Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Jag tror inte att han ligger inlåst på toaletten och kör rövpannor för att sedan tjackrunka i 5 dygn.
Däremot är jag övertygad om att han nallar av både barnens samt frugans adhd medicin. Flera gånger har han uppträtt påtänd, han kan inte ens hålla sig ifrån kameran, lite sorgligt ändå, en tjackis som inte ens har någon att tjöta på med utan får sitta och pladdra på i kameran istället.
Sen om han gör detta två eller 5 dagar i månaden vet jag inte, det är däremot uppenbart att han mellan varven är på tjacket.
Tycker du inte han fått ett väldigt pundigt och ohälsosamt utseende bara senaste året?
Jag tror det är oftare än ett par gånger i månaden. När jag var i 20-årsåldern (ok, man hade ju i och för sig yngre och friskare kropp då) tog jag tjack varje helg. Alltså precis som mina jämnåriga vänner festade man på fredagen/lördagen, jag valde bara dos istället för alkohol.
På vardagarna skötte jag mig och åt som vanligt. Det syntes inte alls under de två-tre åren detta pågick (vissa helger var förstås undantag och blev nyktra sådana, men syftade på majoriteten av alla helger), all utebliven mat då kompenserades av allt jag åt på vardagarna.
Rask ser ju bokstavligen ut som en döende AIDS-patient så får bara the feeling att han tar oftare. Behöver ju inte vara dagligen för det, amfetamin är ju inte fysiskt beroende så man slipper abstinens á la opioider osv så är lättare att bruka sporadiskt än mycket annat.
Jag har svårt att tro att detta inte kommer avslöjas närmaste året med tanke på hur han ser ut…
Citat:
Ursprungligen postat av
LimboLife
Han vet alltså inte att det går att hämta ut körkortet om man har två människor med sig med giltiga ID-handlingar som kan legitimera honom.
Men han har kanske inte två människor som han känner.
Nu får Jocke och Anjo ställa upp tycker man, vad är det för ”bästa vänner” som inte ens kan hjälpa en hämta ut ett nytt leg?
Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Ännu ett tecken på att han är utvecklingsstörd, hur har han klarat sig så länge? Förmodligen för han fått hjälp med allt.
Givetvis kan man inte hämta ut en ny id handling med en gammal det säger sig själv.
Vilken vuxen människa har inte ett pass? Skicka idioten till ett dagcenter.
Jag har inte haft något på år och dar. Har ändå inte råd att resa utomlands så ser inget skäl att betala massa pengar för något som ett vanligt nationellt id-kort kan göra lika bra.