2025-03-25, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag är riktigt nyfiken på den här hårddisken? Kan den vara fylld med hans "hemmafilmer"?
Isåfall kommer dom postas i "gore avdelningen" Jag har uppslag för artistnamn faktiskt.
"Stånkalex bestiger trosas storhet"
"Gubbnyllet får utgrävning av kvinnohöften"
"Gissa vad clownkvinnan har i leopardjackan, stort grävande reportage"
Citera
2025-03-25, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Ja nu blir det upp till bevis för karlförsinhatt-baronen. Tvivlar dock starkt på detta då han kommer skylla på att uppgiftslämnaren fått kalla fötter såklart. Och en emoji som drar upp axlarna och visar händerna.

Svenske Olof K Gustafsson utlämnas till USA

Källa: SVT Nyheter
https://search.app/RcFGt

Helvete vad spännande, och vad det kommer blir hetsigt nu!
Citera
2025-03-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Ja nu blir det upp till bevis för karlförsinhatt-baronen. Tvivlar dock starkt på detta då han kommer skylla på att uppgiftslämnaren fått kalla fötter såklart. Och en emoji som drar upp axlarna och visar händerna.

Svenske Olof K Gustafsson utlämnas till USA

Källa: SVT Nyheter
https://search.app/RcFGt

Ska bli spännande om BajsBaronen kommer med bevis nu som han lovat i över 1 år nu eller så kommer han bara skita i att säga något om det och sen precis som du säger svara i någon kommentar på kanalen "det där har jag redan redogjort för" standardsvaret han har till allting
Citera
2025-03-25, 17:45
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

På senare tid har den personen (inte Micro) försökt lura mig i privata konversationer att Jocke våldtagit en 14-åring som senare tog sitt liv.

Jag har iofs för ett faktum inte sett några bevis på att Jocke inte våldtagit en 14-åring.
Citera
2025-03-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag har iofs för ett faktum inte sett några bevis på att Jocke inte våldtagit en 14-åring.

Yepp men inte den 14-åringen.

Finns väl ett antal riktiga 14-åringar att välja på om man vill så därför är det onödigt med påhittade.

Finns det bara gamla kärringar i Varonens bagage?
Citera
2025-03-25, 18:28
Medlem
Den notoriska lögnaren Rask, skall han gå ut med bevis nu på att Olofs pappa har haft kontakt med cluee news.
Skall man kritisera Rask så är det för att han är en hatspridare som sprider redan påhittade lögner, samt hittar på egna lögner och sprider dessa.
Citera
2025-03-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman

Inte så det fungerar. Hur ska du bevisa något som inte har hänt? Bevisbördan ligger på den som anklagar någon för nått.
Citera
2025-03-25, 18:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Den nyfödde ButthurtBaronen är precis som alla hans andra alter egon fantastiskt underhållande!

Han är så butthurt när han ska analysera B&B:s video och sen är han knappt med!!

Fantastiskt att han ändå lyckas slicka Anjoröv med att redogöra för hur säker Anjo är på saker han uttalar sig om…

-1 dickpics av 10.

Ridå.
Citera
2025-03-25, 19:35
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Inte så det fungerar. Hur ska du bevisa något som inte har hänt? Bevisbördan ligger på den som anklagar någon för nått.

NEEEJ MENAR DU DET!!??

Du har bevisligen inte varit fullt uppmärksam på Varonens bravader senaste dagarna. Det är ok.
Citera
2025-03-25, 20:45
Medlem
Har arbetat på ett postombud och vi lämnade ut många körkort. 95% av de som hämtade upp det hade varit kloka nog att beställa det i god tid, transportstyrelsen skickar en blankett om förnyelse tre månader innan det gamla går ut. Så körkortsbaronen har struntat i detta och väntat till det gått för lång tid . Resterande 5% är väldigt gamla personer och lågbegåvade. Många tror att man kan visa det gamla körkortet dvs. ogiltig ID-handlingen sen öppna brevet och sen visa det nya körkortet. De är ofta tröga och frågar oss hur de ska göra, de har ingen tanke på att ta reda på det själv.Sen blir de aggresiva eller tjuriga.
Det här bevisar än en gång vilken obrydd slarver han är, han hanterar säkert räkningar och deklarationen på samma sätt. Så nu får han ta med sig Tess och fixa ett pass och hoppas det kommer innan liggtiden på körkortet gått ut och skickas tillbaka. Så nu blir det minus 500 kr för passet.
Citera
2025-03-25, 21:18
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag tror inte att han ligger inlåst på toaletten och kör rövpannor för att sedan tjackrunka i 5 dygn.

