2019-09-06, 18:15
Medlem
Viper08s avatar
Nu har baronen mjölkat ut för många skit videos på rad och antagligen har dem nya följarna insett baronens upprepningar på upprepningar och mjölkande. Senaste videon har legat uppe i 18 timmar och har endast 13k visningar. Förmodligen kommer baronen med någon ursäkt att folk inte får notiser eller annat skitsnack.
Vad ska han lägga upp för video nu när han har kramat ut de sista om Elias & joz. Och om inte hans morsas fyllekäring till granne hälsar på igen eller skapar mer conten åt baronen. Fyllekärringen är dock bland de roligaste han laddat upp, typiskt socialfall som kedjeröker och dricker lådvin och är en pain in the as för övriga grannar, just i de avseendet om grannen så tror jag på baronen och allt han har sagt om henne och hur hon har betet sig efter man fick höra videoklippet, känner så tydligt igen typen. Säger inte att baronens mamma är en ängel.
Citera
2019-09-06, 20:15
Medlem
Ny video gott folk! Titta!

"MAMMAS GRANNE HAR BARN MED SIN EGNA PAPPA!"

https://www.youtube.com/watch?v=8fXTuJau2IY
Citera
2019-09-06, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Ny video gott folk! Titta!

"MAMMAS GRANNE HAR BARN MED SIN EGNA PAPPA!"

https://www.youtube.com/watch?v=8fXTuJau2IY

Alltså nu har han absolut passerat gränsen för förtal, får hoppas att grannen vidtar några åtgärder. I min värld känns det där som ett klart övertramp.
Citera
2019-09-06, 20:33
Medlem
Facebacks avatar
Hoppas käringen inte har kvar några djur, annars borde någon kontakta Svenska Djurskyddsföreningen.
Citera
2019-09-06, 20:37
Medlem
Även detta konto finns ju, kanske redan har postats innan. https://instagram.com/alexxanderwinters

Där har han dragit en del rasistiska skämt.
Citera
2019-09-06, 20:38
Medlem
Masajens avatar
Haha vad i hela friden är detta. Tänker på den senaste videon.

Fyllekärringen har alltså barn med sin egen far enligt Rask? Tragikomiskt.

Känns som att Rasken blir trollad. För det här kan omöjligt stämma haha
Citera
2019-09-06, 20:50
Medlem
.-.-.s avatar
Hur många videos har inte Rasken lagt upp för att sen ta bort, han kan ju inte va riktigt stabil. Han fick väl nåt fylleryck som vanligt och tänkte sig inte för.
Tycker hans dam borde se till att låsa datorn när karln är på fyllan.
Nu har fylledamen som trakasserat han verkligen fått vatten på kvarnen. hon har en bra chans att få han nerstängd efter det här snedsteget.
Rasken ligger pyrt till.
Citera
2019-09-06, 20:52
Medlem
Ingen som hann spara videon? Nu nedplockad.
Citera
2019-09-06, 21:25
Medlem
Helvetet, nu missade man årets största svineri-videos, någon måste väl tagit backup?

Och ska man försvara sig ang hembesök så var det väl ändå Rask som började med tomat/ägg bomben på altanen?

Kanske blir ett till hembesök+rant ikväll? *hoppas*
Senast redigerad av AndersJohanssen 2019-09-06 kl. 21:28.
Citera
2019-09-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Helvetet, nu missade man årets största svineri-videos, någon måste väl tagit backup?

Och ska man försvara sig ang hembesök så var det väl ändå Rask som började med tomat/ägg bomben på altanen?

Han förnekar i alla fall tomat/ägg-kastningen på deras altan och säger att han har alibi eftersom de hade gäster där, sen om de stämmer eller inte att det var han som kastade tomaterna/äggen låter jag vara osagt.

Ja haha vi får hoppas på ett till hembesök, fyfan vilken underhållning de bjuder på i alla fall
Citera
2019-09-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Du missade inte mycket, han läste upp ett meddelande som hans tjej mottagit på Facebook. Han presenterade inga som helst bevis utan läser rakt upp och ner från meddelandet. Det är snudd på förtal det han håller på med, om det inte mot förmodan är sant. Får jag gissa så har han blivit grundlurad för det var så pass sjuka påståenden.
Citera
2019-09-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Han förnekar i alla fall tomat/ägg-kastningen på deras altan och säger att han har alibi eftersom de hade gäster där, sen om de stämmer eller inte att det var han som kastade tomaterna/äggen låter jag vara osagt.

Ja haha vi får hoppas på ett till hembesök, fyfan vilken underhållning de bjuder på i alla fall
Hans alibi ger jag inte mycket för, han har själv gjort bort sig genom att säga vilken tid det hände, konstigt för någon som inte var där tycker jag, sen brukar han kontra med "Tror du en tvåbarns pappa skulle göra nått sånt?" Eeeh, ja vi vet precis vad du går för Carl-Fredrik.

Citat:
Ursprungligen postat av P2L
Du missade inte mycket, han läste upp ett meddelande som hans tjej mottagit på Facebook. Han presenterade inga som helst bevis utan läser rakt upp och ner från meddelandet. Det är snudd på förtal det han håller på med, om det inte mot förmodan är sant. Får jag gissa så har han blivit grundlurad för det var så pass sjuka påståenden.
Det var väl lite som senaste videon då där han använder ett sms i mobilen som någon typ av sanning att DET ÄR SÅÅ DET ÄÄÄR, som han förövrigt inte ens visade upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in