Citat:
Ursprungligen postat av
PigChampion
Haha, tack. Jo, den låten är skön som fan.
Kul som fan att höra Porrbaronens upprörda stämma när han inte får bestämma hur folk uppfattar honom, och att han potentiellt stökar till det ännu mer helt i onödan.
Tog fanimej hela dagen för mig att lyssna klart på härligheten pga att frugan krävde att jag skulle laga ett varmt mål mat och diverse annat, men jag slapp städa så det var det värt!
Ja, han är så ursinnig att han darrar på rösten. Det har garanterat varit ett jävla liv där hemma och PorrBaronen har gått lös på både fruga och barn. Någon måste ju han ju ta ut sina aggressioner på när han inte kommer åt Medvikt. Stackars hans barn, de har inte valt detta...
Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Det är inga problem. Polisen lägger ned det med vändande post. Sen ska alltså baronen orka driva det som förenklat tvistemål lol
Detta kommer givetvis inte hända.
Men vi leker med tanken. Hur mycket resurser finns inte att hämta i temu sekten med följare vs sekten och följare.
Om det ändå skulle sluta med att paret medvikt får betala 5k. Ja då står folk på kö flr att swisha.
Samtidigt väntar rask ev åtal för betydligt grövre brottslighet som drivs som allmänt åtal så han och T ör knullade oavsett utfall.
Vilken pappa gör så?
Ja, jag skulle själv utan tvekan bidra till att Medvikts böter blir betalda via swish. Tänker mer att Baronen kanske sätter i system att stämma allt och alla så fort de ens nämner Baronen i en video. Detta trots att han kan ägna flertalet videos där han själv hänger ut folk ink deras familjer som många gånger inte ens har en plattform. Men det är tydligen ok när den avskyvärda Baronen gör det.
Baronen säger vidare i sin video att Medvikt är besatta av honom, vad var inte han av Chrippa, för att inte tala om hela Chrippas familj?
Se hur han sitter med sitt jävla bandana, kajal under ögonen och röda tomtebyxor! Lägg därtill hans feminina kroppshållning och imbecilla blick.
Sedan var det ju så jävla uppenbart att KajalBaronen hade snackat med blåsta Therese innan. Hon stod ju och väntade på att bajsmannen skulle ge klartecken, så att hon kunde komma in och vara till hans försvar. Väldigt ledande frågor som Baronen ställer till blåsta Therese som det var uppenbart att de gått igenom vad hon ska svara.
Baronen hävdar att han minsann aldrig har snackat ner Chrippa, utan bara "värjt sig" mot det Chrippa sagt om Baronen. Är han på riktigt så sjuk att han tror på detta själv?!
Lägg märke till att det nästan kokar över i äggskallen i hans senaste video. Han är så förbannad att saliven sprutar ur käften. Men han hade trots ilskan ändå tagit sig tid att välja ut dagens outfit i form av bandana, röda pyjamasbyxor och kajal, bögigt...
Edit: Notera även att idiotjäveln räknade på fingrarna igen i dagens piss-video.