2024-12-15, 05:08
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Är inte äldsta sonen i den åldern då man drar sin första runk? Och efter det fortsätter runkandet regelbundet. Mysigt att behöva runka i badrummet som redan stinker från runkfarsans bestyr.

Hur ska pojkarna göra med flickvänner? Känns som att unga tjejer inte ska vara i närheten av pervot.

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om du kollar kommentarerna under rasks senaste video hittar du dessa användare.

Jag hittade även denna kommentar någon skrivit, jag hoppas personen skämtar
"Om du hade läst in 6-noveller hade jag lyssnat... blir nästan upphetsad av det här"
Hahaha det är ju Alexander själv...
Citera
2024-12-15, 05:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Om du kollar kommentarerna under rasks senaste video hittar du dessa användare.

Jag hittade även denna kommentar någon skrivit, jag hoppas personen skämtar
"Om du hade läst in 6-noveller hade jag lyssnat... blir nästan upphetsad av det här"

God morgon dopy!

Det är just dom brudarna han kåtar sig med!
Får han vänta på toaletten ska bli ledig, så är det såna han kontaktar.
Porrfilms baronen
Citera
2024-12-15, 05:12
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Varför i h-e maskar du deras namn? Kunde vara intressant med ett djupgräv i vilka människor det egentligen är som enablar Rasks framfart och supportar honom i alla lägen inklusive uthängning av småbarn och uppmaningar till fittsärande.

Kunde inte hålla med mer
Citera
2024-12-15, 05:49
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Kunde inte hålla med mer

Men det blir kontraproduktivt. Hänger vi ut hans gravt efterblivna följare, så är bara till raskens fördel.
"Dom hänger t.o.m ut mina följare på flashback "

Så jag tycker inte dom ska hängas ut här.

Edit: god morgon på dig med!
Citera
2024-12-15, 06:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
God morgon dopy!

Det är just dom brudarna han kåtar sig med!
Får han vänta på toaletten ska bli ledig, så är det såna han kontaktar.
Porrfilms baronen
God morgon Crabby88

Jag känner att den kommentaren måste ju vara ett skämt. Även om någon känner så skriver man det väl ändå inte?
Citera
2024-12-15, 06:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Är inte äldsta sonen i den åldern då man drar sin första runk? Och efter det fortsätter runkandet regelbundet. Mysigt att behöva runka i badrummet som redan stinker från runkfarsans bestyr.

Hur ska pojkarna göra med flickvänner? Känns som att unga tjejer inte ska vara i närheten av pervot.

Hahaha det är ju Alexander själv...
Du har en poäng. Rask kanske bli upphetsad av sin egen röst

Angående sönerna. Jag tror absolut att det kan bli jobbigt att inte kunnat ha ett privat liv. Dock hoppas jag snart dem får en större lägenhet, en 4a, så ungarna får varsitt eget rum och sedan ett kombinerat sovrum/vardagsrum där Therese och rask sover.
Senast redigerad av Dopy 2024-12-15 kl. 06:07.
Citera
2024-12-15, 06:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
God morgon Crabby88

Jag känner att den kommentaren måste ju vara ett skämt. Även om någon känner så skriver man det väl ändå inte?

Nä det är garanterat en beställd kommentar.

Men han raderar negativ kritik. Men veckan efter det uppdagades att han är otrogen, så släpper han igenom sådana kommentarer....
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-15 kl. 06:09.
Citera
2024-12-15, 06:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1

Finns det måhap nåt hörn kvar i skokartongen där man kan hänga upp ett skynke som de manliga medlemmarna ur familjen Rask får runka bakom på schemalagda tider?
Citera
2024-12-15, 06:19
Medlem
Hugin86s avatar
Folk som säger baronen, har bra berättar röst. Har aldrig lyssnat på radio eller lyssnat på ljudbok.
Citera
2024-12-15, 06:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Folk som säger baronen, har bra berättar röst. Har aldrig lyssnat på radio eller lyssnat på ljudbok.

..och/eller är gravt perversa.
Citera
2024-12-15, 06:26
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Du har en poäng. Rask kanske bli upphetsad av sin egen röst

Angående sönerna. Jag tror absolut att det kan bli jobbigt att inte kunnat ha ett privat liv. Dock hoppas jag snart dem får en större lägenhet, en 4a, så ungarna får varsitt eget rum och sedan ett kombinerat sovrum/vardagsrum där Therese och rask sover.

Dom har så rin relation. Så alla i hushållet eunkar tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Finns det måhap nåt hörn kvar i skokartongen där man kan hänga upp ett skynke som de manliga medlemmarna ur familjen Rask får runka bakom på schemalagda tider?
Se ovan.
Citera
2024-12-15, 06:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men det blir kontraproduktivt. Hänger vi ut hans gravt efterblivna följare, så är bara till raskens fördel.
"Dom hänger t.o.m ut mina följare på flashback "

Så jag tycker inte dom ska hängas ut här.

Å ena sidan.
Å andra sidan kanske dom skulle dra öronen åt sig om det i ena vågskålen låg att backa Carl Fredrik och i den andra att bli skrutiniserade och analyserade offentligt på Flashback. Och om den gruppen följare skulle tunnas ut alt. försvinna helt skulle Rask vara slutgiltigt finito.
Tål att tänkas på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in