2025-03-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Förmodligen har du helt rätt. Rask kommer ha sina bortförklaringar och svamla runt i en kommande video, alternativt kommer han låtas som inget och ducka hela grejen. Oavsett är det ännu ett bevis på hur fattig som person han faktiskt är.

Tror han kommer låtsas som ingenting och sen svara i någon youtube kommentar "det där har jag redan redogjort för" precis som han skrev i en kommentar på sin senaste video, majoriten av följarna kanske är tillräckligt dumma för att gå på sånt så då tror dom att Rask sedan "redogjort" för något för att han säger så.

När någon frågade "Ska du verkligen prata om trovärdighet när du flera gånger ljugit om saker och ting?" så svarar Rask:
Citat:
De saker jag ljugit om har jag redogjort och stått för, så absolut ❤
Citera
2025-03-26, 16:42
Anjos siffror rasar men Rasks subs verkar stå still. Hur kan den pajasen ens ha 160k följare? Speciellt efter vad som hände i December och hur han utan att skämmas ansåg att det var frugans fel att han skickade dickpicks till en följare på insta?
Citera
2025-03-26, 16:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjos siffror rasar men Rasks subs verkar stå still. Hur kan den pajasen ens ha 160k följare? Speciellt efter vad som hände i December och hur han utan att skämmas ansåg att det var frugans fel att han skickade dickpicks till en följare på insta?
Arvet har gått till att köpa följare. Därför måste det säljas halvfulla parfymflaskor, plastjackor och saker som inte är spikat fast i rucklet eller YouTubeutrustning.
Citera
2025-03-26, 17:15
Medlem
Djungelskribentens avatar
https://ibb.co/7dHDB2x4

1. Varför rantade han då om det på story om det tydligen inte ens var ett problem?!

2. Helvete vilka TUFFA bilder! En jävla rockstar
Citera
2025-03-26, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten

1. Varför rantade han då om det på story om det tydligen inte ens var ett problem?!

Haha varför måste han försöka se så hård ut?!
Citera
2025-03-26, 17:34
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten

Vilken tuffing 🤮
Citera
2025-03-26, 17:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Han hade en fryst Denniskorv i ärslet när bilden togs.
Citera
2025-03-26, 17:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jag tolkade det mer som om han försökte se "manlig" ut.
Nåja, misslyckat blev det ju vilket som.
Citera
2025-03-26, 18:00
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tolkade det mer som om han försökte se "manlig" ut.
Nåja, misslyckat blev det ju vilket som.
100 spänn på att han hört folk säga att man alltid ser kriminell ut på sin ID-handling och ville inte riskera att vara sämre
Citera
2025-03-26, 18:08
Medlem
Hörrni! Nu så här i slutskedet av Äggies li.. jag menar karriär , tänkte jag att det kunde vara kul med en sammanställning av alla de fina smeknamn vi gett honom genom åren.
Runkbaronen
Jordfelsbaronen

Kommer ni på fler? Han får så fina namn så ofta så man hinner glömma bort.
Citera
2025-03-26, 18:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hörrni! Nu så här i slutskedet av Äggies li.. jag menar karriär , tänkte jag att det kunde vara kul med en sammanställning av alla de fina smeknamn vi gett honom genom åren.
Runkbaronen
Jordfelsbaronen

Kommer ni på fler? Han får så fina namn så ofta så man hinner glömma bort.
Bajsbaronen. Hur kunde du glömma den?
Citera
2025-03-26, 18:23
Medlem
Hillsongsekts avatar
Tycker det är extremt lovvärt av memekonton på instagram, editkonton på youtube alla otaliga nya kreatörer som belyser varonens lögner och hyckleri.
Inte för att han och hans svans kommer ändra sig utan för stt det klär av honom. Det är en växande bubbla som ligger på att han ska uttala sig och då blir det löjligt att han postar bilder på mat och låtsas som det regnar.
Känns också härligt punk och D.I.Y att läktaren hoppar ned på plan och ger sig in i matchen
SLÄPP INTE TRYCKET ERA HJÄLTAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in