2025-03-26, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nu börjar man ligga på Rask om att han ska presentera bevis eller radera sin kanal.

https://ibb.co/MyhWwcgr

Kommetaren högts upp på senaste videon också med 66 tummar upp som Rask ännu inte besvarat så klart

Citat:
Hej.
Det står nu klart att Olof K Gustavsson utlämnas till USA senast på torsdag. Kommer du då att göra en video där du presenterar bevisen du har angående Cluees kontakt med hans pappa? Videon skulle ju komma när Olof satts på ett plan till USA.
Citera
2025-03-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Delar din uppfattning helt. Från början trodde jag inte det dock, har viss erfarenhet av att rasa i vikt under längre perioder av stress vilket varonen onekligen varit i. Och jag tänkte att med tanke på hur han pissat på farsgubben i alla år kan han väl inte vara dum att han vandrar samma väg själv. Fallet blir ju extremt högt då!

Men. Den där spända käken, strama flinet, svarta ögon och ryckiga handrörelser. Stundtals maniskt delande av reels på instagram, hangups som spinner över två dagar och sedan försvinner. Tjack tjack tjack tjackelitjack.

Tror inte att han använder varje dag, men som du säger, oftare än bara några gånger i månaden eftersom det syns på honom.

Ja, hans mani undgår knappast någon.
Det kan vara pga diagnoser eller som du säger, droger.

Jobbigt om det skulle vara droger att faktiskt sitta och ha dessa episoder under 2 dagar för att sedan upphöra. Aja, han är ju ändå en familjefar enligt egen utsago.
Citera
2025-03-26, 13:23
Medlem
https://youtu.be/ee35jbKM4v4?si=pi5Wje4zxR6Omcrc

Episkt 🥳🥳😂
Citera
2025-03-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nu börjar man ligga på Rask om att han ska presentera bevis eller radera sin kanal.

https://ibb.co/MyhWwcgr
Vad är det för bevis som ska släppas? Antar det är något han lovat i en video.
Citera
2025-03-26, 14:12
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Rask ljuger om att Cluee hade kontakt med Olof Ks pappa innan han ringde till Cluee för en intervju. Varför detta skulle ha någon som helst betydelse vet jag inte. Jag TROR att det är för att visa att Cluee är clout chaser och bara spelade att intervjun vad spontant. Något som Cluee visat, trots att han inte har bevisbörda, är fel. Rask har ställt ultimatum, har han rätt ska Cluee radera sin kanal, annars tvärtom.

Rask påstår att han lovat personen som gav honom bevisen att inte presentera dem förrän Olle sitter på planet till USA för denne är rädd att Olle ska sätta sig på honom. Nu uppfylls kriteriet och bevisen bör komma fram i ljuset.
Citera
2025-03-26, 14:13
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd

Episkt 🥳🥳😂

Hahaha, nu osar det svavel i garderoben!
Citera
2025-03-26, 14:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd

Episkt 🥳🥳😂
Träffsäkert och roligt

Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Jönsbaronen hävdar att Cluee hade planerat intervjun med Olof K tillsammans med OlofK: pappa - och att det inte gått till så som Cluee säger.
Lögnbaronen påstår att han har bevis men att de inte kunde släppas före Olof K skeppades över till USA.
Tydligen är han så rädd för Olof K.

Nu är Olof K utlämnad till USA - nu vill folk se bevisen eller att Rask stänger ner sin kanal som han lovade göra om han inte kunde bevisa det han påstod.
Citera
2025-03-26, 14:51
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Rask ljuger om att Cluee hade kontakt med Olof Ks pappa innan han ringde till Cluee för en intervju. Varför detta skulle ha någon som helst betydelse vet jag inte. Jag TROR att det är för att visa att Cluee är clout chaser och bara spelade att intervjun vad spontant. Något som Cluee visat, trots att han inte har bevisbörda, är fel. Rask har ställt ultimatum, har han rätt ska Cluee radera sin kanal, annars tvärtom.

Rask påstår att han lovat personen som gav honom bevisen att inte presentera dem förrän Olle sitter på planet till USA för denne är rädd att Olle ska sätta sig på honom. Nu uppfylls kriteriet och bevisen bör komma fram i ljuset.
Vill minnas att Anjo hävdat att han sett bevisen som ska vara skickade till eller från en epost tillhörande Cluee, något som han dementerade å det grövsta i en video. Är väl inte så svårt att fejka såna mejl/adresser? Undra om personen som skulle ha bevis har gjort detta på eget initiativ för att den hatar cluee, eller om det är orkestrerat av Rask?

