2025-01-09, 16:31
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Favorit i repris, Rasken blir ägd av en tonåring.

https://youtu.be/BKHUIgt_-8o?si=W_aj4ZWG4YG0pWcg

"Mitt varumärke dras i smutsen"

Ungen hanterade Rask riktigt bra.
Rask försökte med sin översittarattityd och hot med polisen och ungen bara garvar
Citera
2025-01-09, 16:38
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Du kanske skulle läsa en bok om lagen så du blir lite allmänbildad och kan förstå varför barnen inte flyttar eller får hjälp av soc. Dom är på föräldrarnas sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
"Mitt varumärke dras i smutsen"

Ungen hanterade Rask riktigt bra.
Rask försökte med sin översittarattityd och hot med polisen och ungen bara garvar

Var det inte den killen som lurade ett barn?
Citera
2025-01-09, 16:40
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Var det inte den killen som lurade ett barn?

Ingen aning.

Den här videon är mycket sjukare.

https://www.youtube.com/watch?v=aTwqL1YuqqA

Rask sitter som en idiot och lyssnar på samtalet han haft och nickar instämmande till sin egen röst.
Citera
2025-01-09, 16:55
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Du ska inte säga till mig vad jag ska lära mig eller förstå.
Chrippa & Linnea har gjort bort sig själva ganska bra speciellt chrippa se bara vart han är idag.

Det är min plikt som medmänniska att lära efterblivna puckon som du och du ska hålla dig till topic om du vet vad det är din planta.
Och topic är den vedervärdiga äckliga fula korkade kvalsterdammande skithögen Carl Fredrik Alexander Rask.
Citera
2025-01-09, 16:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Glöm inte bort när RunkBaronen startade sitt nya fantastiska koncept ”grov gaming”.

Det blev en sensationell succé!
https://m.youtube.com/watch?v=LUjlzqX3U1g

Ridå.
Citera
2025-01-09, 17:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det låter verkligen på dig som att du har stora problem med hans följare.
Kanske du själv behöver få lite hjälp & stöd i detta hat mot rask för det verkar ta över ditt liv.
Det Bajshögen inte förstår är att vi sitter här för hans skull och barnens förstås. Han är dock alldeles för dum för att förstå det.

Skulle han bara lyssnat på oss för 5 år sedan skulle han redan leva sitt drömliv i ett gulligt litet hus i Trosa med hans familj.

Men för honom var det mkt viktigare att ligga och mysa i sängen och istället för terapi för sina personlighetsstörningar valde han istället att sitta och projicera ut sitt självförakt på youtube istället..

Hoppas han kommer till självinsikt en vacker dag, för barnens skull. Jag tvivlar dock att det är möjligt, han är alldeles för långt gången.
Citera
2025-01-09, 17:09
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Carl-Fredrik har gjort sig till någon talesperson hos folk som har olika handikapp och som har det knapert ekonomiskt. Han har blivit en profet för dem, en falsk sådan. För de vet ju inte om att han i själva verket ser ner på dem, då han benämnde brukarna på LSS-boendet han jobbade på som "muppar",

I sin lipvideo(en av dom) så benämnde han patienterna på akutpsyk "Idioter". Fin kille det där.

Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Carl-Fredrik hade vart en riktigt kaxig chef om han satt på en chefsposition.

Minns när han skulle dra igång städfirman och sade i rena ordalag att han vill va chef och flåsa anställda i nacken och ej va den som blir flåsad av chefen.

Carl-Fredrik hade garanterat anammat chefsrollen som en chef som gled runt i en flashig bil, gått i kostym, rökat cigarr i bilen och åkt på dyra restauranger och kastat glåpord på städare eller andra med lågstatusyrken.

Carl-Fredrik hade också ringt och gapat och skällt på kollegorna vid minsta fel.

Jag älskar pengar! Jag är snål som djävulen!

~ Caaal- Fredrik

Klassiker i repris: (FB) Starta företag, HUR?

Det festligaste är att korrigerar man åldern så stämmer de inledande raderna fortfarande när han nu nästan är 40 och har tre barn. Vilken idiot och ärkeförlorare.

