2025-08-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Väldigt tyst på hans IG-storys efter Medvikts video… skulle inte förvåna mig om han just nu står i hallen och vrålar medan övriga familjen försöker låtsas att det är normalt
In på hans story nu för nu har han antagligen sett medvikts video.
Citera
2025-08-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Var det lika "sakligt och lugnt" och ... tråkigt, som allt annat?
Jag tror jag passar faktiskt - brukar inte se på sinnessjuka stalkers produktioner.

Skyll dig själv, du missar en bra sammanfattning på Rasks sjuka beteende de senaste 48 timmarna.
Citera
2025-08-17, 20:40
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Bra att de bekräftade OF och att båda såg stolta ut över hennes bilder. Särskilt herr Medvikt som betonade att det var bilder bakom en betalvägg. Inte bilder på någon gratis porrsite där Raskens filmer ligger

Men bilder lär nog dyka upp och det kanske inte bara är bilder i stringbikini? Rasken o andra sitter nog på grövre bilder.

Men Only Fans kanske går ut med att det bara finns bikinibilder?
Det sa han väl för att förstärka att den blankpannade skelettbaronen sa det? Om det hade varit bilder hon hade på sin instagram hade det väl varit annorlunda, men om man nu behövt betala för att se dem och sidan dessutom inte finns kvar är det ju betydligt värre att runkrask erbjuder sig att skicka dem till någon alls. Och dessutom gör det.

Men ja, detta förklarar ju varför han var alldeles särskilt upprörd just igår hahaha! Och det va innan videon. 😂😂 Håller med tidigare talare, hoppas inte familjen är hemma när han inser att han blivit bortgjord igen.
Citera
2025-08-17, 20:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jag är en positiv människa

Säger den största förtalsyoutubern i Svensk historia, nu får han ju fan ge sig, har det brunnit i äggskallen?

Köper ap-armen ens det hära?

Åh stackars Therese som måste sälja av sina kläder för att kunna köpa mat åt barnen, varför styr hon inte upp sitt liv? Är hon inte kapabel? Man mår ju illa av att se vilka skitliv vissa lever.

Mmmm visst, lite så

Therese Rask 2025

Ett till legendariskt citat

Det finns dom som hört av sig och tackat för jag undervisat i underlivshygien

Det är svårt att hitta en mer grandios människa, människan som aldrig lyckats med något här i livet tror att han kan allt
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-08-17 kl. 20:56.
Citera
2025-08-17, 20:47
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Haha ja jag ser det, och ett nytt uttryck har ai'n lärt honom med.
Undrar hur många gånger vi kommer få höra "kognitiv dissonans" i nästa video jag tippar på 42 gånger.
Senast redigerad av Miy 2025-08-17 kl. 20:50.
Citera
2025-08-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Nej, det gör dom inte.

Inget naket? Är det en bekräftelse från insidan av husbilen i Trosa?
Citera
2025-08-17, 21:00
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Inget naket? Är det en bekräftelse från insidan av husbilen i Trosa?

Nej, jag har sett bilderna som cirkulerar hos Rask och Co. Enda anledningen till att dom inte sprids i nån större omfattning är helt enkelt att det inte är nåt juicy. Synd va?
Citera
2025-08-17, 21:03
Medlem
vichy6s avatar
Undrar vad för äckligt om sig och Tessan han skickade till Herr Medvikt?

Ingår det i deras ök och spicear upp deras sexliv?

Sjukt.
Citera
2025-08-17, 21:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Nej, jag har sett bilderna som cirkulerar hos Rask och Co. Enda anledningen till att dom inte sprids i nån större omfattning är helt enkelt att det inte är nåt juicy. Synd va?

Han runkar till det ändå. Han har ju så hög sexdrift.
Citera
2025-08-17, 21:07
Avstängd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Han runkar till det ändå. Han har ju så hög sexdrift.

Jaja, räcker med valfri Medviktsvideo för att kräkmedlet ska sätta i gång och ruska tupp
Citera
2025-08-17, 21:11
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Lust att ladda upp?!
Citera
2025-08-17, 21:15
Medlem
Citat:

Så herr Medvikt har polisanmält Rask för att ha skickat bikinibilder till honom på sin fru?

Eller har Rask skickat bilder på någon okänd till honom? Eftersom det bara finns bikinibilder.

Är det olagligt att skicka bikinibilder? Det kanske det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in