Citat:
Ursprungligen postat av
Djungelskribenten
Åh klassiker! Finns så många guldkorn, men en av mina favoriter var när han var mitt uppe i sin Estoniapsykos och trodde att det uttalades ”HAVeri” med ett lååångt A…
Han är ett jävla retard.
Om det inte hade varit för att det var just Baronen, hade man kunnat tolka det som en ordvits eftersom det handlade om Estonia. Men tror inte det var fallet här…
Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Av normalgraden. Några gram tjack, lite ecstacytabletter och ett par hundra piller, samt bevisning att han brukade sälja av det.
Inga större mängder direkt. Värt en tusenlapp eller två. Han fick endast 6 månaders fängelse.
En mängd som en van bensotorsk käkar på ett par dagar, med andra ord.
Tänk vad många fängelsestraff man har ätit upp genom åren ändå.
(Har iofs aldrig sålt, ifall det nu var det som påverkade straffet mest).
Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Skilleras/axel.
Jag håller inte med honom politiskt.
Men oj vilken samhällsinsats han gör nu.
Det hedrar honom, trots att han har ett politiskt skevt tänk.
Han plockar ju ned och dissikerar hela dramat med en enkel min.
Inga ord, han bara skakar på huvudet.
Otroligt snyggt.
Blir kul när han ska ge sig på Rask.
Håller helt med. Jag kommer aldrig anse att någon som stöttar Expo borde klandra andra för dålig moral och fula metoder, men ändock är han vältalig och intelligent. Det kan jag ge honom. Undrar om han hade kunnat ge en ”främlingsfientlig” (vad det nu innebär för en i Expo, kan väl vara allt från någon som röstat på SD ett val till en gammal soldat i Waffen SS 😅 ) samma objektiva kritik, heh.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheFinal
De va ingen som bluffade Rask, utan han drog på stora växlar själv och kom fram till slutsatser som inte fanns och geggade ihop informationen.
Har sett delar av det och det är rätt klent som superbevis 🤣
Visst kan man göra en höna av en fjäder, men här har man verkligen tagit i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Rask brukar få till ett helt hönseri
Eller, om man ska göra en referens till Rasks matvanor:
En McChicken av en fjäder.