2025-05-24, 19:18
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Vem ska konfrontera Rask angående arvet som är låst tills han fyller 65? Han har ju förklarat att hans farfar gjorde så för alla som fick ta del av arvet men sanningen är ju att den är bara låst i Rasks fall. Säger han fortfarande att hans bror pratade med farfar och "låste upp" pengarna? Det är ju ännu en lögn som han kommer behöva krypa till korset med sedan.

Kom ihåg när han skulle prata om bilen han hade köpt, då flera år efteråt så erkände han att han hade ljugit för han ville inte se dålig ut. Det här är en människa som har spenderat hela sitt vuxna liv på att ljuga och manipulera. Personligen så tror jag inte ett ord på vad han säger.

Det var särskilt roligt före flytten när han bråkade med Trobo. Då påstod han att Trobo hade begärt underlag på Rasks ekonomi innan dom kan bli beviljade den nya lägenheten. Rask säger i videon att "han har skickat in allt" till Trobo, men att Trobo sa "Skicka in mer, så får vi se". Han tror verkligen på allvar att ett kommunalt uthyrningsbolag kommer skicka ett mejl där det står "Skicka in underlag, alltså typ underlag på lite vad som helst, så mycket som möjligt, skicka in allt så får vi se". Alltså det har ju aldrig hänt, det absolut enda som Trobo har bett om, är lönespecifikationer. Men det vägrade Rask skicka in för då vet han att han inte blir beviljad en lägenhet. Så han fick manipulera sin frus pappa att vara borgenär, och när Trobo gick med på det så säger Rask i videon att han har slagit sig blodig som ett lejon på savannen och han föll ihop på marken och han förklarade för sin fru att han räddat familjen osv osv... Alltså det här är en fullständigt galen person vi har att göra med.

Skulle Rask läsa denna text så skulle han fnysa och kalla mig arbetslös och att jag bor i mammas källare och att jag vet inte hur Rasks liv ser ut bakom kameran och jag ska hålla käften osv. Det är det som är problemet. Rask kan inte greppa att en människa kan försöka tillrättavisa en annan människa utan att ha onda avsikter. Vi vill väl ha en bättre värld, och då behöver vi bättre människor. 99% av kommentarerna som Rask tar emot, är motiverande och utvecklande. Men om dom innehåller minsta svordom eller gliring, t.ex. "Baronen", då avfärdar Rask resten som står och går vidare med sin 13-åriga hjärna. Detta beteende har han utvecklat så pass brett att det nu omfamnar t.ex. hela Flashback.org, så om det står en genuin, fin kommentar här, då avfärdar Rask den för att den står skriven på Flashback.org. Vad kommer härnäst? Han verkar ju ha ca 10 stycken riktiga fans på Instagram så snart kommer han avfärda allt som står på Instagram också. Han avfärdar redan allt han får höra IRL. HAN ÄR BORTOM RÄDDNING.

Har inte Rask varit tydlig och upprepat ungefär 30 gånger (snarare närmare 900 om man räknar in varje gång i varje video) att att arvet är låst tills han är 65? Han erbjöd pengar om någon kunde bevisa testamentet var korrekt som i hans andel är, men fel som att han måste vänta.

Jag utgår från att ingen kunde, utan testamentet är vattentätt.

Utveckla vad du menar, har du hittat ett kryphål?
Citera
2025-05-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Satan vad han slicka chipstuttens röv på insta story idag.

Visningar störtdyker, Anjo ska börja med drama igen så Skithögen ser det som sin enda chans att komma tillbaka till siffrorna under chrippa höjden som han drömmer om
Citera
2025-05-24, 20:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Visningar störtdyker, Anjo ska börja med drama igen så Skithögen ser det som sin enda chans att komma tillbaka till siffrorna under chrippa höjden som han drömmer om

Har du bilder?
Citera
2025-05-24, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Har du bilder?

Bilder på vadå? Att anjo ska börja med drama igen? Det sa han i sin senaste live/video och Rask va inne och vevade i chatten han också ska börja med drama igen
Citera
2025-05-24, 20:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Bilder på vadå? Att anjo ska börja med drama igen? Det sa han i sin senaste live/video och Rask va inne och vevade i chatten han också ska börja med drama igen

Hans insta rövslick
Citera
2025-05-24, 20:55
Medlem
Citat:
Hans insta rövslick

Ah nej har tyvärr inte insta det är Sir89 som har koll på
Citera
2025-05-24, 21:11
Medlem
Dr.mjaos avatar
Kommer en dramafilm ikväll.
Filmer och lavjs flera dagar i rad.. men räcker det till att rädda ekonomin?

