Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej. För hon har tagit bort sin Instagram. Antagligen på direkt begäran från sin personlighetsstörde make. Han har säkert manipulerat henne till att det är bäst så för att folk kommer försöka förstöra för dem. Men den verkliga anledningen är att han vill förhindra att fler brudar han försökt stöta på ska höra av sig till henne och berätta om hans perverterade beteende på internet.

Känns inte alls långsökt.
Rask har henne i ett järngrepp känns det som.
Hon verkar totalt duperad av honom.
Citera
2025-04-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Cluee pratade om det på Exclueesive. Han hade prints från killen som bluffade Rask men ville inte ta upp dom själv. Då erbjöd sig Skilleras, och som dramakreatör så ligger det närmare till hands att han gör det än Cluee. Kommer i morgon kväll kl 19
Skilleras sänder varje Sö-Ons kl 19, men man vet inte om det är drama eller politik som levereras
Skilleras/axel.

Jag håller inte med honom politiskt.

Men oj vilken samhällsinsats han gör nu.
Det hedrar honom, trots att han har ett politiskt skevt tänk.

Han plockar ju ned och dissikerar hela dramat med en enkel min.
Inga ord, han bara skakar på huvudet.
Otroligt snyggt.

Blir kul när han ska ge sig på Rask.
Citera
2025-04-26, 16:10
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Skilleras/axel.

Otroligt snyggt.

Tror inte att han kommer orka gå igenom Rasks videor. Man får ju huvudvärk för mindre.

Men det vore underbart att skåda Rasks redan obefintliga självkänsla tryckas till ytterligare.
Citera
2025-04-26, 16:13
Medlem
Haha måste han vara så konstig som skriver sånt skit med andra kvinnor? Tänk att han alltid är i trubbel på ett eller annat sätt.
Citera
2025-04-26, 16:15
Medlem
Citat:
Skilleras/axel.

Otroligt snyggt.

Håller med. Han gör ett fantastiskt jobb.
Citera
2025-04-26, 16:25
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Cluee pratade om det på Exclueesive. Han hade prints från killen som bluffade Rask men ville inte ta upp dom själv. Då erbjöd sig Skilleras, och som dramakreatör så ligger det närmare till hands att han gör det än Cluee. Kommer i morgon kväll kl 19
Skilleras sänder varje Sö-Ons kl 19, men man vet inte om det är drama eller politik som levereras
De va ingen som bluffade Rask, utan han drog på stora växlar själv och kom fram till slutsatser som inte fanns och geggade ihop informationen.

Har sett delar av det och det är rätt klent som superbevis 🤣
Visst kan man göra en höna av en fjäder, men här har man verkligen tagit i.
Citera
2025-04-26, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
De va ingen som bluffade Rask, utan han drog på stora växlar själv och kom fram till slutsatser som inte fanns och geggade ihop informationen.

Rask brukar få till ett helt hönseri
Citera
2025-04-26, 19:38
Medlem
På rask senaste IG uppladdning så har någon frågat i kommentarerna ”varför har Therese tagit bort sin Instagram?😢”

Rask har då svarat ”medvikt och fru medvikt❤️”

Hur är det deras fel att hon tagit bort sin Instagram? Det är ju rask som har målat ut henne som hora och slampa som sexchattar med andra. Åter igen kan inte rask ta ansvar för vad han gjort eller lägger ut på sina medier.
Citera
2025-04-26, 19:45
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Åh klassiker! Finns så många guldkorn, men en av mina favoriter var när han var mitt uppe i sin Estoniapsykos och trodde att det uttalades ”HAVeri” med ett lååångt A…

Han är ett jävla retard.
Om det inte hade varit för att det var just Baronen, hade man kunnat tolka det som en ordvits eftersom det handlade om Estonia. Men tror inte det var fallet här…
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Av normalgraden. Några gram tjack, lite ecstacytabletter och ett par hundra piller, samt bevisning att han brukade sälja av det.

Inga större mängder direkt. Värt en tusenlapp eller två. Han fick endast 6 månaders fängelse.
En mängd som en van bensotorsk käkar på ett par dagar, med andra ord.
Tänk vad många fängelsestraff man har ätit upp genom åren ändå.
(Har iofs aldrig sålt, ifall det nu var det som påverkade straffet mest).

Citat:
Skilleras/axel.

Otroligt snyggt.

Håller helt med. Jag kommer aldrig anse att någon som stöttar Expo borde klandra andra för dålig moral och fula metoder, men ändock är han vältalig och intelligent. Det kan jag ge honom. Undrar om han hade kunnat ge en ”främlingsfientlig” (vad det nu innebär för en i Expo, kan väl vara allt från någon som röstat på SD ett val till en gammal soldat i Waffen SS 😅 ) samma objektiva kritik, heh.
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal

Citat:
Rask brukar få till ett helt hönseri
Eller, om man ska göra en referens till Rasks matvanor:
En McChicken av en fjäder.
Citera
2025-04-26, 20:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Har nu tagit del av "bevisen" mot cluee.
Imorgon kommer de bli publika. Men som sagt i tråden, det här här är verkligen att koka soppa på en spik.

Det är dock i linje med skithuvudets modus
Tror första gången han gjorde det var i beef med verz ( kan minnas fel men anjo har en video om det) någon random skickade pm om att verz hade våldtagit någon och direkt nappade baronen
Detta återkommer flera ggr med cluee, med Å.
Baronen skiter i research pga det passar der narrativ (fniss) som han för stunden pushar.
Han kommer garanterat göra samma sak med skilleras i kommande vecka.

Men ja klockan klämtar snart för förtalsbaronen.
Citera
2025-04-26, 20:37
Medlem
knark-kungens avatar
Jag undrar om T polare förklarar för henne hur dåligt Bajshögen behandlar henne, tänker bara på sista året, det är så sjukt vidriga grejer han utsatt henne för.

Hoppas dom backar henne och att spånhuvudet är mottaglig men hon fattar väl fortfarande inte vart hennes ångest kommer ifrån, stackars människa.

Hon är i en oerhört farlig situation nu när han lyckats avskärma henne från omvärlden genom att ta bort hennes instagram, nästa steg är fysiskt våld för att försvara hans lögner.

Nu måste soc göra något.
Senast redigerad av knark-kungen 2025-04-26 kl. 20:51.
Citera
2025-04-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag undrar om T polare förklarar för henne hur dåligt Bajshögen behandlar henne, tänker bara på sista året, det är så sjukt vidriga grejer han utsatt henne för.

Hoppas dom backar henne och att spånhuvudet är mottaglig men hon fattar väl fortfarande inte vart hennes ångest kommer ifrån, stackars människa.

Hon är i en oerhört farlig situation nu när han lyckats avskärma henne från omvärlden genom att ta bort hennes instagram, nästa steg är fysiskt våld för att försvara hans lögner.

Nu måste soc göra något.

Ja, helt galet.

Han har manipulerat sönder henne.
Skrämmande men varför gör inte hennes föräldrar/syskon ngt? Har hon några nära vänner?
Eller har Baronen lyckats avskärma henne totalt?

Hade han haft ekonomin så hade han även avskärmat henne från att arbeta.

Han är totalt livsfarlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in