2025-04-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hur kan detta tråden få finnas kvar? Man blir fett illa tillmods av att se hur ni kan sitta här och fullkomligt tappa det på denna mannen dag ut och dag in. Ni skulle lika gärna kunna ha en gruppchatt där ni beter er såhär, men att sitta här och bete er som ni vore 12 år i huvudet för alla att se, är rent ut sagt horribelt.

Rask, jag är inte ett fan till dig. Men om du läser detta (vilket jag vet att du gör oavsett om du säger att du inte gör det) så rekommenderar jag dig att be Flashback stänga ner tråden då den uppenbart påverkar dig privat. Den verkar även påverka skribenterna här privat , så arga så man blir lite rädd.
Hur kan tråden påverka honom?
Han läser ju inte här
Citera
2025-04-23, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Baronen säger vidare i sin video att Medvikt är besatta av honom, vad var inte han av Chrippa, för att inte tala om hela Chrippas familj?
Se hur han sitter med sitt jävla bandana, kajal under ögonen och röda tomtebyxor! Lägg därtill hans feminina kroppshållning och imbecilla blick.
Han är fortsättningsvis besatt av chrippa. Han omnämner chrippa i varje video han gör.
Jag gissade under lång tid på att han undermedvetet innerst inne ville vara ihop med chrippa. Därför det blixtrande hatet mot Linnéa.
Citera
2025-04-23, 19:16
Medlem
Man kanske skulle skicka länken på näst senaste videon till hans svärfar/borgensman.
Det är ju bara Baronens egna ord, inget farligt med det ju.
Citera
2025-04-23, 19:16
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
För min del får Rask gärna lida så mycket som möjligt.

Känner mig härligt barbarisk när jag tänker på att Rask lider.

Härligt att han får dig att känna dig levande
Citera
2025-04-23, 19:21
Medlem
Citat:
Du kanske kan skriva en apell till flashback med en begäran om att stänga tråden eftersom den är så förfärande?
Citera
2025-04-23, 19:22
Citat:

Tror du hans barn känner sig levande när dom har en pappa som inte bara visar upp sin äckliga gingerkuk på internet utan även indirekt säger att mamma också gillar att visa fittan i random dm's?

Snälla mygga av dig själv och swisha en summa till BRIS om de får dig att må bättre.
Citera
2025-04-23, 19:34
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Han är fortsättningsvis besatt av chrippa. Han omnämner chrippa i varje video han gör.
Jag gissade under lång tid på att han undermedvetet innerst inne ville vara ihop med chrippa. Därför det blixtrande hatet mot Linnéa.

Självklart är MissunnsamhetsBaronen grön av avund gällande Linnea, detta gäller troligtvis även Medvikts hustru. CasanovaBaronen har noll självinsikt och tror därför att kvinnorna ska stå i kö och tråna efter hans blänkande flint, kvinnohöfter och omanliga kroppshållning.

Att han hyser ett nästan större hat mot Linnea och fru Medvikt än deras karlar, är för att de öppet har ratat Baronen. Något han aldrig skulle acceptera från en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Man kanske skulle skicka länken på näst senaste videon till hans svärfar/borgensman.
Det är ju bara Baronens egna ord, inget farligt med det ju.

Vilken strålande ide. Varför har ingen tänkt på det innan, undra vad gubbfan har för e-mail...
Citera
2025-04-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Självklart är MissunnsamhetsBaronen grön av avund gällande Linnea, detta gäller troligtvis även Medvikts hustru. CasanovaBaronen har noll självinsikt och tror därför att kvinnorna ska stå i kö och tråna efter hans blänkande flint, kvinnohöfter och omanliga kroppshållning.

Att han hyser ett nästan större hat mot Linnea och fru Medvikt än deras karlar, är för att de öppet har ratat Baronen. Något han aldrig skulle acceptera från en kvinna.

Vilken strålande ide. Varför har ingen tänkt på det innan, undra vad gubbfan har för e-mail...
Trobo är kommunalt bolag med offentlig handlingar? Bör väll ha mail till sina hyresgäster?
Citera
2025-04-23, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Du kanske kan skriva en apell till flashback med en begäran om att stänga tråden eftersom den är så förfärande?

Gört
Citera
2025-04-23, 19:47
Medlem
knark-kungens avatar
När började T skicka runt bilder på fittan? Måste missat det

Stå bara för vad du gör din tönt, att slänga sin fru under bussen ser mycket värre ut, men fortsätt du gräv din grav så har du snart inga som vill följa ditt liv från garderoben.
Citera
2025-04-23, 20:01
Medlem
Damien-s avatar
En genuin fråga som jag (kanske) vill ha svar på, varför kallas Therese för fis-Tessan eller något liknande?
Jag har bara följt BajsBaronen och hans bravader sedan slutet av 2022. Jag är därför inte så insatt i legenden om Baronen som många andra här.
Varför Rask kallas BajsBaronen vet jag däremot. Blir 2025 året då han steker sin sista skitkorv?
Citera
2025-04-23, 20:07
Medlem
Just i detta nu har Anna en live om Aså där hon berättar att hon pratat med Rask och skickat information om Aså till honom.
Aså är enligt Anna en bedragande lögnerska och tyvärr kan inte Anna visa bevis för det är så allvarligt och tom polisiärt.
580 pers sitter och idiotförklarar Aså, och ömmar för familjen Rask.
Jag insåg nu att sektens följare till stor del består av folk som är inblandade i alla dessa gapiga Tiktokdrama som pågått i flera år. Såklart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in