Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
”Min farmor och farfar engagerade sig väldigt mycket i oss när vi var små. Min mormor engagerade sig en hel del mycket också i oss när vi var små. Och min morfar var inte där lika mycket som de var. Han var lite speciell och har alltid varit lite såhär dryg, och haft en tråkig ton, och inte speciellt kärleksfull och så vidare. Utan ofta fräcka skämt på andras bekostnad och sådär. Han är lite sån och sådär, och vi skiter i morfar idag, för vi har ingen relation med honom. Farmor och farfar, och mormor, vi bryr oss om dem. Vi hjälper till om de vill, och vi trivs i deras tillvaro och de finns i våra liv, för att de har engagerat sig i oss och vi har haft en connection med dem på ett annat sätt än som min morfar inte har. Tack vare det har vi ingen relation med honom idag. Vi har ingen relation med honom idag!” - Carl Fredrik Alexander Rask, 2019.
Länk:
https://www.bitchute.com/video/b5baPEP2fIP5 tid: 04:45
Nu försöker han tuta i sitt följe att han är så bedrövad av att hans morfar är inlagd på sjukhuset. Låt oss vara ärliga, det här är inte känslor som Baronen är kapabel att känna. I synnerhet inte när det kommer till en person som han enligt egen utsago skiter i. Baronen gillade sin farfar eftersom han underlättade väldigt mycket för honom i livet. Men han blev inte ledsen när han dog på det sättet. Baronen är inte kapabel att känna dessa saker överhuvudtaget.
EDIT
Samma video, 06:57
”Morfar skiter vi i om han lever eller dör. För han har aldrig engagerat sig så mycket och bara varit tråkig liksom”.
Tack! letade efter denna video här i tråden och tänker precis likadant som dig, Rask är en person som vänder kappan efter vinden. Nu passar det helt plötsligt att ha ett gott öga för morfar, gäller att hålla sig sams med ”fittan” för att citera Rask (läs morsan) så man själv inte går lottlös den dagen ett ev. arv från henne kommer. Då fungerar krokodiltårar, storys på instagram där man drar paralleller till farfar, dottern och annat alldeles utmärkt. Så otroligt genomskinligt.