Citat:
Ursprungligen postat av
Orkanuz
Fan vad jag tycker han blivit smal senaste månaden. Kinderna ser ut som en anorektiker i senaste videon.
Måste gå på tjack…
Eller överdriver jag? Någon mer som tänker samma?
Givetvis är han på det. Hans förtalande av Chrippa har han nu tagit 100% till andra plattformar. Där han sitter hela nätterna och smutskastar Chrippa och hans familj ”ned i hela deras fundamentala existens”.
Jag tror inte han gått och lagt sig än. Möjligen att han låg och låtsades sova när Therese gick upp med ungarna, så hon inte skulle ana några ugglor i mossen. Sen är det upp till nästa dygn på pulvret. Om han inte kan varva ned och somna och vakna någon gång i eftermiddag.
Håller med om att det börjar synas på honom nu. Bara på ett år har han säkert gått ner 10 kg. Han har pundiga rynkor i ansiktet, ögonhålorna är liksom inbuktade. Det syns att han är en tjackis även när han inte påverkad, och då är det illa.
Tror att Chrippa-året och farfarsarvet har möjliggjort en uppväxling i knarkandet för Baronen. Han köper en större mängd och kan inte hålla sig från att ta varje dag. Det börjar ta ut sin rätt nu.