Citat:
Jag sitter iaf inte och kollar upp privatpersoner, det är inte ett friskt beteende.

Endast för att du är alldeles för dum för att veta hur man gör.
Senast redigerad av Lailatjej 2025-01-09 kl. 17:14.
Citera
2025-01-09, 17:18
Medlem
Finnj-vels avatar
Hahahaha jag har knäckt det Flashback! Vet ni varför Rask insisterar på att elräkningen skulle vara så hög men inte ens Vattenfall eller Trobo vet varför? För att T är dum nog att tro på det!

Rask tar emot elräkningen, redigerar den, visar för T vid behov, betalar den faktiska kostnaden, och snor resten, som går till Onlyfans och diverse. Ämen fyfan!

Jag ska ringa Trobo och felanmäla Rasks lägenhet åt honom och fråga hur det kan få gå till såhär. Sedan visa dom videon där han berättar att det ligger till såhär och att det är Trobos fel: https://youtu.be/g4gJvzl07IU?si=QHvTRBWkUPLVKfZN
Citera
2025-01-09, 17:18
Medlem
Citat:
Det låter verkligen på dig som att du har stora problem med hans följare.
Kanske du själv behöver få lite hjälp & stöd i detta hat mot rask för det verkar ta över ditt liv.

Har inget hat mot Rask. Har ett problem med den falska fasaden han visar upp på internet. Det är ju därför han hatar mig så mycket, för att jag ser honom för den han är i verkligheten. Det är jobbigt för en person som tar sig fram genom att manipulera andra.

Om han ger upp dessa roller han spelar ska han se att det egentligen är vi ”hatare” som är hans bästa vänner. Han bör inte alls ta illa upp för att vi gör narr av honom här. För vi gör narr av den rollen han spelar, och inte den han faktiskt är.
Citera
2025-01-09, 17:19
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Det är så hög nivå på kommentarerna i denna tråd.

Ja, det är ingen hög nivå innanför din skalle direkt. Dltt troll.
Citera
2025-01-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Du för samma retorik som Rask. Sitter och rättfärdigar dig själv i vart och vartannat inlägg.

Ni kör båda även med en sorts ödmjuk framtoning för att vinna opponenters intresse.

Ni är båda självförhärligande och år efter år speglar du hans ageranden.

Du är förloraren för dina inlägg alstrar dig noll kronor på kontot.

Jag gör det bara för the lulz. Rask riskerar fängelsestraff p.g.a sina grova förtal. Det är inte att vara en vinnare. Var han däremot lite ödmjuk hade han kunnat ta påpekandena till sig. Inte se det som att de som pekar ut hans brottslighet i videoklippen gör det för de är ”syrliga”, utan att i själva verket det finns en poäng i det som skrivs. Så han slutar med det innan det behöver leda till någonting.

Det är lite det jag menar med att folket i tråden är hans vänner, mer än vad idioterna som hyllar hans beteende är. Tar han till sig av det som skrivs här kan hans liv förbättras. Lyssnar han på de som ”gillar” honom är risken att han blir lagförd för brottslighet.

Tyvärr tar han det personligt när hans YouTube-karriär kritiseras, när den mest har fört med sig dåliga saker för honom och hans familj.
Citera
2025-01-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Hahahaha jag har knäckt det Flashback! Vet ni varför Rask insisterar på att elräkningen skulle vara så hög men inte ens Vattenfall eller Trobo vet varför? För att T är dum nog att tro på det!

Rask tar emot elräkningen, redigerar den, visar för T vid behov, betalar den faktiska kostnaden, och snor resten, som går till Onlyfans och diverse. Ämen fyfan!

Jag ska ringa Trobo och felanmäla Rasks lägenhet åt honom och fråga hur det kan få gå till såhär. Sedan visa dom videon där han berättar att det ligger till såhär och att det är Trobos fel: https://youtu.be/g4gJvzl07IU?si=QHvTRBWkUPLVKfZN

Haha du är en mästerlig detektiv.
Hade inte förvånat mig om han ser det som en extra liten inkomst. Som han är helt berättigad till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in