2025-01-06, 20:21
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Verkligen Usch fyfan.
Det är ju inte som att dom bor i nån stor villa med en privat isolerad dungeon nere i källaren där dom kan göra sina sviniga sexfilmer utan bakom ett tyg i vardagsrummet. Dom där ungarna lär ha ett skruvat bagage att bära med sig ut i livet.

Ja, det är mycket synd om hans barn. Han förtjänar inte dem. Min familj har varit stödfamilj åt liknande barn. Och fortsätter det så här, så spår jag dem ett rent framtida helvete. Jag hoppas dock att de är undantagen som bekräftar regeln.
Citera
2025-01-06, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Verkar ju nu som att det går till åtal iaf så nått fel lär dom ju se i detta.

På vilket sätt räddar det barnen då?
Sen tror jag absolut inte det går till något åtal.
Citera
2025-01-06, 20:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Varför inte ge henne en skön sexupplevelse istället, det har hon nog inte varit bortskämd med.
Hon skulle behöva passas runt som en joint på ett gangbang party.

Vi vet alla att det var efter kryssnings-knullet med Araben som hon akutsökte lägenhet. Once u go black... u never wanna go back..

När kmr Micro tillbaka? Saknar den där jäveln
Citera
2025-01-06, 20:24
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
vad hjälper det familjen att dom sprids här inne och av chrippa & Linnea? hur mår barnet bättre av de?

Dom där ungarna är redan körda sen länge av att ha den far dom har. Pantade och sålda från start så att säga, så det spelar noll roll.
Och dom två vuxna medlemmarna i Löjliga familjen ska ingen hjälp ha, bara skit på långa spön.
Men swisha gärna 2/3 av ditt sjukbidrag till honom när han har live, det är ju vanligt bland de efterblivna fläktrökarna i hans följe vilket du verkar tillhöra.
Citera
2025-01-06, 20:29
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nu spelar du dum igen. Att besvara en fråga med en motfråga är intellektuellt ohederligt och det vet du.

Ja, det är intellektuellt ohederligt om personen ifråga har ett intellekt.
Citera
2025-01-06, 20:30
Medlem
Citat:
Dom där ungarna är redan körda sen länge av att ha den far dom har. Pantade och sålda från start så att säga, så det spelar noll roll.
Och dom två vuxna medlemmarna i Löjliga familjen ska ingen hjälp ha, bara skit på långa spön.
Men swisha gärna 2/3 av ditt sjukbidrag till honom när han har live, det är ju vanligt bland de efterblivna fläktrökarna i hans följe vilket du verkar tillhöra.

Kanske kan swisha mer efter som jag jobbar 8 timmar om dag inom socialtjänsten & unga.
Citera
2025-01-06, 20:33
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ja det lät som något chrippa skulle kunna säga.

Den enda jag sa var att vad hjälper det familjen att dom sprids här inne och av chrippa & Linnea? hur mår barnet bättre av de?

Om du inte minns det, så skrev flera av de mest aktiva användarna i tråden när filmen var på tapeten:
SPRID inte länken här inne med tanke på hans barn som inte gjort något fel.

Du kan själv gå tillbaka och kolla om du inte tror mig!
sen är det såklart något spån som postade länken, men de flesta var faktiskt på det klara att inte post länken här i tråden. Sen vad som händer i PM är en annan sak.
Citera
2025-01-06, 20:33
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Verkar ju nu som att det går till åtal iaf så nått fel lär dom ju se i detta.

Vi står dock bakom att Rasks dynga till sexliv blev delat på nätet.

Nu tänker inte jag mata detta troll mer!
Citera
2025-01-06, 20:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Kanske kan swisha mer efter som jag jobbar 8 timmar om dag inom socialtjänsten & unga.

Och du försvarar rask?!

Herregud! Lider med dom stackars unga du har förstört livet på.
Citera
2025-01-06, 20:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det hoppas jag verkligen inte då du inte ens kan skilja ett får från en varg. Vågar inte ens föreställa mig hur många barn du låtit åka iväg till onda människor.

Inte konstigt att soc myndigheten får kritik med ett klappträ som dig på avdelningen
Citera
2025-01-06, 20:36
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Jag ställde inte ens en fråga till dig, jag skrev ett svar på dina frågor

Hänvisade till våra tidigare interaktioner. Du är verkligen inte den vassaste kniven i lådan.
Citera
2025-01-06, 20:40
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Dom klarar sin ekonomi, Therese går ut och gör roliga saker och rask väljer att vara hemma med barnen.

Du tycker att en trebarnsfamilj där den ena har uppemot en halv miljon i skulder, den andre i snitt har en årsinkomst på 85000, som bor i en skolåda där endast ett barn har eget rum och föräldrarna bor bakom ett tyg i vardagsrummet "klarar sin ekonomi"?
Det var ett spännande sätt att se det får man säga!

Citat:

Hahaha ja det skulle fan inte förvåna mig, 9 av 10 som jobbar där är ju fullständigt sinnesslöa. Tack, detta förklarade SÅ mycket!

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon skulle behöva passas runt som en joint på ett gangbang party.

En riktig feting då?
Senast redigerad av Lailatjej 2025-01-06 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in