Anjos dröm om svt dok efter skit dokumentären. Baronen trodde han kunde flyta med och få lite av svts budget. Kanske till och med bli VD efter dom sett hur han hängde ut en politiker och berättade hur äcklig och tjock han var.

Jag lägger mina kulor på att folket är less dessa tattare och drama med anklagelser utan bevis.
Citera
2025-05-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Såhär kommer det se ut.

*Rask har en livesändning*
*Rask läser en kommentar högt: "Varför hade du ett stort hakkors på kroppen på nån festival förut"*
*Rask säger: "Jahaaa du menar det där gamla som sprids på Flashback och sånt där, hur länge sedan var det nu... det var 5, 10, 15 år sedan, alltså mer än ett sekel sedan, alltså mer än ett och ett halvt sekel sedan, alltså 10 år, plus 5 år sedan, alltså 5 år gånger 3, så lång tid var det. Dessutom så var det en Tiktok-challenge jag blev utmanad på av Therese som gick ut på att rita ett hakkors och på den tiden ville jag stå ut så därför gjorde jag det. Ska jag vara helt ärlig med er? Det var faktiskt en judisk man som ritade hakkorset, HAHAHAHA!!!!!!!!, sedan efter vi tog bilden så tvättade jag självklart bort smutset, jag avskyr nazism"*

*Rask läser en efterkommande kommentar högt: "Vadå tiktok-challenge, tiktok fanns inte på den tiden, ljuger du igen Rask???"
*Rask säger: "Vadå tiktok? Jag sa ingenting om tiktok, det där är flashback som sprider rykten för att dom inte gillar att jag säger vad jag tycker och tänker. Jag sa att jag hade fått en generell utmaning bara ifall jag vågade rita ett hakkors, och om jag verkligen sa tiktok så ber jag om ursäkt, det kom med i bara farten, haha <3*
Jaja, men tatueringen på benet då? Som är omgjort till ett fönster. Självklart har aldrig rask varit nazist, men rejält efterbliven som ung och har definitivt inte blivit smartare med åren.
Citera
2025-05-24, 22:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Har inte Rask varit tydlig och upprepat ungefär 30 gånger (snarare närmare 900 om man räknar in varje gång i varje video) att att arvet är låst tills han är 65? Han erbjöd pengar om någon kunde bevisa testamentet var korrekt som i hans andel är, men fel som att han måste vänta.

Jag utgår från att ingen kunde, utan testamentet är vattentätt.

Utveckla vad du menar, har du hittat ett kryphål?
Han menar att Rask fortfarande hävdar att arvet var låst för alla barnen, när dom i verkliga fallet endast var låst i Rasks fall. Nej det finns inget kryphål, nej Raska brorsa har inte pratat med farfar och "omplacerat" pengarna. Rasks farfar låste arvet för Rask med flit, och Rask spyr galla över sin farfar på grund utav det.
Citera
2025-05-24, 22:21
Avstängd
Citat:
Har du bilder?
Ingen idé att fråga dessa retards i tråden, dom skriver alltid samma sak, "wow såg ni det där asroliga som hände på en annan hemsida som har med Rask att göra?? fan vad roligt och aktuellt och relevant det var, detta borde alla uppskatta och skratta åt, hohoho vad roligt!"

Själv sitter man här utan sociala medier och är van vid Flashback där man egentligen måste länka till det man diskuterar. Men som sagt, dom i denna tråd är fullständiga retards. Frågar du om källa en gång så att du också får skratta, så kommer du bli dumförklarad för att du inte har TikTok och HotFlopp och Tinder och NigNog och allt vad det finns.

Tacka vet jag CP-Traktorn och lolcow.se och ett fåtal till i denna tråd, resten av er är fullkomligt värdelösa, än mer värdelösa än Rask.
Citera
2025-05-24, 22:41
Medlem
”Hörrni, varför kollar ni inte på filmen igen när jag har bytt namn på den?! Ok, jag fattar att det är fortfarande samma thumbnail men ni kan väl kolla igen ändå?”

Det går bra nu! Ingen vill höra en horunge sitta och lipa om sitt liv. Då får det bli drama igen. Hoppas bara det funkar…
Citera
2025-05-25, 00:12
Medlem
StorTuffBikers avatar
https://old.bitchute.com/video/2yY9KT3TEtOg/

Håll käften, Baronen.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-05-25 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in