljuger du igen Rask???"
*Rask säger: "Vadå tiktok? Jag sa ingenting om tiktok, det där är flashback som sprider rykten för att dom inte gillar att jag säger vad jag tycker och tänker. Jag sa att jag hade fått en generell utmaning bara ifall jag vågade rita ett hakkors, och om jag verkligen sa tiktok så ber jag om ursäkt, det kom med i bara farten, haha <3*