Citat:
Ursprungligen postat av
E.R.
Han förnekar i alla fall tomat/ägg-kastningen på deras altan och säger att han har alibi eftersom de hade gäster där, sen om de stämmer eller inte att det var han som kastade tomaterna/äggen låter jag vara osagt.
Ja haha vi får hoppas på ett till hembesök, fyfan vilken underhållning de bjuder på i alla fall

Hans alibi ger jag inte mycket för, han har själv gjort bort sig genom att säga vilken tid det hände, konstigt för någon som inte var där tycker jag, sen brukar han kontra med "Tror du en tvåbarns pappa skulle göra nått sånt?" Eeeh, ja vi vet precis vad du går för Carl-Fredrik.
Citat:
Ursprungligen postat av
P2L
Du missade inte mycket, han läste upp ett meddelande som hans tjej mottagit på Facebook. Han presenterade inga som helst bevis utan läser rakt upp och ner från meddelandet. Det är snudd på förtal det han håller på med, om det inte mot förmodan är sant. Får jag gissa så har han blivit grundlurad för det var så pass sjuka påståenden.
Det var väl lite som senaste videon då där han använder ett sms i mobilen som någon typ av sanning att DET ÄR SÅÅ DET ÄÄÄR, som han förövrigt inte ens visade upp