2025-04-19, 11:26
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nänänä, akta! Då blir det såhär:

https://youtu.be/KtOjAKMtJB8?si=T0WmHq5nYTToeIUz
Hahaha skulle vara den bästa presenten någonsin! Önskar de vore så kul
Citera
2025-04-19, 11:32
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag är beredd att betala hälften av allas tågbiljett som följer med för att konfrontera Bajsbaronen. Vilken känsla att med mobilkameran i högsta hugg få konfrontera äcklet i grupp, ställa han mot väggen och be han svara på alla lögner han spridit.
Tror dock Fegis-Baronen bara skulle dra upp luvan över flinten och springa därifrån, alternativ ta upp mobilen och ringa polisen i Trosa, som även de lär vara jävligt trötta på Baronen vid det här laget.

Minns ni följande uttalande av Bajsbaronen för någon månad sen? "Du måste kunna bevisa saker på Youtube, för kan du inte det är du done. Då är du färdig sen på Youtube". Detta sa han i en video till Legio, för att senare inte leverera sina bevis mot Cluee, efter att snackat skit om honom i video efter video. Snacka om att Hyckleri-Baronen inte lever som han lär.
haha jag följer mer än gärna med, säg bara till så e jag där!
Citera
2025-04-19, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Tjackrunkaren har inga fler dubbla hyror.

De åkte på två dubbla hyror för mars och april så de är betalda och klara.

Att han ändå svamlar om detta nu beror nog på att han hoppas på superchats från följarna.

Det enda som återstår är notan efter slutbesiktningen.

Hoppas att den blir mycket högre än den preliminära.

Kalas. Då kan han börja beta av Tessans skulder som utlovat. Det skulle annars ha börjat vid årsskiftet. Men alla oförutsedda kostnader gjorde att han behövde prioritera annorlunda.

Hur skulle det gå till? Jo, han skulle ta hela sin goda lön oavkortat och minska skuldberget, månad för månad. Under tiden han gör det kommer de leva snålt på Thereses lön. Med tanke på hur mycket pengar han tjänar, enligt uppgift 40 000 efter skatt, så kommer skulderna vara lösta på under ett år.

Nu är det upp till bevis. Är Carl-Fredrik en man av sitt ord och sätter igång sin avbetalningsserie, känns det troligt att hans YouTube-kanal genererar 40 000 efter skatt per månad?
Citera
2025-04-19, 12:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är det upp till bevis. Är Carl-Fredrik en man av sitt ord och sätter igång sin avbetalningsserie, känns det troligt att hans YouTube-kanal genererar 40 000 efter skatt per månad?
”Hörru!! Ni lyssnar ju inte på vad jag säger?! Jag har sagt att Therese ska lösa sitt lån själv för det är hon som har varit oansvarig! Jag hjälper henne med redigering av hennes videos så kom inte och säg att jag inte hjälper till!!
Ni försöker bara få mig i dåliga dagar när ni gör så. Jag gör läxorna med mina barn, ser till att de har mat i magen och kläder på kroppen! Tak över huvudet har de också än så länge fast jag funderar på att renovera taket på ett coolt icke-hantverksmässigt sett så det blir kanske cabrioletlägenhet snart! Skit samma, det viktigaste är att alla ser att jag är roligt galen och jävligt unik i mina egengjorda kläder och tuffa tatueringar!

Blää!!”
Citera
2025-04-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Hörru!! Ni lyssnar ju inte på vad jag säger?! Jag har sagt att Therese ska lösa sitt lån själv för det är hon som har varit oansvarig! Jag hjälper henne med redigering av hennes videos så kom inte och säg att jag inte hjälper till!!
Ni försöker bara få mig i dåliga dagar när ni gör så. Jag gör läxorna med mina barn, ser till att de har mat i magen och kläder på kroppen! Tak över huvudet har de också än så länge fast jag funderar på att renovera taket på ett coolt icke-hantverksmässigt sett så det blir kanske cabrioletlägenhet snart! Skit samma, det viktigaste är att alla ser att jag är roligt galen och jävligt unik i mina egengjorda kläder och tuffa tatueringar!

Blää!!”

Det är kul att titta på Baronens videor från 2023 när han började prata om hur han ska lösa skulderna.

https://lolcow.se/archive/old/2023/R...2Lczk%255D.mp4

Det första han ska göra när han får arvet i husst är att lösa Thereses skulder. För hennes skulder är hans skulder och så vidare. Det här uttalandet har snart 2 år på nacken. Trots att han fått stora belopp i arv, och utöver det haft ett exceptionellt bra år med visningar, har han inte betalat en krona på det.

Notera att det inte är prat om tanken, att han har en ambition att det ska göras. Nej, han SKA betala skulderna. Det första han gör när han får pengarna.
Citera
2025-04-19, 12:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Notera att det inte är prat om tanken, att han har en ambition att det ska göras. Nej, han SKA betala skulderna. Det första han gör när han får pengarna.
Ja. Vi vet. Han vet. Han vet att vi vet.

Det är alldeles för mycket lögner nu för den navelpillande, svagbegåvade latmasken.
Han raderar alla kommentarer som handlar om att han ljugit. Han bör känna sig misslyckad och som en riktigt skit så som han betett (och beter) sig.
Men han är, som sagt, svagbegåvad och fortsätter som passagerare på Karmatåget. Slutstationen närmar sig och han samlar på sig än mer saker på karmakontot.

När det smäller, smäller det och då smäller det rejält!

Ridå.
Citera
2025-04-19, 15:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Dagen till ära har han klätt ut sig till Trosas fulaste påskkärring!
Sönerna övar på slag och sparkar utanför. Den lille vilar och den store fortsätter att mata mot honom. Verkar finnas en hel del aggression där. Farsan lär få stryk i nära framtid…

Ridå.
Citera
2025-04-19, 15:37
Medlem
Citat:
Sönerna övar på slag och sparkar utanför. Den lille vilar och den store fortsätter att mata mot honom. Verkar finnas en hel del aggression där. Farsan lär få stryk i nära framtid…

Ridå.
Och fräsiga jeansjackan har blivit en väst. Blää.
Citera
2025-04-19, 15:54
Medlem
Citat:

Ridå.

Man får hoppas att grabbarna inte ärvt personlighetsstörningarna av sin far. Dessa kunskaper i kampsport och empatistörningar är inte en bra kombination. Man kan räkna med att Carl-Fredrik hade varit en våldsverkare om han själv kunde slåss i sin uppväxt. Istället har han skadat människor genom psykisk misshandel, karaktärsmord och förtalsdrev som en kärring. Något som samhället inte tar lika allvarligt på som våldsbrott.

Pojkarna börjar bli stora nu. Det kommer inte funka att smälla andra på käften när man blir förbannad, då blir man tillslut inburad. Jag skulle tro att det kommer gå åt helvete för minst en av pojkarna när de kommer upp i högstadieåldern.
Citera
2025-04-19, 17:08
Medlem
Citat:

Ridå.
Påskfittan Carl -Lennarth...
Citera
2025-04-19, 17:14
Medlem
Anatoliys avatar
Jag såg på Instagram hur Rasks söner boxas, och jävlar vad dom kan slåss! Jag är inte så orolig för mobbare längre. Eller jo, orolig för mobbaren.
Citera
2025-04-19, 17:17
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Jag såg på Instagram hur Rasks söner boxas, och jävlar vad dom kan slåss! Jag är inte så orolig för mobbare längre. Eller jo, orolig för mobbaren.

Det behövs nog om någon ska försvara familjens heder, som deras usling till pappa har raserat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in