2025-05-16, 19:44
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Tänkte någon på att när han gjorde om sin väst såg man nya färgen i cardagsrummet, måste ju blivit klart för flera dagar sen. Varför har han inte redan lagt upp en ”renoverings” video när han målade om det?

https://ibb.co/5xnsGq00

Haha, inte undra på att det inte kommer någon video. Det där måste väl tom han skämmas för.
Citera
2025-05-16, 19:55
Medlem
Citat:
Tänkte någon på att när han gjorde om sin väst såg man nya färgen i cardagsrummet, måste ju blivit klart för flera dagar sen. Varför har han inte redan lagt upp en ”renoverings” video när han målade om det?

https://ibb.co/5xnsGq00
Det där måste ju vara från garderoben och någon jävla greenscreen för så ini helvete ful färg kan han väl inte ha i vardagsrummet.
Citera
2025-05-16, 21:06
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Haha, inte undra på att det inte kommer någon video. Det där måste väl tom han skämmas för.
Varför ska han skämmas när han kan skylla på Tessan, yngsta barnet som nästan dog, crippa, reallokal, jäviga politiker eller värmen.
Baronen tycker inte något är skämmigt, kommer alltid skylla ifrån sig.

Denna veckan har Tessan skött både sitt jobb och Baronens jobb. Snart kan han runka på heltid
Citera
2025-05-16, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Har han målat färgen snorgrön, i en hyresrätt? Så att han slipper greja med en greenscreen?
HAHAHHAHA, nej men seriöst trodde det skulle va typ skogsgrön men nej spygrön
Citera
2025-05-16, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Snyggt spanat av dig. Hoppas att Rask lägger upp en video där han ska göra klart och måla och missat att vi redan vet..
Skulle nog göra oss en bättre tjänst av att aldrig lägga upp videon
Citera
2025-05-16, 21:21
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Idag när jag jobbat färdigt så svängde jag förbi Direkten och köpte godis och ett paket röda marlboro. Jag röker inte men idag är det fredag och jag har haft en jävligt tuff period ett tag nu som äntligen är avklarad så att säga, så nu känner jag bara för att röka gräs och koppla av ordentligt, extra allt, så jag använder marlboron till att göra några spliffar och så röker jag på medan jag tittar på Rasks gamla haverier. Det är så jävla roligt, tokigt och läskigt.

När jag sitter helt pårökt och lyssnar på alla idéer idioten har att komma med så har jag det så roligt, tokigt och läskigt. Flera gånger per video så säger han emot sig själv. Jag bestämmer mig för att ta ketamin också. Ketamin får en att tänka till och fundera väldigt mycket.

Sedan när ketaminet kickade in och jag fortsatte att lyssna för att höra vad det är han egentligen berättar just nu, då inser jag hur äcklig jag känner mig av att höra en vuxen man säga att Ja, han och hans fru har en överenskommelse där dom får vara tillsammans med andra personer utanför äktenskapet. Jag känner mig ledsen när jag tänker på pojkarna som går i mellanstadiet? Högstadiet? Dom var alltså tvungna att behöva få lyssna på andra som retas om att mamma har haft sex med okända män. Det är alltså fullt legitimt för vilken snubbe som helst att dyka upp utanför barnens skola och säga att man ska plocka upp barnet, för pappan har på youtube sagt att föräldrarna har en överenskommelse där "om pappan ska vara helt ärlig" säger att Therese kanske till och med har varit snuskigare än vad pappa själv har varit. Min poäng är att varken lärare eller barnen har längre någon aning om vilken vuxen man som Therese är med den här gången och om han faktiskt har fått i uppgift att komma och hämta barnen i skolan. Fyfan det brister ju nästan när jag skriver. Av respekt så tänker jag inte skriva ut herrens namn men ni vet vem jag syftar på, tältrunksturnén. Tänk er alltså att just nu så utspelar sig samma situation där pappan är helt jävla galen och barnen gör sitt bästa för att överleva, men här har vi utöver det en jävla CP-pappa som läcker insider info om familjens MAMMA och att hon också är pervers, snuskig, är otrogen osv.

Det här kommer alltså vara ett återkommande fenomen världen över, där folk blir helt jävla knäppa, och för dagbok genom att posta allt på youtube för alla att se, och "snälltroll" kommer bli en sport. Hur långt kan man driva en människa (snälltrolla någon)? Psykologer behöver studera det här, vad det är som får folk att stötta rövhål som Rask när deras stöd endast består av genuin önskan att han ska dö, och alla hans galna äventyr är ett steg närmare och närmare döden. Rask ser positivt på sina tittare men jag ser dom som hans langare. Jag ser Rasks fans och hatare som samma grupp, alla arbetar på sitt sätt att fördriva baronen så långt åt helvete det bara går. Vi är många som försökt få honom att SLUTA POSTA VIDEOS men han är för långt gången. Vi försökte.
Senast redigerad av Jasper.Newton 2025-05-16 kl. 21:44.
Citera
2025-05-16, 21:37
Medlem
Vad har hänt? Varför kommer inga videos?
Kan väl knappast tjäna några stolar alls nu?
Citera
2025-05-16, 21:43
Medlem
abvs avatar
Citat:
HAHAHHAHA, nej men seriöst trodde det skulle va typ skogsgrön men nej spygrön
Färgen hette tydligen "krokodil" men enligt färg-baronen skulle den bli julgransgrön när den torkade, gick sådär.

#målarn
Citera
2025-05-16, 21:48
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Vad har hänt? Varför kommer inga videos?
Kan väl knappast tjäna några stolar alls nu?
Ingen inkomst, och enligt tråden så är det Therese och Thereses pappa som står för utgifterna.
Citera
2025-05-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Färgen hette tydligen "krokodil" men enligt färg-baronen skulle den bli julgransgrön när den torkade, gick sådär.

#målarn
Det ser,( som vanligt när baronen gjort något,) för jävligt ut.
Jag är smått imponerad av hans talanglöshet. Han har ingen fallenhet för något alls. Det blir bara skit och elände oavsett vad han tar sig för.
Därför skulle det antagligen vara bäst för alla, inklusive samhället om han fick tillbringa resten av livet med att runka. Ett magmysliv helt enkelt, fast utan internet.
Citera
2025-05-16, 23:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det ser,( som vanligt när baronen gjort något,) för jävligt ut.
Jag är smått imponerad av hans talanglöshet. Han har ingen fallenhet för något alls. Det blir bara skit och elände oavsett vad han tar sig för.
Därför skulle det antagligen vara bäst för alla, inklusive samhället om han fick tillbringa resten av livet med att runka. Ett magmysliv helt enkelt, fast utan internet.

BajsBaronen, är en man med stora drömmar, och ännu större misslyckanden. Allt han rör vid förvandlas inte till guld, utan snarare till något som luktar illa och måste saneras. Han ville måla väggen grön, den blev snorgrön...
Senast redigerad av Damien- 2025-05-16 kl. 23:06.
Citera
2025-05-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

#målarn
Om färgen är krokodil så måste dom mena en döende krokodil. Krokodiler har inte den färgen utan en helt annan grön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in