Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Han är väl moderat enligt sig själv och kommer från en framgångsrik företagarsläkt. Handlar saker på avbetalning och blir blåst på bilar. Hans farsa har eget företag nu också och kränger varor på gatan.
Stämmer att han sa att hans vackra hälsningar hade utgångsdatum, som sedan förlängdes och verkar nu vara på obestämd tid eller så fattade han hur dum han var som sa som han sa. Han byter priser mellan 50 och 100 kr beroende på dagsform.
Jaa var ju det jag sa, en WT Sdare. Och inte en överklass Sd :-) Nä skämt åsido, jag tror det är en generationsgrej. Han är ute efter att synas och vilja provocera lite, så synliga tatueringar hör till, tillsammans med piercingar på allehanda ställen. Ju mer synliga och vulgära, ju bättre är det. Om han är M eller inte vet jag inte, jag har hört höger, och verkar enligt mig ligga nära Sd, men inte är det omöjligt med M.
Som sagt, då tycker jag det är dags för en anmälan om falsk marknadsföring som minst.
Och ja, 50:- måste det skattas på. Hur mycket som blir kvar är ju lite svårt att räkna ut. Det bygger ju på lite olika saker, som vilka kostnader hans företag har. Det vi vet som borde plockas bort är ju momsen, men då måste han ju ta upp det i bokföringen, vilket han inte kan göra via swisch, så han inte har företagsswisch utan privat.