Citat:
Ursprungligen postat av
marijo
Ja så kan det ju vara. Det var dock väldigt länge sedan, och Rask uppger i nutid att denne handläggare är snäsig mot familjen Rask så att det måste vara så att handläggaren gått på att det var Rask som skickade SMSen. Jag undrar... Har han inte pratat med handläggaren om detta och förklarat situationen då? Är det bara vi på youtube som ska använda Trolljägarna som vattentätt bevis för att Rasks tes stämmer? Rask har väl sovit så pass länge att handläggarens telefontider hunnit stänga - varje dag. Återigen är det Rask som gjort fel anser jag, även om det han säger om trollen skulle vara sanna. Jag gissar att det finns noll bevis för detta.
Kan det vara så att när Rask fick veta att trollen skickat sms i hans namn då satt han hemma och skrattade åt det.
En normal människa går ju över, knackar på, ber om ursäkt och förklarar på ett sätt så mannen förstår vad som hänt, och ber om ursäkt igen att detta drabbat dem.
Rask sa ju själv något ord och att gubben nog inte visste vad det var, nej men provade Rask att som en normal människa försöka förklara för gubben?
Det känns som att Rask troligen sabbade för sig själv som vanligt.
Och att han tror att handläggaren sitter och hyser personligt agg flera år senare pga några sms, istället för att inse att det kanske är pga dem själva dem inte får nytt boende?