Här kommer lite statistik om den nya videon:
Tummar upp: 564
Tummar ner: 943
Views: 7661
Inom kort 1000 tummar ner. Ajajajaj, det verkar som det inte flyger med att lägga upp en video där en påtänd porrskadad ÄckelBaron vägrar titta in i kameran maskeringstejpandes med frystejp.
Varför kan han inte göra något rätt förutom att göra bort sig?!
"Vad har vi sagt om skor inomhus Rask? Jag vet hur mkt du gillar dem men gå ut om du måste ha på dem. Kram /Dam 68"
Hahaha.
Men då kan ju Medvikt eller någon annan dyka upp och ställa frågor! Den porrskadade FegisBaronen trivs bäst hemma med en rulle frystejp skickandes dickpics för att bota sin sorg för alla släktmedlemmar!
Haha, han kan ju inte på allvar tro att alla "/Dam xx år" är på riktigt? Han är ju ofta inne och hjärtar dem iaf...
Jag kan mycket väl tänka mig att det är på riktigt och ärligt menat. Jag tror det är ungefär så här hans tittardemografi ser ut. Äldre ensamma pensionerade tanter som tillbringar dagarna framför datorn och fyller huvudet med värdelöst skräp som barondrama.
Gällande förra lägenheten, har han ens flyttstädat eller nämnt att han inte behöver pga kommande renovering?
Mig veterligen har han inte nämnt detta på yt eller insta.
Kanske hade fått Trobo se snälla ut och Rasken får mindre sympati till fakturan på hur dom traskade stället.
Här kommer lite statistik om den nya videon:
Tummar upp: 564
Tummar ner: 943
Views: 7661
Inom kort 1000 tummar ner. Ajajajaj, det verkar som det inte flyger med att lägga upp en video där en påtänd porrskadad ÄckelBaron vägrar titta in i kameran maskeringstejpandes med frystejp.
Varför kan han inte göra något rätt förutom att göra bort sig?!
Ridå.
Det gick fort!
Tummar upp: 596 (+32)
Tummar ner: 1062 (+119)
Views: 8524
Detta kan bli nytt rekord i tummar ner!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!