2024-10-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
En gammal klassiker där Rask ringer upp någon unge som jävlats med honom.
Rask pratar om att hans varumärke dras i smutsen osv, helfestligt.
Grabben ger inte Baronen en millimeter heller när Baronen försöker läxa upp honom vilket gör honom extremt frustrerad.

https://www.youtube.com/watch?v=BKHUIgt_-8o

23.30 Är ganska kul
Haha Han är så jävla underhållande att titta på. En riktig pajas
Citera
2024-10-05, 14:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Haha Han är så jävla underhållande att titta på. En riktig pajas
Ja, hans försök att verka vuxen och "farlig" var riktigt underhållande.

Det där "officiella varumärket" var ju urkul.
Citera
2024-10-05, 15:09
Medlem
trasig-axels avatar
Att duscha insidan av analen och skölja några cm in med fingrarna och använda tvål där inne, ja det är något jag bara skulle förvänta mig från Rask...

Varför säger han såna här saker? Vi vet ju att det inte är sant. Men försöker han impa på sina följare som är ensamma fruntimmer? Nej Rask kvinnor brukar inte duscha insidan av analen, du framstår bara som efterbliven, igen.
Citera
2024-10-05, 15:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Färskt från Insta:

Nej, han saknar inte att jobba:
https://ibb.co/D1W4Z69

Han duschar varje gång han bajsat, tvålar in ringen och upp i tarmen:
https://ibb.co/w7p3fQF

Det sista har jag svårt att tro. Strumpor mellan skinkorna har han erkänt och jag gissar att det luktar rikligt med tjacksvett i kojan.
Varför fönar han inte bara arslet - "man håller sig torr hela dagen" - istället för att kleta med strumpor?

Och tvålar han in tarmen "rikligt med med tvål" en bit in ... så handlar det knappast om hygien utan det fyller nog någon annan funktion för honom.

Sjukt.
Citera
2024-10-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Att duscha insidan av analen och skölja några cm in med fingrarna och använda tvål där inne, ja det är något jag bara skulle förvänta mig från Rask...

Varför säger han såna här saker? Vi vet ju att det inte är sant. Men försöker han impa på sina följare som är ensamma fruntimmer? Nej Rask kvinnor brukar inte duscha insidan av analen, du framstår bara som efterbliven, igen.

Det är en form av skryt. Av samma anledning som han skryter om sin städning. Han är lite bättre än folk i allmänhet, för han håller sig fräschare än pöbeln och städar mycket bättre än gemene man.

Själv tycker jag bara det visar hur galen han är, och hur mycket dötid han har. Att han varje gång han skiter har tid att klä av sig och hoppa in i duschen. Att när han städar så torkar han ur kökslådor som inte är smutsiga. Så beter sig inte folk som har saker för sig.

Det är som med mycket annat Rask visar upp och som i hans värld är världens fetaste grejer. Eftersom han saknar självinsikt förstår han inte hur tokig han ser ut. Som när han berättar om sin morgonrutin som är att vakna upp, ta en kopp kaffe, och sedan gå och lägga sig i sängen och mysa igen. Som att han berättar att han brukar fastna på muggen och titta på Youtube-shorts i en timme. Han målar hela tiden upp en bild av sig själv som en barnslig man, som går hemma hela dagarna och ägnar sig åt trams. Sjukligt renlig och pedant, och duschar och ska hålla sig så fräsch hela tiden, trots att han nästan aldrig rör sig ute och träffar andra människor.
Citera
2024-10-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hade han varit sådär hygienisk så skulle han inte vara sjuk varje månad.

Nej jag köper det inte, han är ett slusk som gräver sig i röven och luktar på fingrarna, sen stoppar han in en snus med samma fingrar utan att ens tänka på det.
Hahaha exakt detta med att han gräver i röven och luktar sen stoppar in 2 snus med hela näven.
Så som Baronen brukar öppna snusdosor och lukta, precis så gör han nog med fingrarna han grävt i skitan. Han verkar lida av rejäla tvångstankar och kan tänka mig han har väldigt många sådana men även vidriga fetischer.

