Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatoa
Kikade in på Trobo.se och man kan fylla i ett sånt där formulär som jag gissar skickar vidare ett mail till vederbörande. Annars kan man så klart tänka sig att det är förnamn.efternamn@trobo.se.
Jag ska fundera på om jag ska ge det ett försök. Det är ju fan inte bra för Trobo att bli uthängda som lurendrejare.
Dock ser jag två farliga scenarion med detta:
A) Han blir nekad lägenhet och skapar hundra videos om hur Trobo är korrupta och inte ville ha honom från början som hyresgäst. "Va vare ja sah!?"
B) Han blir nekad lägenhet och skapar hundra videos om hur trollen på Flashback (återigen) förstört för honom. Är det kanske Pattknullaren som ligger bakom?!
Oavsett vilket av dessa scenarier vi har att förvänta oss vore vilket som låta som ljuv musik i mina öron. Att idioten kommer att släppa videos vet vi, att de kommer att innehålla nonsens det vet vi också.
Må vara flytten eller den misslyckade flytten, jokkiboii och hans socialpapper hans dokumentär, spökjakt och vette faan.
Chrippas förundersökning, det beställda "mordet" på feta Anjo, eller att Linnea är en hink, (Baronens fru ser ut som en fet jävla hink), oavsett vad han än kommer att göra content av så hoppas jag innerligt att han fortsätter att göra det bakom sitt jävla skynke.
Nu dessutom utan säng...