Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-18, 22:54
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det syftas nog mer på att NegerBaronen har samma typ av huvudbonad som 2-pac hade. Sen att Baronen har noll koll på vad bra musik är, rår ju äggskallen ieg inte för. Något han däremot är högst ansvarig för är hans totalt värdelösa och ytterst pinsamma ai-låtar.
Tror för övrigt att Musik-Baronen är en sån där dryg jävel att diskutera musik med. En sådan som alltid vet bättre om vad kvalitativ punk/rock är och som fnyser eller hånskrattar åt en annans favoritband om de inte faller Baronen i smaken.

Tror inte heller att Baronen vet vem Pelle Ohlin var, men vi kan ju hoppas på att de går samma öde till mötes.

Det _JAG_ stör mig på är Tupac får ens 1% av ansvaret till anledningen till hans bandana och Rask cred för något han absolut inte förtjänar. Minus tusen procent, lågt räknat.

Nu är jag inte redo gå i döden för 2-pac, extremt överskattad enlig mig, men han har inget att göra med saken. Det beror helt och hållet på att Rasks idoler hade bandana. Vad de i sin tur var influerade av är totalt irrelevant i sammanhanget.

Rask har i varje livestream bevisat han hatar rap. Smutsa inte ner 2-pac, han är död, hans dödsbo kan inte försvara sig.
Senast redigerad av Spritnota 2025-04-18 kl. 23:02.
Citera
2025-04-19, 02:22
Medlem
CehminCuks avatar
Karusellen ner i skiten bara fortsätter och fortsätter att snurra. Baronen skyfflar ständigt upp murar av bajs runt omkring sig som skydd.

I princip alla: "Fram med bevisen mot Cluee eller ta bort kanalen som du lovade!"
Rask: "Ööh..." *Kommentar raderad.* "...Nämen hey! Spana in den här supercoola jeansjackan som jag har gjort alldeles själv! Ge mig lite cred nu! Ge mig uppmärksamhet! Jag är ju så jävla bra!"

Helvete vilken ful tingest. Ser ut som att ett barn har fått fria händer på syslöjden. T.o.m. den yngsta sonen hade vägrat att bära något sådant i skolan för att den är för barnslig.

Det går verkligen åt helvete nu.
Citera
2025-04-19, 07:19
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CehminCuk
Karusellen ner i skiten bara fortsätter och fortsätter att snurra. Baronen skyfflar ständigt upp murar av bajs runt omkring sig som skydd.

I princip alla: "Fram med bevisen mot Cluee eller ta bort kanalen som du lovade!"
Rask: "Ööh..." *Kommentar raderad.* "...Nämen hey! Spana in den här supercoola jeansjackan som jag har gjort alldeles själv! Ge mig lite cred nu! Ge mig uppmärksamhet! Jag är ju så jävla bra!"

Helvete vilken ful tingest. Ser ut som att ett barn har fått fria händer på syslöjden. T.o.m. den yngsta sonen hade vägrat att bära något sådant i skolan för att den är för barnslig.

Det går verkligen åt helvete nu.

Bajsbaronen är så nedlåtande falsk, ingen vill veta hur han pimpat sin nya jeansjacka. Det är höjden av narcissism att Denimbaronen i denna situation flyttar fokus till sig själv. Han kommer aldrig erkänna sitt misstag, eller be Cluee om förlåtelse, utan bara låtsas som ingenting. Med tiden kanske även detta glöms bort och Baronen klarade sig igen.

Snart lär han nog erbjuda sig att pimpa andras jackor (för överpris så klart) i ett nytt försök att leka buisniessman. Den kapitalistiska lilla uslingen.
Senast redigerad av Damien- 2025-04-19 kl. 07:23.
Citera
2025-04-19, 07:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Det är hans taktik. Att radera allt som är känsligt bästa är om vi frågar om bevisen på hans kanal, på morgonen.. ni vet när normala människor gåt upp. Fram till 14 är fritt fram att skriva.
Citera
2025-04-19, 08:53
Medlem
abvs avatar
Jag undrar hur många mongoföljare som fortfarande sitter och tittar på varje video och kommenterar hjärtan utan att veta att de är blockade på kanalen sedan förra året.

