2025-04-04, 18:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det fler renoveringar planerade?

Jag skulle gärna se när han drar in el i garderoben och slipar om golvet.

Han ska måla en provisorisk vägg.
Citera
2025-04-04, 18:06
Medlem
Konstigt de där hur baronen alltid väljer att jobba med YouTube och måla när alla barnen är hemma, och inte på dagtid då dem är på skola. Men jag antar att det är för att få ut lite mera egentid och slippa laga mat och ta hand om barnen. ”T tar du barnen och fixar maten jag måste jobba nu”
Citera
2025-04-04, 18:08
Medlem
vichy6s avatar
Therese hans bästa vän kommer hem efter jobbet.

Ingen mat
Ingen fixad tvätt
Barnen vill umgås

=migrän ( Thereses… )

Bäste mannen Björne? vill byta underlag i hemmet.

Rask är ju sedan tidigare allergisk och googlar halloween.

Kanske snerunkar också?
Citera
2025-04-04, 18:08
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Konstigt de där hur baronen alltid väljer att jobba med YouTube och måla när alla barnen är hemma, och inte på dagtid då dem är på skola. Men jag antar att det är för att få ut lite mera egentid och slippa laga mat och ta hand om barnen. ”T tar du barnen och fixar maten jag måste jobba nu”

Jag undrar också varför han gör så. I förra videon så är ljuset ASDÅLIGT just för att han väljer att börja filma och fixa väggen runt 20:00 (typ). Han är verkligen kass på sitt ”jobb”
Citera
2025-04-04, 18:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Jag undrar också varför han gör så. I förra videon så är ljuset ASDÅLIGT just för att han väljer att börja filma och fixa väggen runt 20:00 (typ). Han är verkligen kass på sitt ”jobb”
Det är för att han ska kunna ägna så mycket tid som möjligt med sig själv och sin besatthet med youtube.

På veckodagarna lever han som en riktig slacker och sover tills ungarna kommer hem från skolan, på helgerna måste han ge sken av att han är en hårt, arbetande familjefar. Därför laddas det oftast upp videos under helgen.
Citera
2025-04-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
OB-tillägg kanske?
Citera
2025-04-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är för att han ska kunna ägna så mycket tid som möjligt med sig själv och sin besatthet med youtube.

På veckodagarna lever han som en riktig slacker och sover tills ungarna kommer hem från skolan, på helgerna måste han ge sken av att han är en hårt, arbetande familjefar. Därför laddas det oftast upp videos under helgen.
Slacker ja. Det bästa är att han åker ut på el-spark turer. Som en tonåring.
Citera
2025-04-04, 18:21
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
OB-tillägg kanske?

On balls enligt Rask

Privat runkerifabrik
Citera
2025-04-04, 18:35
Har ni noterat att han fortfarande inte fixat väggen bakom tv:n, vilket enligt mig borde va de första man målar om innan man börjar med ett hål i Trosas minsta sovrum som ingen annan än han själv reagerar på.
Citera
2025-04-04, 18:51
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
OB-tillägg kanske?

Citera
2025-04-04, 18:53
Medlem
GhostofMozarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
SlimJims material? Hur hängde dom ihop förr?
Är det SlimJim dom hämtade hårddisken av?
Syltryggsbaronen har väl raderat allt sitt egna material pre-Chrippadramat typ? Han höll väl på att bråka och bete sig i massa år innan det, tänkte om någon hade sparat ned allt av hans tidigare fadäser på en hårddisk och det är det som Medviktparet har hämtat och ska gå igenom?

Medviktparet snackar även om någon intervju dom gjort med någon angående Bajshögen, det känns väl som låga odds på SlimJim?
Citera
2025-04-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Har ni noterat att han fortfarande inte fixat väggen bakom tv:n, vilket enligt mig borde va de första man målar om innan man börjar med ett hål i Trosas minsta sovrum som ingen annan än han själv reagerar på.

Han har tummen inte mitt i handen utan i ”äääärslet” som han säger! Det vidrigaste med Baronen tycker jag ändå är att 2024 taxerade han 1,2 miljoner drygt och ärvde minst lika mycket minus skatt då såklart. Trots det kände han sig tvungen att gaslighta sina följare att det minsann bara var 8000kr han fick in i ”superchats” som skulle gå till hans frus skulder. Dom snodde han dock istället. Hennes skuldsaldo bara ökar, baronen har gjort sig skuldfri i sitt namn trots att det är hon som försörjt honom i alla år.

Psssssstt Therese!! Skiljer du dig så är blir hälften av ”dina” skulder Baronens. Ett smart sätt att bli av med något som måste tynga som fan. Medans Bajsbaronen töntar sig som en pundare hemma och ”renoverar” sönder erat boende.

Fyfan det måste vara en förbannelse att skämmas såfort man visar sig ute för hela familjen åt Carl Fredriks vägnar 😩
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in