Har aldrig vart med om en människa som uttrycker sig om så mycket om ”kuk, stånd, knulla, pulla, fitta, fis, rövhålet, stjärthål, skita, baja, röven, prutten”.
Det är liksom av 3-4 meningar innehåller det något av dessa ord. Han är sjukligt besatt av snusk. Han har bara det i huvudet.
Spelar ingen roll om det är i kojan, släktträffar eller på gröna Lund bland folk och framför barn.
Han måste få med snusk i alla sammanhang.
Citera
2024-10-05, 15:45
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, hans försök att verka vuxen och "farlig" var riktigt underhållande.

Det där "officiella varumärket" var ju urkul.

Skumma bara igenom videon men han upprepar "Mitt varumärke" flertalet gånger.
Han har för fan inget varumärke.
Citera
2024-10-05, 15:51
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är som med mycket annat Rask visar upp och som i hans värld är världens fetaste grejer. Eftersom han saknar självinsikt förstår han inte hur tokig han ser ut. Som när han berättar om sin morgonrutin som är att vakna upp, ta en kopp kaffe, och sedan gå och lägga sig i sängen och mysa igen. Som att han berättar att han brukar fastna på muggen och titta på Youtube-shorts i en timme. Han målar hela tiden upp en bild av sig själv som en barnslig man, som går hemma hela dagarna och ägnar sig åt trams. Sjukligt renlig och pedant, och duschar och ska hålla sig så fräsch hela tiden, trots att han nästan aldrig rör sig ute och träffar andra människor.

Det hela ter sig mycket märkligt för en normal människa som har ett arbete att gå till.
För Rask är detta inget konstigt då han alltid gjort såhär.
Vi vanliga människor som jobbar kan göra detta på helgen eller semestern, inte som Rask 365 dagar om året. Att han sedan visar upp det och inte förstår hur fjantigt det är säger en del.
Rask har jobbat en kort period men det var inget för honom, han vill hellre ligga under täcket med en kopp te och se Gilmore Girls medans löven faller från träden utanför.
Citera
2024-10-05, 16:02
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Grabben ger inte Baronen en millimeter heller när Baronen försöker läxa upp honom vilket gör honom extremt frustrerad.

23.30 Är ganska kul

Vadfan säger han?

"Det spelar ingen roll om jag har den största kuken i världen."

Vart fan kom det sjuka resonemanget ifrån?
Citera
2024-10-05, 16:06
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Vadfan säger han?

"Det spelar ingen roll om jag har den största kuken i världen."

Vart fan kom det sjuka resonemanget ifrån?

Han är besatt av kukar och kukstorlekar.
Han har något gravt fel i huvudet.

Så jävla kul när ungen bara garvar åt Baronen när han med myndig röst och skitnödig min försöker läxa upp och skrämma honom
Citera
2024-10-05, 16:10
Bannlyst
Rask är arg på Postnord https://www.youtube.com/watch?v=n_hqrF0bV3w

Rask har beställt örhängen till T... Eller jaha, till sig själv... Iallafall, Postnord har slarvat bort paketet och vädjar till Alexander att höra av sig till dom som skickat örhängena. Alexander gör en video där han säger att han beställt dom från Schweiz och han kan ju omöjligt höra av sig till företaget eftersom han omöjligen kan prata tyska eller engelska. Han kan alltså inte för sitt liv komponera ihop ett mejl på engelska där han förklarar vad som hänt, enligt Postnords direktiv? Hur jävla dum är han???
Citera
2024-10-05, 16:13
Bannlyst
Citat:

23.30 Är ganska kul
Hahahaha ungen äger ju!! Alexander säger strängt "Lyssna nu! ... Lyssna nu! ... Lyssna nu! ... Lyssna nu!" men blir avbruten om och om igen av en ägande 16-åring, HAHAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in