Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Det har du nog rätt i. Han poppar alltid upp som gubben i lådan med sin provocerande uppsyn. Man vill bara hoppa och stampa på hans huvud!
Mycket riktigt. Han är faktiskt väldigt lik Baronen i personlighet insåg jag för ett tag sen. Förnekelse in i döden, han höll fast vid en otrolig story som alla förstod var ljug. En vanlig förbrytare hade bara hållit käften. Störda personer som Mats Alm och Baronen pladdrar på och försöker tala sig ur situationen. Folk som ifrågasätter deras lögner blir idiotförklarade. Mats klarade sig för att det inte gick att fastställa dödsorsak hos bruden när liket väl hittades. Liket hittades förövrigt i en brandhärd, och vid den hittades även Mats Alm, som också hade varit försvunnen en tid innan.
Innan man hittade liket gick Mats Alm ut i Efterlyst och låtsasgrät för att hans flickvän var försvunnen. Det är också någonting man känner igen från Baronen. Ett beteende jag tror grundar sig i deras narcissism.
https://youtu.be/6cILy9NO3NU?si=tf5vMQN-57wJ8yoV
Först när jag besökte denna tråden så trodde jag du överdrev när du beskrev Rasks antisociala sida. Men nu råder det ingen tvekan om att han helt klart skulle kunna begå ett mord, i stil med det Mats alm begick.
Han kan helt klart mörda i kallt blod utan att beröras det minsta av det. Han berörs nog mer av att det svider under läppen av snusen han har inne.
För smärta och motgångar är något han själv inte står ut med, den fega och jämrande tönten.