Jag bara utgår ifrån att varonen eller någon runt honom ljuger som vanligt. Han har sedan länge förbrukat all trovärdighet oavsett vad det handlar om.
Citera
2025-03-26, 15:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vill minnas att Anjo hävdat att han sett bevisen som ska vara skickade till eller från en epost tillhörande Cluee, något som han dementerade å det grövsta i en video. Är väl inte så svårt att fejka såna mejl/adresser? Undra om personen som skulle ha bevis har gjort detta på eget initiativ för att den hatar cluee, eller om det är orkestrerat av Rask?

Jag bara utgår ifrån att varonen eller någon runt honom ljuger som vanligt. Han har sedan länge förbrukat all trovärdighet oavsett vad det handlar om.

Det lär ju gå att spoofa en e-mail. Om inte annat har väl Rask kladdat i MS Paint för att få till en snygg skärmdump på ett "mail" från Cluee.

Men ja, det lär vara något sådant iaf. Ett mail som ska visa något.
Citera
2025-03-26, 15:50
Medlem
Citat:
Det lär ju gå att spoofa en e-mail. Om inte annat har väl Rask kladdat i MS Paint för att få till en snygg skärmdump på ett "mail" från Cluee.

Men ja, det lär vara något sådant iaf. Ett mail som ska visa något.

Tror oxå att någon har trollat Rask med en fejkad mail eller en ps bild. Cluee svarade i sin interjuv med Anjo att han ej har någon sådant mail. Och uppgav sin mail adress men Anjo kunde inte svara på om det var den mailen eller inte.

Är helt övertygad att Rask aldrig kommer ta bort sin kanal fast det är så uppenbart han ljuger. Sen förstår jag inte vad grejen är om nu så Cluee skulle haft kontakt med Olofs farsa? Vad spelar det för roll?

Men som sagt är övertygad att Rask ljuger och att Cluee säger sanningen att interjuven va spontan.
Hoppas nu rask överraskar oss alla, och visar att han är en man av sitt ord och tar bort sin kanal.
Citera
2025-03-26, 15:57
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Tror oxå att någon har trollat Rask med en fejkad mail eller en ps bild. Cluee svarade i sin interjuv med Anjo att han ej har någon sådant mail. Och uppgav sin mail adress men Anjo kunde inte svara på om det var den mailen eller inte.

Är helt övertygad att Rask aldrig kommer ta bort sin kanal fast det är så uppenbart han ljuger. Sen förstår jag inte vad grejen är om nu så Cluee skulle haft kontakt med Olofs farsa? Vad spelar det för roll?

Men som sagt är övertygad att Rask ljuger och att Cluee säger sanningen att interjuven va spontan.
Hoppas nu rask överraskar oss alla, och visar att han är en man av sitt ord och tar bort sin kanal.

Aldrig i livet att han kommer Jag tror han kommer säga "tydligen var mailet fejk så det var aldrig något bevis. Och eftersom det inte var något bevis så behöver jag inte ta bort kanalen. HADE det varit äkta så hade Cluee fått ta bort kanalen, men ni fattar. Det var ju aldrig något bevis". Eller något annat raskologiskt cirkelresonemang i en timme så att tanternas drömfångare går i spinn där hemma i ettan i Brandbergen och sen glömmer allt för någon har skickat ett nytt knarkbrev till tomtebyxan.
Citera
2025-03-26, 16:01
Medlem
Citat:
Aldrig i livet att han kommer Jag tror han kommer säga "tydligen var mailet fejk så det var aldrig något bevis. Och eftersom det inte var något bevis så behöver jag inte ta bort kanalen. HADE det varit äkta så hade Cluee fått ta bort kanalen, men ni fattar. Det var ju aldrig något bevis". Eller något annat raskologiskt cirkelresonemang i en timme så att tanternas drömfångare går i spinn där hemma i ettan i Brandbergen och sen glömmer allt för någon har skickat ett nytt knarkbrev till tomtebyxan.

Förmodligen har du helt rätt. Rask kommer ha sina bortförklaringar och svamla runt i en kommande video, alternativt kommer han låtas som inget och ducka hela grejen. Oavsett är det ännu ett bevis på hur fattig som person han faktiskt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in