2025-01-10, 02:31
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag ser inget fel med Ts bröst.
Visst dem ser inte ut som brösten på en 20 åring, dem ser inte plastik opererades ut. Dem ser helt normala ut för en vuxen kvinna som har fått 3 barn. Jag blev förvånad att du kritiserade dem. Det är inte alla som vill göra en mommy-makeover bara för att dem fått barn.
Jag tycker faktiskt T är väldigt naturligt fin. Och hon verkar vettig. (Dock var kanske att skicka nakenbilder ett misstag, men alla gör misstag)

Snälla människa, om du inte klarar att använda de/dem, skriv dom.

Nej en mommy makeover får vi verkligen hoppas att hon inte har velat göra då hennes skithög till karl aldrig skulle kunna betala för en sån.
Jag tycker inte hon verkar "vettig", jag tycker hon verkar fullständigt blåst.
Citera
2025-01-10, 06:48
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Snälla människa, om du inte klarar att använda de/dem, skriv dom.

Nej en mommy makeover får vi verkligen hoppas att hon inte har velat göra då hennes skithög till karl aldrig skulle kunna betala för en sån.
Jag tycker inte hon verkar "vettig", jag tycker hon verkar fullständigt blåst.

Nä han vill hon ska vara lite fläskig, så ingen annan vill ha henne. Hade hon gått ner i vikt, fixat sin pattar. Då hade hon varit väldigt attraktiv på marknaden. Hade hittar en älskare direkt.

Men rask tänder på att utnyttja henne. Så han vill behålla henne fläskig.
Citera
2025-01-10, 07:47
Medlem
Finnj-vels avatar
Gammal video men förjävla rolig!! En compilation som visar flera gånger då Chrippa äger Rask.

https://youtu.be/JcgOZEHRQbk?si=qUrQ_L9NUjO2snXG
Citera
2025-01-10, 07:49
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä han vill hon ska vara lite fläskig, så ingen annan vill ha henne. Hade hon gått ner i vikt, fixat sin pattar. Då hade hon varit väldigt attraktiv på marknaden. Hade hittar en älskare direkt.

Men rask tänder på att utnyttja henne. Så han vill behålla henne fläskig.
T är väl den ultimata hemmafrun, hon lagar mat, städar, tvättar och uppfostrar 3 barn samtidigt. Sedan utöver det så arbetar hon? Ett sådant tungt jobb som inom vården? Jag hade klarat 10... Minuter! Jag skulle nog klara mig bättre som bonde än som T.

Jag önskar verkligen att T hittar en man som älskar henne och försörjer henne, så hon kan ta hand om hemmet och barnet. Jag minns när hon var ledsen och sa att utan barnen så kan hon lika gärna dö.
Citera
2025-01-10, 08:14
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
T är väl den ultimata hemmafrun, hon lagar mat, städar, tvättar och uppfostrar 3 barn samtidigt. Sedan utöver det så arbetar hon? Ett sådant tungt jobb som inom vården? Jag hade klarat 10... Minuter! Jag skulle nog klara mig bättre som bonde än som T.

Jag önskar verkligen att T hittar en man som älskar henne och försörjer henne, så hon kan ta hand om hemmet och barnet. Jag minns när hon var ledsen och sa att utan barnen så kan hon lika gärna dö.

Ja det är en sju helvetes kvinna. Dock en psykiskt nedtryckt kvinna som lever i ett förhållande som är kryddat med så väl, socialt, ekonomiskt och sexuellt misshandel.
Hon måste gråta floder över den situation hon lever i. Han har systematiskt brutit ned henne.

Att hennes barn är hennes ända anledning till att leva förstår jag. För vilket helvete det måste vara att leva med en sådan vedervärdig och ond person som honom.

Att hon nu har skickat nakenbilder på sig själv. I jakten på uppmärksamhet, det köper jag.
Citera
2025-01-10, 08:16
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Att hon nu har skickat nakenbilder på sig själv. I jakten på uppmärksamhet, det köper jag.
100%, det köper jag med. Jag är mest bara glad att hon vågat ta det steget, igen.
Citera
2025-01-10, 08:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
100%, det köper jag med. Jag är mest bara glad att hon vågat ta det steget, igen.

Hoppas detta kan bli ett steg framåt för henne.
Citera
2025-01-10, 08:34
Medlem
joselofs avatar
Nyfiken om vi kommer få en snyft video angående T's otrohet nu när det kommit fram att hon också har skickat nudes, undrar om hon smygit med araben på jobbet utöver det
Citera
2025-01-10, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Du är ju ganska dum i huvudet. Det är ju Carl Fredrik Alexander Rask, som tycker det är något fel på utvecklingsstörda. Alltså sådana som du.

