2025-06-13, 22:26
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Det är som att se ett kommentarsfält för gamla flickidoler. Blir jag för nyfiken klickar jag på usern, och inte sällan har usern delat på sin "YT-sida" att dom fått ett hjärta av Rask. "Tack snälla Rask ❤️" fick mig att både skratta och bli ledsen. Att detta verkligen betyder något för dom, vad han tycker, är otroligt sorgligt.

"Önskar jag hade en så fin familj som er❤️"

Haja vad man har för livsvillkor och standard om man känner så för familjen Rask?

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det slog mig idag när jag var på väg till arbetet vilket innehållslöst, meningslöst och ensamt liv Baronen måste leva. Visst, det kanske inte alltid är så kul att gå upp i ottan, packa sina saker och bege sig till jobbet men för den sociala biten är ju oerhört viktig och jag trivs med mina arbetskamrater, många av dem umgås jag med på fritiden. De gör det helt enkelt roligt att vara på arbetet. Utöver det tycker jag mitt arbete är ok, jag är nöjd när jag går hem och känner att jag presterat och inte bara slagit dank och duckat arbetsuppgifter. Man får en känsla av meningsfullhet.

Får se om vi kanske skramlar ihop en liten AW idag med god mat och dryck, det är ju bra väder och eftersom jag arbetar har jag råd att göra sådana spotana grejer

Den här typen av inlägg återkommer regelbundet i tråden och dom är mer patetiska och cringeworthy än Runk-Rask själv
Citera
2025-06-13, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Varje gång jag känner mig lite deppig och nedstämd så brukar jag kolla på Runkbaronens kanal och då mår man genast bättre. För oavsett hur tragiskt liv man har så är Carl Fredriks liv 100 ggr mer tragiskt och miserabelt. Herregud, vilken jävla luffare!
Jag gör samma.

Jag brukar också använda det som motivation när man är trött och inte vill gå upp 0600, då brukar jag tänka, vill du hellre vara en arbetslös luffare som Baronen som aldrig har råd att göra något och bara sitta hemma jämt? Sedan studsar jag upp sådär coolt som dom gör i karatefilmer.

Tack för motivationen Baronen, du duger visst till något ändå!
Citera
2025-06-13, 22:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Motvikt med 1/10 av den porrskadade ÄckelBaronens följarantal är nästan ikapp med visningar.

Det går bra nu!
Citera
2025-06-13, 23:32
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Jag tror inte han har någon enda vän han pratar med om någonting.

Ofta tjatar han ju om att han, Anjo och Jocke har en gruppchatt och att de pratar med varandra varje dag. Jag tror att Rask spammar den chatten med "häftiga" klipp och att han får noll respons.
Citera
2025-06-13, 23:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Den här typen av inlägg återkommer regelbundet i tråden och dom är mer patetiska och cringeworthy än Runk-Rask själv

Och? Det du säger och katten skiter lägger jag i samma låda. Du har fel och jag har rätt. Svara aldrig mer på mina inlägg.
Citera
2025-06-14, 01:10
Medlem
Semestervikaries avatar
Rask badrumsrenovering

https://youtube.com/shorts/N2uLoRvpM...Xckg5oZ7kLZGYN
Senast redigerad av Semestervikarie 2025-06-14 kl. 01:13.
Citera
2025-06-14, 01:14
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Ofta tjatar han ju om att han, Anjo och Jocke har en gruppchatt och att de pratar med varandra varje dag. Jag tror att Rask spammar den chatten med "häftiga" klipp och att han får noll respons.

Haha, givetvis är det en ensidig monolg från Baronens sida. Även om det hade varit en sund gruppchatt hade det varit en form av interaktiion mellan människor =
Citera
2025-06-14, 01:22
Medlem
abvs avatar
Rask satt tidigare och postade sexnoveller tillsammans med AI-genererat tjafs på Jocke på sin Instagram. Så gör inte jag med mina goda vänner. Tror ni Joakim Lundell, yrkespajas och ansiktet utåt på Sveriges största barnkanal, tycker det är lämpligt för sitt varumärke att förknippas med Rasks perversa AI-dynga? Han skriker verkligen efter pappa Jockes uppmärksamhet. Som någon skrev ovan, det hade faktiskt varit kul (sorgligt) att se kickassfarsornas häftiga gruppchatt.

Det flyger verkligen inte, baby.
Citera
2025-06-14, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Rask satt tidigare och postade sexnoveller tillsammans med AI-genererat tjafs på Jocke på sin Instagram. Så gör inte jag med mina goda vänner. Tror ni Joakim Lundell, yrkespajas och ansiktet utåt på Sveriges största barnkanal, tycker det är lämpligt för sitt varumärke att förknippas med Rasks perversa AI-dynga? Han skriker verkligen efter pappa Jockes uppmärksamhet. Som någon skrev ovan, det hade faktiskt varit kul (sorgligt) att se kickassfarsornas häftiga gruppchatt.

Det flyger verkligen inte, baby.

En annan, mycket mer oroväckande teori, är att den enda "gruppchat" som finns existerar i Rasks huvud.

Och att Rask enbart chattar med sig själv och några av hans följare där.
Citera
2025-06-14, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
En annan, mycket mer oroväckande teori, är att den enda "gruppchat" som finns existerar i Rasks huvud.

Och att Rask enbart chattar med sig själv och några av hans följare där.
Fast det stämmer inte för deras interngrottande har både Anjo och Jocke bekräftat så att dom har en patetiska gruppchatten är inget påhitt.
Citera
2025-06-14, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Fast det stämmer inte för deras interngrottande har både Anjo och Jocke bekräftat så att dom har en patetiska gruppchatten är inget påhitt.

Japp, du har rätt, den patetiska gruppchatten existerar, och den är medberoende till Rask. Gruppchatten möjliggör att Rask orkar fortsätta med sina vansinnigheter tyvärr. Och VEM är i toppen av denna chat? Gissa folk!
Citera
2025-06-14, 06:11
Medlem
Vad går han på här?

https://youtu.be/ZgjUN_psHqE?si=tof5SPZssMEaMVXI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in