Citat:
Ursprungligen postat av
rikish
Har ni noterat att han fortfarande inte fixat väggen bakom tv:n, vilket enligt mig borde va de första man målar om innan man börjar med ett hål i Trosas minsta sovrum som ingen annan än han själv reagerar på.
Han har tummen inte mitt i handen utan i ”äääärslet” som han säger! Det vidrigaste med Baronen tycker jag ändå är att 2024 taxerade han 1,2 miljoner drygt och ärvde minst lika mycket minus skatt då såklart. Trots det kände han sig tvungen att gaslighta sina följare att det minsann bara var 8000kr han fick in i ”superchats” som skulle gå till hans frus skulder. Dom snodde han dock istället. Hennes skuldsaldo bara ökar, baronen har gjort sig skuldfri i sitt namn trots att det är hon som försörjt honom i alla år.
Psssssstt Therese!! Skiljer du dig så är blir hälften av ”dina” skulder Baronens. Ett smart sätt att bli av med något som måste tynga som fan. Medans Bajsbaronen töntar sig som en pundare hemma och ”renoverar” sönder erat boende.
Fyfan det måste vara en förbannelse att skämmas såfort man visar sig ute för hela familjen åt Carl Fredriks vägnar 😩