Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-04, 02:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Säg att du är tjackpundare utan att säga att du är tjackpundare:

https://ibb.co/jrzVXPZ
Har du redigerat bilden? Han börjar verkligen få den där snygga pundarlooken, han ger ohälsa att ansikte utåt.

Han måste börja träna, hans fysik är verkligen katastrofal och jag förstår varför han redan i ung ålder lider av värk i kroppen.

Han har liksom all tid i världen, han erkände det själv i senaste video. Därför blir det ännu konstigare hur lite tid han lägger på det som betyder ngt, hans hälsa, hans barn och sitt yrkesliv. Hans självupptagenhet konsumerar honom precis som Narkissos som drunknade i sin egen spegelbild.
Citera
2025-01-04, 02:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har du redigerat bilden?

Nej, det är bara en pausbild från senaste videon. Jag upptäckte den själv när jag satte mig vid datorn
Citera
2025-01-04, 02:48
Medlem
"Jag ska inte sitta här och säga att Rask absolut inte slår sin fru" -Anjo
Aouch den måste svida.
Citera
2025-01-04, 04:11
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:

Fyfan så han ser ut.
Citera
2025-01-04, 04:39
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Han får bara tittare med Chrippa/Linnea videos hans andra videor får 15k eller under

Hur fan han kan få 15 k views övergår mitt förstånd. Är det förfallet av en människa som är intressant?
Citera
2025-01-04, 05:40
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hur fan han kan få 15 k views övergår mitt förstånd. Är det förfallet av en människa som är intressant?
Ca 90% av hans subscribers är köpta (när han hade 100k så var 90k fake). Han får inte 15k views, han får under 10k. Ja, samtliga följer för att se förfallet.
Citera
2025-01-04, 07:36
Medlem
Snusfris avatar
Tror att råttan bakom den lila presseningen är lite kåt på L. Kanske det redan skickats lite bilder på råttkuken till henne för att få henne fuktig nu när C är ute ur bilden.
Citera
2025-01-04, 08:41
Medlem
Tortellis avatar
Citat:

Fy fan vad han ser ut. Min betraktelse angående Rasks viktnedgång ser man tydligt här på bilden.
Citera
2025-01-04, 09:10
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Att ni inte fattar något förstår jag med tanke på vad ni skriver och att ni även är så besatta av Rask att ni viger ert liv åt honom här på FB och hittar på saker som inte stämmer överhuvudtaget.
Ni är lika besatta av honom som Linnea är med Chrippa. Ni skulle inte ha något liv överhuvudtaget utan Rask.
Vad skulle ni då göra med era liv?

Nu flyttar dymu fokus från det som är roten tull det hela. Det är Rask som är den sjuka. Hans beroende av chrippa har satt fart på tråden. Det är han som är orsaken till allt. Allt är hans fel.
Lär dig det!
Citera
2025-01-04, 09:38
Medlem
Wooqiprwos avatar
Han går även till överdrift nu för att bevisa att de firade nyår tillsammans. Vet man själv att man har gjort det så har man ingenting man behöver bevisa eller? Likadant med fläcken på hakan.
Citera
2025-01-04, 09:57
Medlem
Kollade Rasks p-film för första gången.
Fyfan va äcklad man blev att se han gräva runt.

Det som är ännu sjukare är att de enligt egen utsago skulle ha denna videon för att gå igång på🤮.

Sen är den också väldigt redigerad. Är det highligts? Klippt bort ännu sjukare scener?
Citera
2025-01-04, 09:57
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Låt mig bara påminna om att Linnea både var blyg, småfet och trist när hon gick i skolan. Inte en jävel ville ha henne och det försöker hon ta igen nu.

Rasken må vara en idiot men när det kommer till att sänka henne så står jag helt bakom honom av tusen olika anledningar.

Är du nu här för att sprida ditt sjuka hat mot Linnea?

Vad har hon gjort dig som gör att du är så fixerad vid henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in