Däremot är jag övertygad om att han nallar av både barnens samt frugans adhd medicin. Flera gånger har han uppträtt påtänd, han kan inte ens hålla sig ifrån kameran, lite sorgligt ändå, en tjackis som inte ens har någon att tjöta på med utan får sitta och pladdra på i kameran istället.

Sen om han gör detta två eller 5 dagar i månaden vet jag inte, det är däremot uppenbart att han mellan varven är på tjacket.

Tycker du inte han fått ett väldigt pundigt och ohälsosamt utseende bara senaste året?
Jag tror det är oftare än ett par gånger i månaden. När jag var i 20-årsåldern (ok, man hade ju i och för sig yngre och friskare kropp då) tog jag tjack varje helg. Alltså precis som mina jämnåriga vänner festade man på fredagen/lördagen, jag valde bara dos istället för alkohol.
På vardagarna skötte jag mig och åt som vanligt. Det syntes inte alls under de två-tre åren detta pågick (vissa helger var förstås undantag och blev nyktra sådana, men syftade på majoriteten av alla helger), all utebliven mat då kompenserades av allt jag åt på vardagarna.
Rask ser ju bokstavligen ut som en döende AIDS-patient så får bara the feeling att han tar oftare. Behöver ju inte vara dagligen för det, amfetamin är ju inte fysiskt beroende så man slipper abstinens á la opioider osv så är lättare att bruka sporadiskt än mycket annat.
Jag har svårt att tro att detta inte kommer avslöjas närmaste året med tanke på hur han ser ut…
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Han vet alltså inte att det går att hämta ut körkortet om man har två människor med sig med giltiga ID-handlingar som kan legitimera honom.

Men han har kanske inte två människor som han känner.
Nu får Jocke och Anjo ställa upp tycker man, vad är det för ”bästa vänner” som inte ens kan hjälpa en hämta ut ett nytt leg?
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ännu ett tecken på att han är utvecklingsstörd, hur har han klarat sig så länge? Förmodligen för han fått hjälp med allt.

Givetvis kan man inte hämta ut en ny id handling med en gammal det säger sig själv.

Vilken vuxen människa har inte ett pass? Skicka idioten till ett dagcenter.
Jag har inte haft något på år och dar. Har ändå inte råd att resa utomlands så ser inget skäl att betala massa pengar för något som ett vanligt nationellt id-kort kan göra lika bra.
Citera
2025-03-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Han vet alltså inte att det går att hämta ut körkortet om man har två människor med sig med giltiga ID-handlingar som kan legitimera honom.

Men han har kanske inte två människor som han känner.
Det gäller vid pass inte körkort (Rek brev) godkända intygsgivare som föräldrar eller makar, syskon kan legitimera sig som vittnen hos polisen vid passbeställning.
Enda undantaget till REK-brev är barn Vårdnadshavare kan alltid hämta ut rekommenderade brev åt sina barn. Dock krävs det att du genom ett personbevis kan bevisa att du verkligen är vårdnadshavare. Du måste även visa upp giltig legitimation samt skriva under avin.
Om du saknar en giltig legitimation för att kunna hämta ut ditt körkort, rekommenderar vi dig att skaffa/förnya någon av de andra godkända legitimationer som Postnord godtar.
Bank ID och Freja fungerar bara vid vanliga paket.

Så Rask måste förbi stationen, hoppas någon polis som traskar förbi lägger märke till hans pundarutseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in