Citat:
Ursprungligen postat av
GastonLeMan
Du som utger dig att vara en sån rutinerade flashbackräv kan väl visa var man lär sig sånt först?
Du verkar förövrigt upprörd, det borde man lärt sig här på flashback att sånt inte lönar sig!
OnT, vet någon om huvudpersonen innehar körkort? Eller åker han med frugan?
Han har åtminstone körkort för grävmaskin.
Om du vill läsa om Rasks uppkörning inför B-körkort, berättar han om det själv här i sin gamla blogg:
https://nouw.com/carlfredrikalexande...rning-14178449
”Trots det så blev jag underkänd pga min uppmärksamhet brister"
Självklart måste detta vara en konspiration av korrupta körskollärare, inte kan det väl stämma att hans uppmärksamhet skulle brista
OnT:
Jag har följt den här tråden i ett par år nu och måste tacka (de flesta) av skribenterna för alla skratt den givit mig.
Jag brukar inte se hans klipp eftersom jag helt enkelt inte klarar av hans jobbiga, nasala röst med tretusen upprepningar likt en tjackis som varit vaken två dygn och talar i cirklar i en timme utan att komma fram till något vettigt, däremot läser jag tråden nästan varje dag.
På tal om tjackis, senaste bilden någon länkade här (stillbild-Screenshot från senaste klippet) verkligen skriker amfetaminist!
Tråden är som en tv-serie man råkat fastna i, en sån här spännande såpa har jag inte skådat sedan Peter Emanuel Falck’s dagar! (Skapare av bla Rederiet och Andra Avenyn).
Är lika fast som jag var vid dem.
Nytt år!
Nu måste väl arvet ändå vara slut…?
”En dåre och hans pengar går snabbt skilda vägar”