2020-02-06, 19:09
Medlem
Han stod ju halvnaken och mosig mitt på dan och frågade via Snapchat efter videohälsningsuppdrag så jag antar att hans liv går sådär.
Citera
2020-02-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Han tycker ju inte att familjevloggarna är kul att göra just nu. Säger han, men antagligen lär ju kanske inte Tessan gilla att deras liv läggs ut.
Aha okej, för hon hade ju inga "problem" med att synas under så lång tid, nu är det ju total radiotystnad från henne, det här med att lägga ut barnen i tid och otid tycker jag känns väldigt oetiskt, något som inte talar för Rask fördel om det skulle bli en utredning om vårdnaden.

Svänger väldigt fort vad Baronen brinner för som han tycker är kul att göra.
Citera
2020-02-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är väl moderat enligt sig själv och kommer från en framgångsrik företagarsläkt. Handlar saker på avbetalning och blir blåst på bilar. Hans farsa har eget företag nu också och kränger varor på gatan.
Stämmer att han sa att hans vackra hälsningar hade utgångsdatum, som sedan förlängdes och verkar nu vara på obestämd tid eller så fattade han hur dum han var som sa som han sa. Han byter priser mellan 50 och 100 kr beroende på dagsform.

Jaa var ju det jag sa, en WT Sdare. Och inte en överklass Sd :-) Nä skämt åsido, jag tror det är en generationsgrej. Han är ute efter att synas och vilja provocera lite, så synliga tatueringar hör till, tillsammans med piercingar på allehanda ställen. Ju mer synliga och vulgära, ju bättre är det. Om han är M eller inte vet jag inte, jag har hört höger, och verkar enligt mig ligga nära Sd, men inte är det omöjligt med M.

Som sagt, då tycker jag det är dags för en anmälan om falsk marknadsföring som minst.

Och ja, 50:- måste det skattas på. Hur mycket som blir kvar är ju lite svårt att räkna ut. Det bygger ju på lite olika saker, som vilka kostnader hans företag har. Det vi vet som borde plockas bort är ju momsen, men då måste han ju ta upp det i bokföringen, vilket han inte kan göra via swisch, så han inte har företagsswisch utan privat.
Citera
2020-02-06, 19:17
Medlem
Therese la ut typ 5 bilder om dagen på barnen och sig själv på sin öppna Instagram. Exponering av barnen lär hon väl inte ha några problem med.
Citera
2020-02-06, 19:19
Medlem
Citat:
Han stod ju halvnaken och mosig mitt på dan och frågade via Snapchat efter videohälsningsuppdrag så jag antar att hans liv går sådär.

Han måste väl preppa om det blir skilsmässa. Sprida ut lite sexyshoots så damerna vet vad de får vid en dejt. Ja, ungefär som Lennart Bladh gjorde.

Skulle vi fråga fem tjejer skulle nog samtliga säga att det pirrade till lite när de såg honom lite avklädd och fin.
Citera
2020-02-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Aha okej, för hon hade ju inga "problem" med att synas under så lång tid, nu är det ju total radiotystnad från henne, det här med att lägga ut barnen i tid och otid tycker jag känns väldigt oetiskt, något som inte talar för Rask fördel om det skulle bli en utredning om vårdnaden.

Svänger väldigt fort vad Baronen brinner för som han tycker är kul att göra.

Har hon någonsin sett nackdelar tidigare av att läggas ut? Visst, snorungarna som skickade dit saker, men sjuka brottslingar kan alla drabbas av. Men tänk när helt plötsligt alla skulle bry sig om hennes känsloliv och kroppsljud. Och märka denna tråd. Tror det kan ha blivit lite mycket av uppmärksamheten, som sedan gett en tuff tid i livet. Jag TROR att hon inte riktigt gillar det just nu.

Sedan samma sak här, många under något år som fått så mycket att göra så de ska ta en paus på sociala medier. Känns som att Tessan är en sådan.
Citera
2020-02-06, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Han måste väl preppa om det blir skilsmässa. Sprida ut lite sexyshoots så damerna vet vad de får vid en dejt. Ja, ungefär som Lennart Bladh gjorde.

Skulle vi fråga fem tjejer skulle nog samtliga säga att det pirrade till lite när de såg honom lite avklädd och fin.

Han kanske har slutat ligga naken i sägen och filma i alla fall, blev för mycket chipstuttar. Han borde ta efter Lennarts svältkost. Sen en tält-tour på tandemcykel med Svarte Smale Jim. WT-damerna tycker nog att Rask är urläcker, speciellt när han slickar sig om munnen och säger Fuck off till Komplett.
Citera
2020-02-06, 19:47
Medlem
Citat:
Han kanske har slutat ligga naken i sägen och filma i alla fall, blev för mycket chipstuttar. Han borde ta efter Lennarts svältkost. Sen en tält-tour på tandemcykel med Svarte Smale Jim. WT-damerna tycker nog att Rask är urläcker, speciellt när han slickar sig om munnen och säger Fuck off till Komplett.

Helt seriöst, en tälttour skulle nog vara väldigt bra content för Rask i sommar. Dreamhack och rix fm. Han borde ta efter Lennart. Och ja, jag har en fördom om att Rasken, med lite Axe skulle gå hem på Bodö camping bland damerna. Men det ska vara cykel, ingen bil.
Citera
2020-02-07, 03:47
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Jag tror att en old fashion tälttour är precis vad den här nissen behöver. Finns ingenting som slår att sova under bar himmel och ett potentiellt lurkande rovdjur i närheten. Förstår dock inte hur den här gubben kan tjäna några pengar på det han pysslar med.
Citera
2020-02-07, 20:56
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Jag tror att en old fashion tälttour är precis vad den här nissen behöver. Finns ingenting som slår att sova under bar himmel och ett potentiellt lurkande rovdjur i närheten. Förstår dock inte hur den här gubben kan tjäna några pengar på det han pysslar med.

Han tjänar knappt några pengar, allt är ett luftslott som nu är under rämnande. Han tigger i sina lives och säljer tragiska videohälsningar, tvivlar dock på att han får några sålda.. Bajsstekaren klarar inte ens av att läsa reglerna på sin egen "arbetsplats" för att inte få gulmarkerade videos.

Han lyckas iofs klämma sin fru på en och annan femhundring till snus..

Baronen skulle aldrig få för sig att lämna sin trygga säng för en natt på savannen för övrigt.

Till sist: Om man sätter sig i ett vitrinskåp och gråter, vad fan betyder det?? Ryms man ens i ett vitrinskåp??
Citera
2020-02-07, 22:44
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88

Till sist: Om man sätter sig i ett vitrinskåp och gråter, vad fan betyder det?? Ryms man ens i ett vitrinskåp??

Det är väl kanske en kommentar han fått från komplett, rask sätt dig i vitrinskåpet och grina över din mic arm.

Tror den enda som sitter i ett vitrinskåp är rask om han nu får plats och gråter över denna tråd.
Citera
2020-02-07, 22:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Han tjänar knappt några pengar, allt är ett luftslott som nu är under rämnande. Han tigger i sina lives och säljer tragiska videohälsningar, tvivlar dock på att han får några sålda.. Bajsstekaren klarar inte ens av att läsa reglerna på sin egen "arbetsplats" för att inte få gulmarkerade videos.

Han lyckas iofs klämma sin fru på en och annan femhundring till snus..

Baronen skulle aldrig få för sig att lämna sin trygga säng för en natt på savannen för övrigt.

Att man är ledsen för att alla glasen är tomma kanske ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in