Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 17:07
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är en fråga det med och den kan gärna stängas ner för min del, men detta är det sjukaste jag läst. Och jag kan inte se att han använder samma språk och jargong som ni gör härinne.

Det är så enkelt att Rask är en avskydd person och hans förehavande på Youtube behöver diskuteras.
Citera
2025-04-23, 17:11
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det är så enkelt att Rask är en avskydd person och hans förehavande på Youtube behöver diskuteras.

Det kan han vara. Men det framgår inte som det är direkt icke-avskyvärda människor i denna tråden heller
Citera
2025-04-23, 17:11
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Är det här dokumentären från bob som skulle göras? Har inte hunnit kolla själv men han verkar vettig till skillnad från tattarna.

https://youtu.be/PaCotpgtFB8?si=HDIxg8LyzJbqcrYQ
Citera
2025-04-23, 17:13
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är en fråga det med och den kan gärna stängas ner för min del, men detta är det sjukaste jag läst. Och jag kan inte se att han använder samma språk och jargong som ni gör härinne.

För min del får Rask gärna lida så mycket som möjligt.

Känner mig härligt barbarisk när jag tänker på att Rask lider.
Citera
2025-04-23, 17:13
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Det kan han vara. Men det framgår inte som det är direkt icke-avskyvärda människor i denna tråden heller

Nej det är ju objektivt vad man nu tycker, så är det ju.

Men så länge Rask finns kvar på Youtube så finns troligtvis den här tråden kvar här.
Så enkelt är det.
Citera
2025-04-23, 17:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är det här dokumentären från bob som skulle göras? Har inte hunnit kolla själv men han verkar vettig till skillnad från tattarna.

https://youtu.be/PaCotpgtFB8?si=HDIxg8LyzJbqcrYQ

Det är inte den.
dokumentären kommer innehålla intervjuer med en del intressanta personer som kommer få komma till tals.
Personer som fallit offer för Rask och Anjo bland annat.
Citera
2025-04-23, 17:16
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Hade jag haft ett konto jag kunde bränna hade jag svarat "Din kuk"

Är nog bara hans bidragsutsugande trebarnsmorsor till fangirls som får fråga om sånt.
Citera
2025-04-23, 17:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Haha, tack. Jo, den låten är skön som fan.

Kul som fan att höra Porrbaronens upprörda stämma när han inte får bestämma hur folk uppfattar honom, och att han potentiellt stökar till det ännu mer helt i onödan.

Tog fanimej hela dagen för mig att lyssna klart på härligheten pga att frugan krävde att jag skulle laga ett varmt mål mat och diverse annat, men jag slapp städa så det var det värt!

Ja, han är så ursinnig att han darrar på rösten. Det har garanterat varit ett jävla liv där hemma och PorrBaronen har gått lös på både fruga och barn. Någon måste ju han ju ta ut sina aggressioner på när han inte kommer åt Medvikt. Stackars hans barn, de har inte valt detta...

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är inga problem. Polisen lägger ned det med vändande post. Sen ska alltså baronen orka driva det som förenklat tvistemål lol

Detta kommer givetvis inte hända.
Men vi leker med tanken. Hur mycket resurser finns inte att hämta i temu sekten med följare vs sekten och följare.

Om det ändå skulle sluta med att paret medvikt får betala 5k. Ja då står folk på kö flr att swisha.

Samtidigt väntar rask ev åtal för betydligt grövre brottslighet som drivs som allmänt åtal så han och T ör knullade oavsett utfall.

Vilken pappa gör så?

Ja, jag skulle själv utan tvekan bidra till att Medvikts böter blir betalda via swish. Tänker mer att Baronen kanske sätter i system att stämma allt och alla så fort de ens nämner Baronen i en video. Detta trots att han kan ägna flertalet videos där han själv hänger ut folk ink deras familjer som många gånger inte ens har en plattform. Men det är tydligen ok när den avskyvärda Baronen gör det.