Glad påsk äggpajas önskar flashback-trådis.
Citera
2025-04-19, 09:20
Medlem
Har vi någon direktrapport om påskfirande från pundarkvarten eller är det bara hårdrock, bandanas och ADHD medicin som gäller?
Citera
2025-04-19, 09:23
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag vet! Äskar att Bajsbaronen inte ens kan känna sig riktigt säker i sin egna hemstad längre. Njuter av tanken på att han smyger runt längst gatorna i Trosa, med svetten blänkande på den kala äggskallen och tittar nervöst så att det inte kommer någon som vill "snacka" med honom.

Såg att medisarna lagt upp en pik till hemmasittarbaronen igår att de köpt en stor husbil att flytta ut i. Någon som vet om det är dygnsparkering på Trossen eller på andra ställen i Trosa? Kan tänka mig att det är svårt med övernattningsställen ibland så det minsta vi kan göra som medmänniskor är att tipsa om lite bra platser. Måhända finns det gästparkering på allmänningen?
Citera
2025-04-19, 09:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ny uppdatering:
Tummar upp: 964
Tummar ner: 1905
På 17938 views. Nära 2000 tummar ner för TrosaKlimpen! Han lär ha köpt views men ändå når han inte upp till 20k.

Snart kommer (dubbel)hyran! Se upp för snart kommer coolaste jackan ut på IG för försäljning (bud). Han borde sälja lavetter så hade han blivit rik. Finns många som hade betalt för att få ge honom en lavett.
Plötsligt händer det (med råge):
Tummar upp: 1003
Tummar ner: 2107
Lägg ner nu och ge dig ut och samla pantburkar eller klä dig i leopardjacka, plastskor, bandana och sätt dig utanför Trossen för (dubbla) hyrorna ska betalas snart!

Skulle du göra en video om bevisen skulle du få massor med visningar men då är du körd.
Tough call…men det kommer säkert knark i posten igen för att fokusförflytta.

Om man åker till Trosa lär man ju se byfånen direkt då han sticker ut med sina töntkläder och kladdtatueringar. Kanske borde göra det? Har några frågor att ställa och eftersom han blockerar alla kommentarer så får man väl ta det face-mot-face…
Citera
2025-04-19, 10:18
Avstängd
Tjackrunkaren har inga fler dubbla hyror.

De åkte på två dubbla hyror för mars och april så de är betalda och klara.

Att han ändå svamlar om detta nu beror nog på att han hoppas på superchats från följarna.

Det enda som återstår är notan efter slutbesiktningen.

Hoppas att den blir mycket högre än den preliminära.
Citera
2025-04-19, 10:57
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Har vi någon direktrapport om påskfirande från pundarkvarten eller är det bara hårdrock, bandanas och ADHD medicin som gäller?
Jag tänkte precis fråga. Hur firar familjen Rask påsk?
Citera
2025-04-19, 11:01
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Plötsligt händer det (med råge):
Tummar upp: 1003
Tummar ner: 2107
Lägg ner nu och ge dig ut och samla pantburkar eller klä dig i leopardjacka, plastskor, bandana och sätt dig utanför Trossen för (dubbla) hyrorna ska betalas snart!

Skulle du göra en video om bevisen skulle du få massor med visningar men då är du körd.
Tough call…men det kommer säkert knark i posten igen för att fokusförflytta.

Om man åker till Trosa lär man ju se byfånen direkt då han sticker ut med sina töntkläder och kladdtatueringar. Kanske borde göra det? Har några frågor att ställa och eftersom han blockerar alla kommentarer så får man väl ta det face-mot-face…

Tack fön infon! Det är i alla fall en liten seger. Vi vet att antalet tummar upp/ner betyder mycket för BekräftelseBaronen, Så in och ge han fler (tummar ner såklart) nu direkt.
Citera
2025-04-19, 11:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag tänkte precis fråga. Hur firar familjen Rask påsk?

Skickar nog ut ungarna utklädda och hoppas att de får massor med godis och en slant här och där att ta hem till fadern.

Men någon påskmiddag lär det inte lagas.

Möjligen ett varsitt hårdkokt ägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in