2025-05-24, 10:02
Medlem
I anjos live igår så gjorde dom narr av lokal för att han är 30 år och bor hemma lät det som, då skrev Rask i chatten "jag är 35 år och bor under mitt egna tak" det är väl lite att ta i att kalla det "mitt egna" när han va tvungen att använda svärfar som borgenär för att ens få hyra lägenheten och alla hyror senaste åren har han betalt med ärvda pengar
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-24 kl. 10:07.
Citera
2025-05-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
I anjos live igår så gjorde dom narr av lokal för att han är 30 år och bor hemma lät det som, då skrev Rask i chatten "jag är 35 år och bor under mitt egna tak" det är väl lite att ta i att kalla det "mitt egna" när han va tvungen att använda svärfar som borgenär för att ens få hyra lägenheten och alla hyror senaste åren har han betalt med ärvda pengar
Om man är curlad/bortskämd och andra alltid betalar för en så är det fullständigt normalt att inte tänka på att det är så.
Den porrskadade ÄckelBaronen ekonomiska normalläge.
Citera
2025-05-24, 10:35
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Vad är det för tauering han har? Ett hakkors?

Ja, numera omgjord.
Citera
2025-05-24, 10:42
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Har det framkommit något mer kring det eventuella SvD reportaget om runkbaronen?
Citera
2025-05-24, 11:38
Medlem
Den porrskadade ÄckelBaronens absolut bästa vän hörde av sig till mig och har skrivit ett brev med stöttande framåtskridande åsikter:

Citera
2025-05-24, 11:53
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Ja ut med Herr och Fru Medvikts namn! Herr Medvikt var väl nazist precis som Rask och Motvikt förut? Så jag kan tänka mig att Skilleras inte är så glad på Herr Medvikt hehe!

Tror du inte Skilleras redan vet vad Medvikt heter? Herr Medvikt har ju själv deltagit i Skilleras stream. Och han har erkänt att han tidigare i livet varit skinnskalle-nazze. Tror inte det är något Skilleras bryr sig om, vad man gjorde i sin ungdom.
Citera
2025-05-24, 12:00
Medlem
Hillsongsekts avatar
Finner det lätt underhållande att baronen får bollar i anjos live.
Den gulliga simpbaronen glömmer liksom bort att anjo kan bara hantera muppar. Pontus Rasmussen chrippa von tilander. Det är i den ligan han spelar.

Vad ska baronen och Anjo göra nör folk spelar med öppna kort likt medvikts och skilleras?

Och baronen ska fortfarande trolla fram 60k
Gå på ytterligare förhör.
Och hans visningar når knappt upp till 15k.
Citera
2025-05-24, 12:08
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Så är det. När Baronen för första gången var berättigad att stå på ett förstahandskontrakt, efter att ha löst skulder med pengar han inte dragit ihop själv, så slutade det ändå med att han inte fick stå på det, då hans inkomster är på tok för låga.

Baronen har alltid bott hemma hos andra. Först hos sin mamma. Sen hos Therese, som även hon är mer som en ensamstående mamma än en fru till Carl-Fredrik. Som jobbar och betalar hyrorna medan sonen/mannen ligger hemma och drar sig likt en tonåring.

Det är inte alls ovanligt att folk i Stockholm bor hemma hos sina föräldrar efter 30 års ålder. Det är svårt att få ett förstahandskontrakt utan decennier i bostadskön, och alla har inte hundratusentals kronor undanstoppade för en insats. Inte minst är Baronen helt fel person att anmärka på det, då han i praktiken bor hemma hos sin mamma.
Citera
2025-05-24, 12:41
Medlem
Skithögens senaste video har inte ens 12k visningar efter 24 timmar men nu ska han satsa på drama igen vem ska han börja förtala nu kommer han våga försöka ge sig på medvikt och skilleras eller blir det försöka förtala någon som inte kan försvara sig men det kommer ju knappast generera några visningar
Citera
2025-05-24, 12:45
Medlem
Ifrån Anjo's senaste video: https://ibb.co/chBWVFdy

Herregud vad pinsamt
Citera
2025-05-24, 13:30
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Skithögens senaste video har inte ens 12k visningar efter 24 timmar men nu ska han satsa på drama igen vem ska han börja förtala nu kommer han våga försöka ge sig på medvikt och skilleras eller blir det försöka förtala någon som inte kan försvara sig men det kommer ju knappast generera några visningar
Han är beredd att förtala vem som helst. Finns inga gränser för Rask von Trosa. Han är piskad att göra något för tittarsiffrorna är bedrövliga. Vi kan förvänta oss vad som helst.
Citera
2025-05-24, 13:35
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Ifrån Anjo's senaste video: https://ibb.co/chBWVFdy

Herregud vad pinsamt

Det är nästan rörande hur djupt han kryper upp i Anjos feta arsle. Gissar att han hoppas på ett litet kompislån. Sisådär 60 000 anledningar att fjäska extra hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in