2025-03-13, 23:16
Medlem
Luftiss avatar
Fan vad han kommer att få skit för den här videon. Sen ger han sig på Legio för att han tror att han, i egenskap av lärare, borde vara mest lättskrämd för att han har mest att förlora. Baronen gör sin vana trogen alltid utfall mot den han identifierar som svagast i flocken.
Citera
2025-03-13, 23:27
Medlem
Tortellis avatar
Det är något som Rask går på, om han har ADHD medicin eller olagligt! Titta och lyssna på senaste videon nu ikväll. Han tjattrar som en papegoja och svingar vilt och han tappar vikt för varje vecka. Om Rask missbrukar, jag säger Om, då hoppas jag att Fru Rask hjälper honom till vården. Tråkigt att se en sådan fantastiskt kreatör gå ner sig!

Jag hoppas innerligt att jag har fel, nu ikväll går han på dom andra/nya youtubarna som kritiserar Rask och Anjo + 2 till och måste ifrågasätta om det är lämpligt att jobba som lärare som han tydligen gör, dessutom duktig med sin nya kanal. Rask kanske är avundsjuk för att denna nya kreatör har ett arbete till skillnad från Rask. Vi måste supporta dom här nya som kommit på youtube som törs kritisera Rask och Anjo..
Citera
2025-03-13, 23:29
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Jag lägger märke till att Skräphögen använder ordet tes istället för teori, det har jag lärt honom. Utvecklings baronen utvecklas, undra om han vet vad som sker när en tes utvecklas till en teori?

Till sits: Baronen bryr sönder sig!

😂

Ett nytt ord, tveksamt använt på rätt ställe i monolog?

Får nog dra en Rask inatt med.
Citera
2025-03-13, 23:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det är något som Rask går på, om han har ADHD medicin eller olagligt! Titta och lyssna på senaste videon nu ikväll. Han tjattrar som en papegoja och svingar vilt och han tappar vikt för varje vecka. Om Rask missbrukar, jag säger Om, då hoppas jag att Fru Rask hjälper honom till vården. Tråkigt att se en sådan fantastiskt kreatör gå ner sig!

Jag hoppas innerligt att jag har fel, nu ikväll går han på dom andra/nya youtubarna som kritiserar Rask och Anjo + 2 till och måste ifrågasätta om det är lämpligt att jobba som lärare som han tydligen gör, dessutom duktig med sin nya kanal. Rask kanske är avundsjuk för att denna nya kreatör har ett arbete till skillnad från Rask. Vi måste supporta dom här nya som kommit på youtube som törs kritisera Rask och Anjo..

Den familjen har aldrig på någon video haft mat i sitt kylskåp.

Det är något jag hajat till över.

Har man barn har man väl massa mat?

Det verkar inte fungera hos dom…..
Citera
2025-03-13, 23:36
Medlem
GreenBatterys avatar
”Vi har aldrig haft ambitionen att vara en nagel i ögat på någon.”
…säger idioten som gjort 170 videos på Chrippa.

Kan inte nån i familjen låsa in honom i klädkammaren och slänga bort nyckeln?
Man hör barnen utanför lekandes. Där sitter han Mr ”Familyiseverything”.

Fy fan!
Citera
2025-03-13, 23:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jobbigt nu när han inte kan vifta bort kritik med att det "bara är på Flashback" utan den fullständigt svämmar över i diverse olika kanalers kommentarsfält.
Det var en märkbart stressad Baron i kvällens video, väldigt passivt aggressiv.

Att han kallar Legio lolcow kan vara årtiondets värsta projektion.

Det är förmodligen hans elever som suttit och garvat åt Rasks videos på rasten, tonåringar i högstadiet är inte dumma, dom ser, som vi ser, vilken megaloser Rask faktiskt är.

Nu ger han sig in i en match han inte kan vinna, du som redan har ett åtal hängandes över dig, var det här verkligen smart av dig Baronen? Du måste tänka dig för när du blir sådär arg innan du startar kameran

"Jag har stått i en storm du aldrig stått i".

Alexander Patrask 2025
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-03-13 kl. 23:40.
Citera
2025-03-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man kan räkna med att han reactar på det på sin stream på lördag. Så mycket som Baronen svingade mot honom i dagens video, och i princip förtalade honom genom att visa upp något han skrivit till Anjo i DM. Vilket man fick känslan av är plockat ur kontext, och som den ohederliga bajshögen drar upp i smutskastningssyfte. Axel har redan visat att han inte tolererar det beteendet. Att anmälningen mot Anjo lades ned beror som sagt inte på att det inte var förtal. Det beror på att åklagare ska lägga ned sådana anmälningar.

De här två mupparna börjar åka på bakslag nu för hur de missbrukar andras personuppgifter, och har normaliserat förtal som att det inte är brottsligt överhuvudtaget. Det funkade när man gjorde det mot såna som Emelie Bumbi eller Chrippa. De här människorna är av en annan kaliber.

