2025-03-14, 00:10
Medlem
Logik-Baronen strikes again.

Det är alltså ett, som Baronen brukar kalla det, objektivt faktum att om EN av Legio's elever vet att Legio sitter på Yotube vet alla det. På vilken högstadieskola det än gäller i HELA Sverige.

Det är däremot inte ens möjligt att hans son som går på en högstadieskola någonstans i HELA Sverige vet något om Baronens förehavanden på Yotube.

Rimligt. Ridå.
Citera
2025-03-14, 00:34
Medlem
0.1s avatar
Det verkar som att allt Rask klagar på att andra gör, gör han själv fast mycket värre. Knarkar han förresten? Han är ju helknäpp och uppspeedad. Kul att hostan har försvunnit i alla fall, grattis.
Citera
2025-03-14, 01:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Riktigt härligt att Rasken är övertygad om att alla elever i högstadiet älskar honom så nu kommer Legio bli utskrattad på lektionerna. Jag gissar att det kommer bli tvärt om, Legio kommer bli hyllad av sina elever. Han har säkert redan blivit uppmanad av flera klasser att göra videos om fåntrattarna Anjo och Rask. Om jag var Legio hade jag givetvis tagit inspiration från eleverna, gjort det till en gemensam grej för att få igång en diskussion om etik och moral.

Det ämnet etik/moral och sociala medier… borde finnas ett sånt schemalagt ämne.

Ja, alla Legios elever skulle ha 100% närvaro om han visade ämnet konkret.
Citera
2025-03-14, 01:16
Medlem
RumpTrollets avatar
Dislikeat och anmält hans senaste video.

Hur fan kan idioten fortfarande finnas på YouTube?!
Citera
2025-03-14, 01:30
Medlem
Borka88s avatar
Som ni har längtat! Här är den:

Titel: Analys av ingenting
Längd: 3:27
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=zMn31R-QKNU

Till slut: Nu flyger det!
Citera
2025-03-14, 02:02
"Jag vill inte sitta här inför 150, 160 000 människor och...." Antal visningar efter 5 timmar: 5582

Citera
2025-03-14, 02:15
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
"Jag vill inte sitta här inför 150, 160 000 människor och...." Antal visningar efter 5 timmar: 5582

Det har jag funderat över varför säger han i flera av sina senaste videos att han har 150 tusen följare.

Till sist: Bryr sönder sig..
Citera
2025-03-14, 02:56
Medlem
Vänta nu, sa han inte att det är bara Flashbackare som sitter och ringer samtal för att förstöra för andra?

Nu koordinerar Masken en aktion mot en lärare för att läraren har kritiserat en rosaskimmrande porträtt av våldtäktsoffret Antonio.

Antonio är ju det enda offret eftersom hon har minnesluckor, ingen skada skedd och han våldtog en tjej och för första gången i sitt liv fick konsekvenser för sitt handlande, hans barndom togs ifrån honom kan man säga. Snöflingan tillika våldtäktsdömda Antonio fick sitt liv förstört för att en 13-åring behövde vara så lockande. Så medvetslös, ett så lätt offer, så nära. Hon hade till och med snygga kläder och sa inte nej när han utan förvarning stoppade snoppen i hennes mun, en tjej som föll ut och in ur medvetslöshet. Ingen skada skedd, hon minns inte. Antonio är det enda offret. Det var hennes fel att hon blev så full och världens bästa Mamma Anna Book har lärt honom att om man ser nåt man vill ha, tar man det och sen ljuger man sig blå om det. Varför ska inte Antonio också få ta vad han vill ha, av offer i väldigt utsatta situationer, utan betänköigjeter? Det är väl honom man kan tacka för att traditionen upprätthålls.

Vad säger man, boys will be boys va, ingen skada skedd för henne och små smuts ska då inte heller vittna mot snöflingeprinsen Antonio med våldtäkts och våldskapital.
Senast redigerad av Pallal 2025-03-14 kl. 03:03.
Citera
2025-03-14, 03:30
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad

Det är alltså ett, som Baronen brukar kalla det, objektivt faktum att om EN av Legio's elever vet att Legio sitter på Youtube + vet alla det. På vilken högstadieskola det än gäller i HELA Sverige.

Det är däremot inte ens möjligt att hans son som går på en högstadieskola någonstans i HELA Sverige vet något om Baronens förehavanden på Yotube.

Rimligt. Ridå.

Jag vet att Rask är dum som en stock. Vägrar se på logik, fakta eller lyssna på någon minus hans 30 min -1 timma upprepringar. Har han explicit klagat på Legio? Timestamp? Och isf tack som faan, trodde han skulle foka på förtala hyresvärden och fd hyresgästen minst 3 veckor.
Senast redigerad av Spritnota 2025-03-14 kl. 03:32.
Citera
2025-03-14, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad

Det är alltså ett, som Baronen brukar kalla det, objektivt faktum att om EN av Legio's elever vet att Legio sitter på Yotube vet alla det. På vilken högstadieskola det än gäller i HELA Sverige.

Rimligt. Ridå.

Ja han är lite motsägelsefull den där mannen.
Citera
2025-03-14, 07:03
Medlem
Så jävla äcklig Rask är när han uppmanar sina idioter till följare att ge sig på Legio och kontakta hans skola, fy fan.
Legios elever har kontaktat Rask, vilken stor jävla lögn. Legio är väl för fan inte lärare för gamla pillertrillande Bag-in-Box kärringar vilka är de enda som hyllar äcklet.
Ni som inte prenumererar på Medvikt och Legio gör det nu!
Citera
2025-03-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jag tror typ att gammelmedia kommer göra dokumentär om dessa youtubers en vacker dag där man visar hur de hänger ut och förtalar och får folk att kontakta arbetsplatser. Det är sinnessjukt detta, känns ju långt ifrån lagligt.

Frågan är om man inte redan är igång och håller på med ett reportage i detta nu. Baronen gick nu ut med att SvD varit hemma hos honom i 3-4 timmar. Vad pratar ett journalistteam med Baronen om i 4 timmar? Hur det är att vara 35 år med tre barn men aldrig försörjt dem? Hur det är att ta sig genom livet med endast grundskola som utbildningsnivå? Hur det känns att få knarkbrev på posten?

Jag tror inte det finns så mycket att prata med Rask om, annat än hans ihärdiga förtalande av Chrippa och Linnea. Det är det han har blivit känd för, och det är det som är intressant att fråga honom om. Han säger att han inte får säga vad det handlar om. Men han sa tidigare att han skulle få ge ”min sida av saken” om något ämne. Samtidigt som Chrippa pratar kryptiskt om ”2025 bästa sändningstid”.

Jag tror det kommer komma ett reportage i SvD där Anjo, Rask, m.fl, målas ut som riktiga bovar. Rask har svårt att greppa det då han är så störd att han tycker att allt han gör är rätt och inte bryr sig hur det påverkar andra. Givetvis har Baronen fått sitta med SvD och tala ut om hur det kändes när Chrippa ”spred” knullfilmen och annat, och verka förstående. Men faktum är att det inte är det han säger som kommer få honom att se dåligt ut primärt. Det kommer vara när det ställs mot andra uttalanden från personer i reportaget. Som förmodligen inte endast kommer vara inblandande personer, utan kunniga personer som ser på saken från ett utifrånperspektiv. Såsom det brukar se ut vid seriösa produktioner och reportage, som inte satts ihop av klåpare som Anjo.

Jag håller med dig, jag tror de kommer få det riktigt svettigt under det här året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in