Citat:
Ursprungligen postat av joselof
Nyfiken om vi kommer få en snyft video angående T's otrohet nu när det kommit fram att hon också har skickat nudes, undrar om hon smygit med araben på jobbet utöver det
Eller som kommer han använda det som en syrlig kommentar i någon video "så nu behöver ni inte gå på mig för att jag var otrogen, Therese var också otrogen". Eller så kommer det "Therese var otrogen före/samtidigt som jag var det", fast vi alla vet att hans otrohet har hållit på bra mycket längre än sedan augusti, samt att har definitivt varit med med än en annan kvinna/flicka/tant.

Att de inte bara gör slut.
De pressar ett förhållande som uppenbarligen är utdömt för länge sedan, allt för att Rask tjatar om att man måste hålla ihop oavsett vad när det finns barn med i bilden. Vad han inte förstår är dock att det absolut inte behöver vara positivt att två föräldrar fortsätter vara tillsammans, speciellt inte när de om och om igen sårar varandra.
Det är något som barnen snappar upp, känner av, det enda detta bidrar till är att skada barnen och forma dem till att inte stå upp för sig själva, att inte sätta sitt välmående före "hur det ser ut utåt". Barnen har inget annat val än att växa upp i en miljö där de känner av föräldrarnas energier, de hör föräldrar gråta, bråka och tjafsa, de ser föräldrarna nedstämda och ledsna, de uppfattar att det är stelt mellan föräldrarna, att något är fel osv. Det spelar ingen roll hur mycket man försöker dölja det för barn, då barn är extremt observanta på vuxnas beteendemönster, mående och sätt att vara både mot andra och dem själva.

De lär sina barn att ett sunt förhållande innebär att man gång på annan är otrogen, att man inte respekterar varandra och att man kan bete sig hur som helst i ett förhållande. Samtidigt som de lär barnen att man ska stanna i relationen oavsett vad. De lär barnen att man både kan ge och ta emot hur mycket skit som helst i relationen, att det är okej att ljuga för och bedra sin partner, så länge du stannar så att det ser bra ut i andras ögon så är allt lugnt.

Vad händer när t.ex A vuxit upp och hon hamnar i en relation med ren och skär psykisk misshandel? För ska vi "analysera" och se det objektivt (som Rask hade sagt), så kommer A stanna när både första och andra smällen kommer. Hon kommer att stanna när hon blir nedtryckt psykiskt och totalt söndertrasad inombords.
Hon har fått lära sig att det är viktigare att stanna i en olycklig relation än att lämna och bli lyckliga på olika håll. Det viktigaste av allt är trots allt hur andra tittar på dig och vad andra ser.
Hon kommer med all sannolikhet hamna i en sådan relation, då personer med narcissism, antisocial personlighetsstörning, personer med psykopatiska drag osv läser av människor och vet exakt vem de ska gå på, vem de kan utnyttja och vem som kommer att vara lättast att manipulera utan att denne lämnar.
Samma sak är det med grabbarna. Vi alla vet att det inte endast är män som kan vara skadliga, manipulativa, kan misshandla både fysiskt och psykiskt. Så vad händer när de hittar en kvinna som är så?

Tyvärr fattar de inte hur skadligt det faktiskt är för barnen att växa upp i ett hushåll med herr och fru Rasks förhållningssätt till relationer och deras idiotiska idé om att man är "stark" och endast kan vara en bra förälder, om man stannar kvar hos sin partner oavsett vad denne gör mot en.
Citera
2025-01-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Eller som kommer han använda det som en syrlig kommentar i någon video "så nu behöver ni inte gå på mig för att jag var otrogen, Therese var också otrogen". Eller så kommer det "Therese var otrogen före/samtidigt som jag var det", fast vi alla vet att hans otrohet har hållit på bra mycket längre än sedan augusti, samt att har definitivt varit med med än en annan kvinna/flicka/tant.

Jag tror att han redan gett henne en ordentlig omgång. Nu när det är bevisat att han brukar slå henne är troligt att han skulle göra det för den här saken. För han är samtidigt en av Sveriges största hycklare, och har väldigt stora problem när andra gör saker som han gör själv.
Citera
2025-01-10, 10:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag tror att han redan gett henne en ordentlig omgång. Nu när det är bevisat att han brukar slå henne är troligt att han skulle göra det för den här saken. För han är samtidigt en av Sveriges största hycklare, och har väldigt stora problem när andra gör saker som han gör själv.

Skulle inte förvåna mig om han tvingat henne skriva under ett avtal, där hon ger honom rätt att aga henne, när det behövs. Givetvis är det inte juridiskt bindande, men eftersom hon lider av en lågbegåvning så förstår hon inte det.
Citera
2025-01-10, 11:50
Medlem
Tortellis avatar
Någon Oskar larsso* skrev en underbar fråga till Rask i senaste videons kommentarsfält, och bajsmannens följare försvarar direkt. Det är ett heltidsjobb för Rask att bevaka kommentarer. Fy fan vad sjukligt fixerad han är av Chrippa. Det är glädjande ändå att Tessan har hittat sitt människovärde. Ett steg i rätt riktning för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in