Baronen säger vidare i sin video att Medvikt är besatta av honom, vad var inte han av Chrippa, för att inte tala om hela Chrippas familj?
Se hur han sitter med sitt jävla bandana, kajal under ögonen och röda tomtebyxor! Lägg därtill hans feminina kroppshållning och imbecilla blick.
Sedan var det ju så jävla uppenbart att KajalBaronen hade snackat med blåsta Therese innan. Hon stod ju och väntade på att bajsmannen skulle ge klartecken, så att hon kunde komma in och vara till hans försvar. Väldigt ledande frågor som Baronen ställer till blåsta Therese som det var uppenbart att de gått igenom vad hon ska svara.

Baronen hävdar att han minsann aldrig har snackat ner Chrippa, utan bara "värjt sig" mot det Chrippa sagt om Baronen. Är han på riktigt så sjuk att han tror på detta själv?!
Lägg märke till att det nästan kokar över i äggskallen i hans senaste video. Han är så förbannad att saliven sprutar ur käften. Men han hade trots ilskan ändå tagit sig tid att välja ut dagens outfit i form av bandana, röda pyjamasbyxor och kajal, bögigt...

Edit: Notera även att idiotjäveln räknade på fingrarna igen i dagens piss-video.
Citera
2025-04-23, 17:18
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Rask, jag är inte ett fan till dig. Men om du läser detta (vilket jag vet att du gör oavsett om du säger att du inte gör det) så rekommenderar jag dig att be Flashback stänga ner tråden då den uppenbart påverkar dig privat. Den verkar även påverka skribenterna här privat , så arga så man blir lite rädd.

Naivt av dig att tro att han inte har försökt göra det flera gånger sedan trådstart. Baronen är - och har alltid varit - en odräglig luffare, och det är därför den här tråden närmar sig 5500 sidor. Det är han som är problemet, inte vi som skriver här.

Den här tråden är fantastisk. Flashback är fantastiskt. Anonymt näthat är det bästa som finns!
Citera
2025-04-23, 17:19
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Nej det är ju objektivt vad man nu tycker, så är det ju.

Men så länge Rask finns kvar på Youtube så finns troligtvis den här tråden kvar här.
Så enkelt är det.
Om han raderar sin kanal som han borde eftersom det inte finns bevis mot Cluee så borde denna tråden stängas då han inte längre har en egen kanal utan blir tvungen att snylta på Therese familjekanal.

Alltså behöver han bara vara karl för sin hatt och hålla vad han säger så stängs tråden. Det finns dock ett litet ”men”, han kommer aldrig självmant radera sin kanal som han köpte tillbaka av Libris för 175000kr.

”I slutet av dagen” så är han endast sin youtubekanal.

Ridå.
Citera
2025-04-23, 17:24
Medlem
Medvikt har alltså 1500 prenumeranter men över 5 k views på senaste.

Rask 160 k prenumeranter och 15 k visningar....
Citera
2025-04-23, 17:34
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Naivt av dig att tro att han inte har försökt göra det flera gånger sedan trådstart. Baronen är - och har alltid varit - en odräglig luffare, och det är därför den här tråden närmar sig 5500 sidor. Det är han som är problemet, inte vi som skriver här.

Den här tråden är fantastisk. Flashback är fantastiskt. Anonymt näthat är det bästa som finns!

Självklart har koprofagen från Trosa försökt stänga ner denna tråd.. Tror t.o.m att det finns dokumenterat att han försökt detta någonstans i tråden. Givetvis misslyckades Baronen även med detta (som med allt annat) och det resulterade istället i att han blev avstängd själv. Några dagar senare var SpionBaronen tillbaka med ett nytt Flashback-konto och snokade runt i tråden. Även detta uppdagades och han blev permanent bannad. LoserBaronen är så jävla tragikomisk.
Senast redigerad av Damien- 2025-04-23 kl. 17:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in