2025-04-06, 17:50
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Hans tyger till leopardkojan försvann i flytten. Nu vill han köpa begagnat tyg. Hur kan det har försvunnit i flytten?

Dom slängde nog Therese i hopp om att aldrig se dom mer.
Citera
2025-04-06, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen är inne och rensar kommentarsfältet från kritik! Han ger också svar på tal när någon har kritiserat hans tittarsiffror.. då tycker han det är lägligt att låta kommentaren stå kvar och ge ett "moget" svar så alla hans följare kan se vilken lugn och sansad familjefar han är!

Men alla kommentarer som nämner att cluee faktiskt vill att uslingen ska gå ut med bevisen trots sin pappas bortgång skyfflar han under mattan med en väldig hast!

Två, tre dagar efter att han skulle sluta med drama helt har han nu ändrat sig igen, det kommer bara kommer analyser om drama och inte faktiskt drama och bara när han har något att säga! Han kommer nog få väldigt mycket att säga om det fortsätter gå så dåligt som den senaste pissvloggen.

Han intalar sig själv att han skulle kunna analysera Chrippas lives och få 40-50 tusen visningar än idag när han motiverar sina tittarsiffror, men att han är en sådan god man att han tröttnat på dramat.. skulle vilja se hur mycket det stämmer.. tror snarare på 20-tusen.

Folk har tröttnat på dig din ljugande pajas.
Jag kan fanemej se in i framtiden, i ett tidigare inlägg skrev jag just detta, han ska bara analysera. Eller näää nu ska jag inte få hybris det är det allt för många som har, Rask von Dåre är bara totalt förutsägbar.
Citera
2025-04-06, 18:23
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Vad är det för en idiot som håller på och mordhotar hans barn,nu senast hade han fått ett brev hem med hagelkulor adresserade med barnens initialer.

Det är nog baronen själv precis som knarkposten. .

The show must go on som de säger.
Citera
2025-04-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Blir nyfiken på vilka grunder folk använder för att kasta sig med massa siffror just nu?

Och då syftar jag givetvis på dessa 1.2 miljoner.

Siffrorna från hans läckta analytics på youtube såklart
Citera
2025-04-06, 21:15
Medlem
Ny renoveringsvideo. Använder en såsslev för att hälla upp färg.
Citera
2025-04-06, 21:19
Medlem
Även om Bajsmannens algoritmer inte behöver knullas upp längre, då han gör det så bra själv genom att släppa videor som inte uppskattas av hans tittare, så har jag ändå tillhandahållit den senaste videon via alternativa kanaler. Det börjar bli lite av en tradition!

https://old.bitchute.com/video/aYs7CG5VVbN0/
Citera
2025-04-06, 21:48
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ny renoveringsvideo. Använder en såsslev för att hälla upp färg.

Och en plastpåse på handen… sen visar han att det ligger en snus vid sängen som han spottat ut när han satt på Therese..
han har frågat Jocke hur han ska göra med renoveringen😂 och han har tipsat om guldiga lister haha
Citera
2025-04-06, 22:09
Medlem
Citat:
Hans tyger till leopardkojan försvann i flytten. Nu vill han köpa begagnat tyg. Hur kan det har försvunnit i flytten?

Eftersom han hittills i sitt snackande om sovrummet inte har nämnt Thereses vilja eller ens sagt "vi/oss" en enda gång utan enbart pratat om sig själv och att han inte kan bestämma vad han vill ha för färg etc, det har bara varit jag jag jag.

Så jag skulle inte bli förvånad om det skulle vara Therese som gjort sig av med dessa tyger för att hon kanske inte alls vill ha dem kvar. Men att egoistiska bajsbaronen kör över henne ändå.
Citera
2025-04-06, 22:25
Medlem
helvete va han håller på vem gör så i en hyreslägenhet fy fan ser ni hur han målade väggen eller noll maskeringstejp svart färg överallt
Citera
2025-04-06, 22:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
helvete va han håller på vem gör så i en hyreslägenhet fy fan ser ni hur han målade väggen eller noll maskeringstejp svart färg överallt
Svart färg i taket och på rör, ser ut som man släppt lös en apa med en pensel, var tycker hyresvärden om dessa förändringar?

Varför måste hela hemmet se ut som en bordell?

Fan, inte ens jag orkar kolla längre, Bajsbaronen THIS AINT IT BRUH
Citera
2025-04-06, 22:41
Vilken normalt fungerande vuxen människa kallar sitt sovrum för leopard-koja? Fine om dottern på 4-5 gillade skiten.
Citera
2025-04-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Vilken normalt fungerande vuxen människa kallar sitt sovrum för leopard-koja? Fine om dottern på 4-5 gillade skiten.

Är det inte självaste abv som myntat det begreppet i den här tråden? Baronen hängde upp örngott och lakan i taket för att isolera i sovrummet så ljudet skulle bli bättre i sin klappkassa podcast. Samtidigt hade han massa ljus och rökelser, för att visa för tittarna att han minsann är genuin som spelar in sin podd och har feeling, och att kvaliteten därav på något sätt skulle bli bättre. I en video när han visade rummet sa han att det är lite mysigt, att det blir kojkänsla i rummet. Eftersom lakanen hade leopardmönster så började man kalla rummet för leopardkojan. Begreppet snappades upp av Chrippa, och Carl-Fredrik försökte äga det istället. Jämför hur hans rum såg ut i början av förra året, och sedan hur det såg ut efter några månader. Han hängde upp mer tyg och smällde upp mer tavlor på väggarna bara för att retas med Chrippa som gjorde sig lustig över hans konstiga rum.

Baronen har inte alltid velat ha ett sånt där rum. Han har bara dragit det väldigt långt när Chrippa började skoja om det, och har tagit det till extremerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in