Roligt att Axel förutspådde att Anjo skulle skicka vidare deras DMs. Han berättade i sin stream dagen efter att han försökt prata vett med Anjo i DM men att det inte ledde nån vart. Han utgick från att Anjo skulle läcka skiten och att han själv kunde göra det men såg inget värde i det.

Men nu kom en anledning. Klickade mig fram till när Rasken pratar om Skilleras och jävlar vad han svamlar. Otroligt svårt att lyssna på när baronen sitter påtänd och aggressiv och hoppar fram och tillbaka om diverse ovidkommande nonsens. Det är lätt att förstå att Rasken inte kan behålla någon vän. Vem fan står ut med en sån där manisk gnällspik.

På tal om anmälningar som läggs ner. Jag pratade med två poliser på puben i lördags. En av dem jobbade som förundersökningsledare och sa skämtsamt att om du får inbrott i ditt hem så är det jag som kommer lägga ner utredningen. Jag frågade om det berodde på resursbrist och givetvis va det så. Det går tydligen sjukt mycket resurser till det grova våldet så förtalsanmälningar hamnar går nog direkt i papperskorgen om man inte kan visa att det orsakat väldigt stor skada för offret.

Men Rasken vill ändå att de ska komma hem till honom för att hämta ett piller som han fått på posten, som han av någon anledning inte klarar av att göra sig av med på egen hand.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-03-14 kl. 00:22.
Citera
2025-03-13, 23:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Anjo är livrädd för att Axel sagt att han ska läsa upp sin korrespondens med Anjo.

Han vågar inte föregå Axel utan skickar allt till RunkBaronen som tar allt han får och har inga problem att tugga luft om det i 2 timmar.

Motvikt låtsas som det regnar och publicerar en intervju med en polis som lär få ca 1000 visningar max.
Simon är problemet gömmer sig.

Ridå.
Citera
2025-03-13, 23:57
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Ni som är blockade på Rasks YT, skriv något solidariskt med Legio på hans kanal, och på Medvikts senaste video. Rask ska ju "syna honom i sömmarna" på lördag. Utgår ifrån att han kommer titta på den videon eftersom han är lat och den är döpt till "syftet med kanalen". Han lär ju läsa kommentarerna.

https://youtu.be/4vmyxGGCOKM?si=Ht3ZGW0XeKb4cLeM
Citera
2025-03-13, 23:59
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Vi har aldrig haft ambitionen att vara en nagel i ögat på någon.”
…säger idioten som gjort 170 videos på Chrippa.

Kan inte nån i familjen låsa in honom i klädkammaren och slänga bort nyckeln?
Man hör barnen utanför lekandes. Där sitter han Mr ”Familyiseverything”.

Fy fan!

Blir mållös och ordet ”vi”? Han rafsar med klor nu.
Citera
2025-03-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det var en märkbart stressad Baron i kvällens video, väldigt passivt aggressiv.

Att han kallar Legio lolcow kan vara årtiondets värsta projektion.

Det är förmodligen hans elever som suttit och garvat åt Rasks videos på rasten, tonåringar i högstadiet är inte dumma, dom ser, som vi ser, vilken megaloser Rask faktiskt är.

Nu ger han sig in i en match han inte kan vinna, du som redan har ett åtal hängandes över dig, var det här verkligen smart av dig Baronen? Du måste tänka dig för när du blir sådär arg innan du startar kameran

"Jag har stått i en storm du aldrig stått i".

Alexander Patrask 2025

Riktigt härligt att Rasken är övertygad om att alla elever i högstadiet älskar honom så nu kommer Legio bli utskrattad på lektionerna. Jag gissar att det kommer bli tvärt om, Legio kommer bli hyllad av sina elever. Han har säkert redan blivit uppmanad av flera klasser att göra videos om fåntrattarna Anjo och Rask. Om jag var Legio hade jag givetvis tagit inspiration från eleverna, gjort det till en gemensam grej för att få igång en diskussion om etik och moral.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-03-14 kl. 00:09.
Citera
2025-03-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man kan räkna med att han reactar på det på sin stream på lördag. Så mycket som Baronen svingade mot honom i dagens video, och i princip förtalade honom genom att visa upp något han skrivit till Anjo i DM. Vilket man fick känslan av är plockat ur kontext, och som den ohederliga bajshögen drar upp i smutskastningssyfte. Axel har redan visat att han inte tolererar det beteendet. Att anmälningen mot Anjo lades ned beror som sagt inte på att det inte var förtal. Det beror på att åklagare ska lägga ned sådana anmälningar.

De här två mupparna börjar åka på bakslag nu för hur de missbrukar andras personuppgifter, och har normaliserat förtal som att det inte är brottsligt överhuvudtaget. Det funkade när man gjorde det mot såna som Emelie Bumbi eller Chrippa. De här människorna är av en annan kaliber.

Fp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in