2025-05-02, 23:03
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
https://ibb.co/pVBvYCX

Ny missbruksblogg till veckan, vågar man hoppas på en bil-gråt?

Det där är ju inte han.
Citera
2025-05-02, 23:03
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Spännande och konstigt han går ut med det i sitt kommentarsfält.
Kan detta vara den stora planen han skulle gå ut med i Januari?

Hoppas socialtjänsten gör sitt ansvar och räddar barnen.
Det är ett fejkkonto
Citera
2025-05-02, 23:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Det där är ju inte han.
Du har rätt, jag blev lite ivrig.
Citera
2025-05-02, 23:06
Medlem
knark-kungens avatar
Felpost
Citera
2025-05-02, 23:24
Medlem
Faltas avatar
Rask erkänner i en kommentar på Youtube att han har gått på droger den senaste tiden! Om det har skrivits om det redan så säger jag Sorry. Men fan jag blev överraskad att han kommenterade det..

Jag har inte varit inne här ikväll så jag hoppas inte att ni har skrivit om det redan. Bajsmannen har alltså pumpat droger senaste tiden skriver han.
Citera
2025-05-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
https://ibb.co/pVBvYCX

Ny missbruksblogg till veckan, vågar man hoppas på en bil-gråt?
Felpost
Citera
2025-05-03, 01:39
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Rask erkänner i en kommentar på Youtube att han har gått på droger den senaste tiden! Om det har skrivits om det redan så säger jag Sorry. Men fan jag blev överraskad att han kommenterade det..

Jag har inte varit inne här ikväll så jag hoppas inte att ni har skrivit om det redan. Bajsmannen har alltså pumpat droger senaste tiden skriver han.
Det är inte rask. Det är ett fejk konto.
Citera
2025-05-03, 02:28
Medlem
B´stards avatar
Det här med att använda sig av sjuka/döda släktingar när han gjort bort sig har han gjort förut. Minns inte varför, men han har suttit och lipat vid sin farmors grav för några år sedan när han var i skottlinjen, tvingade fram ett par tårar...
Citera
2025-05-03, 02:47
Avstängd
Ett tecken på att nån är efterbliven i hemlighet är om personen pussar marsvin som fru Rask gjorde i en video.

Vanligt folk avstår från att ha munnen på djur.

De efterblivna blir närgångna med djur.

Jockiboi har låtit hundjäveln slicka rent hans näsa många gånger i videos.

Att marsvin och hundar har parasiter och bajs på tungor och päls, det är inget som de efterblivna kan räkna ut.
Citera
2025-05-03, 04:38
Medlem
Djungelskribentens avatar
Han måste sluta tjata om Astrid-incidenten. Året 2023 kommer bli hans nya syndabock för hans påstådda psykiska ohälsa. Och varför tror han att han är unik? Varenda människa genom hela historien har förlorat släktens äldre generationer, det är en del av livet.

Världens lamaste offerkofta
Citera
2025-05-03, 07:56
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det är inte rask. Det är ett fejk konto.
Va fan. Jag tänkte väl att det var för bra för att vara sant. Han aldrig sett det kontot tidigare.
Citera
2025-05-03, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
”Min farmor och farfar engagerade sig väldigt mycket i oss när vi var små. Min mormor engagerade sig en hel del mycket också i oss när vi var små. Och min morfar var inte där lika mycket som de var. Han var lite speciell och har alltid varit lite såhär dryg, och haft en tråkig ton, och inte speciellt kärleksfull och så vidare. Utan ofta fräcka skämt på andras bekostnad och sådär. Han är lite sån och sådär, och vi skiter i morfar idag, för vi har ingen relation med honom. Farmor och farfar, och mormor, vi bryr oss om dem. Vi hjälper till om de vill, och vi trivs i deras tillvaro och de finns i våra liv, för att de har engagerat sig i oss och vi har haft en connection med dem på ett annat sätt än som min morfar inte har. Tack vare det har vi ingen relation med honom idag. Vi har ingen relation med honom idag!” - Carl Fredrik Alexander Rask, 2019.

Länk: https://www.bitchute.com/video/b5baPEP2fIP5 tid: 04:45

Nu försöker han tuta i sitt följe att han är så bedrövad av att hans morfar är inlagd på sjukhuset. Låt oss vara ärliga, det här är inte känslor som Baronen är kapabel att känna. I synnerhet inte när det kommer till en person som han enligt egen utsago skiter i. Baronen gillade sin farfar eftersom han underlättade väldigt mycket för honom i livet. Men han blev inte ledsen när han dog på det sättet. Baronen är inte kapabel att känna dessa saker överhuvudtaget.

EDIT

Samma video, 06:57

”Morfar skiter vi i om han lever eller dör. För han har aldrig engagerat sig så mycket och bara varit tråkig liksom”.

Tack! letade efter denna video här i tråden och tänker precis likadant som dig, Rask är en person som vänder kappan efter vinden. Nu passar det helt plötsligt att ha ett gott öga för morfar, gäller att hålla sig sams med ”fittan” för att citera Rask (läs morsan) så man själv inte går lottlös den dagen ett ev. arv från henne kommer. Då fungerar krokodiltårar, storys på instagram där man drar paralleller till farfar, dottern och annat alldeles utmärkt. Så otroligt genomskinligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in