2025-05-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jaha, nu ska svullo Anjo gå tillbaka till dramaträsket igen, pengarna måste in. I senaste videon har han till och med livechatt, och vem dyker upp där snabbare än en fluga på skit? Jo, självaste BajsBaronen givetvis, fullt upptagen med att rövslicka så intensivt att käften ser ut som om han ätit avföring (igen). Han sitter där som en ivrig liten knähund och nickar åt allt Anjo säger, som om det vore profetior från ärkefettot.

Nu ska Baronen själv börja veva drama igen, givetvis. Det är som att han inte kan existera utan att spegla sig i sin stora (och lika svettiga) idol. Fanskapet måste såklart följa i Anjos feta fotspår, som en efterbliven Temu-version. Det är tragikomiskt, mest tragiskt.

Hahah både anjo och rask tillbaka till drama igen som dom lovade att sluta med för någon månad sen, men nu när deras visningar störtdyker är det tillbaka igen
Citera
2025-05-23, 22:45
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hahah både anjo och rask tillbaka till drama igen som dom lovade att sluta med för någon månad sen, men nu när deras visningar störtdyker är det tillbaka igen

Gör dig redo för en tsunami av förtalsvideor från det självömkande äcklet BajsBaronen. Den förljugna parasiten kan ju inte existera utan att spy ut lögner framför kameran. Men att bemöta riktig kritik som paret Medvikt säger, kommer han aldrig våga ta i med tång. Den fega kräket darrar så fort någon med ryggrad yttrar sig.

Istället kommer han, som vanligt, ge sig på random människor i sitt kommentarsfält. Personer som inte har en egen plattform och inte kan slå tillbaka. Klassisk Baron-taktik att sparka neråt, slicka uppåt. En fegare fan får man leta efter.
Citera
2025-05-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu är Tess Rask tillbaka på instagram, tror ni hon fortfarande får meddelanden från tjejer som Rask ofredat med runkbilder?
Äntligen!!! Som vi längtat efter ett evighetsmaraton av menlösa selfies med samma min, ur samma vinkel dag efter dag efter dag, med samma menlösa kommentarer om vilken Queen hon är.
Citera
2025-05-23, 23:48
Medlem
abvs avatar
Carl-Lennart sitter inte med händerna knäppta i knät och talar inte med lugn ton utan att gapa och skrika, hm.
Citera
2025-05-24, 00:25
Avstängd
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Rask la upp Herr och Fru Medvikts för- och efternamn i chatten också...

Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Printa det då, det kan bli kul hur medvikarna tar det. Rask försöker ju få sin cp-arme att kriga mot dom för han inte vågar något själv. Gång på gång så litar han deras namn i tid och otid.
Ja ut med Herr och Fru Medvikts namn! Herr Medvikt var väl nazist precis som Rask och Motvikt förut? Så jag kan tänka mig att Skilleras inte är så glad på Herr Medvikt hehe!
Citera
2025-05-24, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild

Jag tycker det ska bli kul! Nu får Temu sekten lite mothugg.
Citera
2025-05-24, 05:42
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Den enda som inte har gjort det är ju Hakkorsbaronen med sin tatuering som, mig veterligen, inte gjort det.

Vad är det för tauering han har? Ett hakkors?
Citera
2025-05-24, 08:01
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Haha ja dom är två turbo-losers, men dom slår ändå Rask med hästlängder!

Det är två arbetande personer som bidrar till samhället. Dessutom har de den goda smaken att förakta Bajsmannen. Inte bara det, köra över honom offentligt till den grad att han dragit sig tillbaka, och sitter och tycker synd om sig själv i sitt runkbås.

De är inga losers överhuvudtaget. De är riktiga föredömen.
Citera
2025-05-24, 08:53
Medlem
Jag tror den porrskadade ÄckelBaronen kommer börja med drama igen på full front. Han tänker garanterat ”om Anjo kan göra det så kan jag med!” och glömmer att han är under utredning.
Det brukar ju funka bra att whataboutisma sig i rättegångar…
Citera
2025-05-24, 09:25
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag tror den porrskadade ÄckelBaronen kommer börja med drama igen på full front. Han tänker garanterat ”om Anjo kan göra det så kan jag med!” och glömmer att han är under utredning.
Det brukar ju funka bra att whataboutisma sig i rättegångar…

Han är som sagt en förälder, och överväger att begå grova förtal. Det är vad ”drama” är i Bajsmannens värld. Han är alltså benägen att livnära sig på brottslighet.

Han kan snacka hur mycket han vill om att soc inte lägger sig i vad han gör på internet. Men soc är i allra högsta grad angelägna om att förhindra att barn växer upp i en miljö där det begås brott. Att ha en förälder som blir åtalad i tingsrätten och där brottsligheten eventuellt blir uppmärksammad i media är ingen trygg miljö för ett barn att växa upp i.

Liksom en pappa som säljer knark eller begår grova rån knappast tycker den gör fel, så är jag övertygad om att socialtjänsten skulle ha ett problem med deras verksamhet om det uppdagades att de ägnade sig åt denna brottslighet.

Baronen har normaliserat ett kriminellt beteende, till den grad att han inte ens tycker att han gör något brottsligt. Precis som en knarklangare bara becknar till sina kunder, det är en affärsverksamhet som vilken som helst. Men givetvis ser man inte på det på samma sätt från samhällets sida. Baronen riskerar på riktigt vårdnaden om sina barn för han värdesätter sitt kändisskap på internet så mycket.
Citera
2025-05-24, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han är som sagt en förälder, och överväger att begå grova förtal. Det är vad ”drama” är i Bajsmannens värld. Han är alltså benägen att livnära sig på brottslighet.

Han kan snacka hur mycket han vill om att soc inte lägger sig i vad han gör på internet. Men soc är i allra högsta grad angelägna om att förhindra att barn växer upp i en miljö där det begås brott. Att ha en förälder som blir åtalad i tingsrätten och där brottsligheten eventuellt blir uppmärksammad i media är ingen trygg miljö för ett barn att växa upp i.

Liksom en pappa som säljer knark eller begår grova rån knappast tycker den gör fel, så är jag övertygad om att socialtjänsten skulle ha ett problem med deras verksamhet om det uppdagades att de ägnade sig åt denna brottslighet.

Baronen har normaliserat ett kriminellt beteende, till den grad att han inte ens tycker att han gör något brottsligt. Precis som en knarklangare bara becknar till sina kunder, det är en affärsverksamhet som vilken som helst. Men givetvis ser man inte på det på samma sätt från samhällets sida. Baronen riskerar på riktigt vårdnaden om sina barn för han värdesätter sitt kändisskap på internet så mycket.
Är det inte precis sånt här som kvalar in under Kristerssons "bristande vandel"?
Citera
2025-05-24, 09:52
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Är det inte precis sånt här som kvalar in under Kristerssons "bristande vandel"?

Det kan man lugnt säga. Men mer därtill skulle jag säga. Bristande vandel är även sådant som att man är en dagdrivare, krökar, är en belastning. Sådant vill Tidögänget att utländska medborgare ska kunna bli utvisade för. Saker som inte är brottsliga per se men som ändå är mer eller mindre klandervärda. Carl-Fredrik är en direkt kriminell person. Han är med andra ord oerhört olämplig som förälder.

Synd att Bajsmannen inte är utländsk medborgare. Då kunde vi skickat iväg honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in