2025-03-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Har han någonsin haft ett jobb mer en YouTube ?
Tro det eller ej, han har pryat på nå mupphem som han själv kallar det. Sen har han ju såklart bekräftat att han är talanglös på Spotify, Instagram och tiktok med diverse bottenprojekt. Glömde jag hans extremt framgångsrika merch shop förresten? Sen tycker jag att han gör bra reklam för att minska skammen för män utan muskulatur, och att han är pionjär och bevisar att "män" också kan ha mammajeans på sig för att försöka dölja de feminina höfterna. Han har nog varit statist i någon sorts filmsnutt nu när jag tänker på det.
Citera
2025-03-07, 16:56
Medlem
knark-kungens avatar
Bajsmannnen made the news, hoppas hans kids kollar på videon så dom får reda på hur han behandlar deras mamma.

https://youtu.be/NLf9unUI4rM?si=k6es1v8lmgxzKJZa

Han har nu begått så många bedrägerier mot sina följare att man utan tvekan kan konstatera att det är ett av hans personlighetsdrag att blåsa folk.

Grattis Baronen! All reklam är bra reklam som dom säger, trevlig helg och skål.
Citera
2025-03-07, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Tro det eller ej, han har pryat på nå mupphem som han själv kallar det. Sen har han ju såklart bekräftat att han är talanglös på Spotify, Instagram och tiktok med diverse bottenprojekt. Glömde jag hans extremt framgångsrika merch shop förresten? Sen tycker jag att han gör bra reklam för att minska skammen för män utan muskulatur, och att han är pionjär och bevisar att "män" också kan ha mammajeans på sig för att försöka dölja de feminina höfterna. Han har nog varit statist i någon sorts filmsnutt nu när jag tänker på det.
Höll han inte på med snus och cbd ett tag? Skäggvax?
Citera
2025-03-07, 17:00
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser

Ja. Många har lite ont i spegeln gällande runda höfter. Det har han gjort bra. Även att män kan frångå ginger och att tandställning tar bort ett genuint smajl.

Jag är inte emot karaktärer,är emot karaktärer som vill steppa på andra för att de inte landat.

100000 familjefoton gör inte Rask bättr och mer andlig.
Citera
2025-03-07, 17:07
Medlem
När jag ser på det såhär så borde han betala mig för att skriva cv nästa gång han ska försöka sabba en jobbchans. Jag glömde dock hans imperium byggt på parfym som luktar diesel,och den högtflygande cbd bissnisen.
Fan va jag skratta när dumjäveln ringde och raskade en myndighet jag glömt vilken, med att hans cbd oljor inte var cbd oljor, fast det var dom ändå, fast det ska gubben som svarade ge fan i och sköta sitt jobb. Har någon kvar videon?
Citera
2025-03-07, 17:09
Medlem
vichy6s avatar
Rasken utvärderar sin persona 1988.

Då var han någon.

Nu sitter han och glor på sitt ungdomsJAG.
Citera
2025-03-07, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Bajsmannnen made the news, hoppas hans kids kollar på videon så dom får reda på hur han behandlar deras mamma.

Han har nu begått så många bedrägerier mot sina följare att man utan tvekan kan konstatera att det är ett av hans personlighetsdrag att blåsa folk.

Nästan så man skäms lite själv när Cluee sammanfattar Baronens insamling..
Citera
2025-03-07, 17:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ser fram emot att läsa din avhandling.

I övrigt så hatar vi inte härinne, vi analyserar

Det ska alltid tryckas på att man är inne på flashback 24/7 också trots att man skriver ett par inlägg om dagen, kanske fem vissa dagar, som max tar någon minut styck att författa
Citera
2025-03-07, 17:51
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Snyggt! Ska glo nu!

Och kan alla skuta tjafsa om hans jävla råtthål? Han har inrett en skrubb och kallar det studio. Så, nu räcker det.
Citera
2025-03-07, 18:37
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:

Mycket bra gjort av Cluee! Saklig och lugn, två egenskaper som Rövslickarbaronen inte besitter. Skönt att även kreti och pleti snart inser att Carl-Fredrik inte är något annat än en bedragare.

Trevlig helg kamrater!
Citera
2025-03-07, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Orkar du bokstavera dig igenom det du postar...? Du glömde redigera texten.

Om man sätter upp kulisser i en tennishall och börjar spela in film där, är det då inte en studio? De här trådarna blir så jävla genanta när idioter tror sig ha kunskap de uppenbart saknar.

Outbildade apor!
Jag skulle säga att det är en tennishall med kulisser i. Om du däremot tar bort tennisbanorna och inreder med belysning, akustikplattor i taket samt utrustning för inspelning av film så blir det en studio. Kom ihåga tt se till att det finns elförsörjning och ventilation bara. Hur mycket av det har rasks klädkammare?
Citera
2025-03-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRS-80
Badrummet kan också bli en studio, hur mycket du än protesterar mot det. Kommer dessutom vara bättre ägnat för ändamålet (ljudinspelning) än ditt genomsnittliga rum i en lägenhet.
Med kaklade väggar och golv? Man kan väl inte hitta ett mer sämre ägnat rum för ljudinspelning än just det. T.o.m en jordkällare vore bättre isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in