2024-12-11, 21:52
Fan vilket fattigt liv äggskallen lever.

När vanliga farsor är på kneget och jobbar så ligger Carl-Fredrik hemma och tallar på kuken och skrollar insta samtidigt som han snusar upp farfars pengar.

Bo i vardagsrummet dör asså.

Hur fan kan Therese vilja va gift tillsammans med en ansiktstatuerad loser som skickar bilder på sin erigerade penis till brudar i kojan.

Snabbmakaroner och ketchup året runt! Therese din man är en hjälte
Senast redigerad av Karolinen97 2024-12-11 kl. 22:01.
Citera
2024-12-11, 22:02
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=7CL5XIUUd4E

Skriver nån en negativ kommentar på videon sen, döljer jag personen från kanalen.
Citera
2024-12-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
HAHAHHHAH jag har "va det Cluees fel"-videon, nyss hade den 855 kommentaren men eftersom samma personer kommenterar på nya som rask raderar ALLT som är negativt, nu några minuter senare har den 797 HAHAHAHHAHA se sen imorgon hur många för då är skillnaden minst av vad som verkligen togs bort

Den är snart nere under 500 kommentarer. Högerhanden jobbar hårt nu, precis som den gjorde när han skicka bilder till en följare, fast då satt högerhanden någon helt annanstans...
Citera
2024-12-11, 22:17
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är det som pågår i trion Rask Anjo Jocke, hörde att det snackas skit om varandra internt. Att Rask får skit är väntat, men vad har hänt som gjort Anjo missnöjd med Jocke? Och vågar Rasken rapportera till Jocke vad som sagts?

Ja de snackar illa om rask bakom stängda dörrar. Minns när Chrippa dramat hade börjat. Då läckte Cluee meddelanden mellan honom och Jocke. Det var runt tiden Baronen hade inget content och köpt tillbaka kanalen, då skrev jocke något i stil med "Och nu har Rask tydligen börjat göra videos igen...". Vilket var komiskt, för han pruttade ut någon enstaka video och sa att youtube bara var en hobby. Sen med Chrippa dramat så pumpade han ut i två videos per dag (givetvis 1 timmes långa, utan redigering)
Citera
2024-12-11, 22:32
Medlem
Dr.mjaos avatar
Gillade när han sa den senaste filmen inte var förtal för han var inte först

Chat-gpt om detta :
Citat:
Att prata om att någons barn kanske ska bli föremål för en LVU (lagen med särskilda bestämmelser om vård av unga) på YouTube eller andra offentliga plattformar kan vara lagligt, men det finns vissa juridiska gränser som kan göra sådant innehåll problematiskt eller till och med olagligt beroende på omständigheterna. Här är några viktiga punkter att tänka på:

Förtal (Brottsbalken 5 kap. 1 §)

Om personen som pratar på YouTube sprider information som kan anses vara kränkande för barnets eller vårdnadshavarens rykte, kan det betraktas som förtal. Det gäller även om uppgifterna är sanna, om syftet inte är att försvara ett allmänintresse. Exempel: Om någon antyder att en förälder är olämplig eller att barnet lever under olämpliga förhållanden, kan det skada personens anseende.

Förolämpning (Brottsbalken 5 kap. 3 §)

Om uttalandet innehåller kränkande kommentarer riktade mot en specifik individ (barnet eller föräldrarna) kan det falla under förolämpning. Detta gäller särskilt om man uttrycker sig nedsättande utan att ha faktagrund.

Ofredande (Brottsbalken 4 kap. 7 §)

Om publiceringen anses vara trakasserande eller kränkande gentemot föräldrarna eller barnet kan det betraktas som ofredande, särskilt om det upprepas eller är riktat med syfte att skapa obehag.

Barnets rättigheter (Barnkonventionen)

Barnets integritet ska skyddas enligt barnkonventionen, som är svensk lag sedan 2020. Att prata om ett specifikt barns eventuella tvångsvård kan kränka barnets rätt till privatliv och därmed bryta mot lagen.

Okej om han pratar om vuxna så är det lite ”är man med i leken” men de senaste filmerna handlar lika mycket om barnet.
Hoppas Christoffer gör det rätta skyddar sitt barn genom att anmäla psykopaten.
Sen tror jag knappast att dom väntar med en LVU om barnet har så fruktansvärda föräldrar som Rask påstår.
Självklart tycker jag att barn ska ha en säker, trygg plats att växa upp.. men det är inte min sak att bestämma eller tycka till om, sånt har vi Soc-tanter till.
Citera
2024-12-11, 22:56
Medlem
Det finns ingen genuin broderskap mellan någon av dessa gubbar.

Jag förstår att man inte vill smutsa ned sitt varumärke med honom

Det finns några få som gör tappra försök.

Men de är på hal is.

De kommer bli tyst , tids nog.

Ingen backar Rask.
Citera
2024-12-11, 23:32
Medlem
100 spänn på att han kommer att ta bort dagens video inom kort.
Citera
2024-12-11, 23:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
100 spänn på att han kommer att ta bort dagens video inom kort.
Han är så jävla dum som sitter och läser upp dessa papper, han fattar inte att dom lägger upp honom att bli Anjos nya content.

Blir kul att höra honom försvara denna sjuka följetong i rätten, detta kommer bli det största förtalsmålet i Sveriges historia.
Citera
2024-12-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Blir kul att höra honom försvara denna sjuka följetong i rätten, detta kommer bli det största förtalsmålet i Sveriges historia.
På det sättet skulle ju Carl-Fredrik äntligen bli rikskändis och få en alldeles egen wikipediasida.
Citera
2024-12-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är så jävla dum som sitter och läser upp dessa papper, han fattar inte att dom lägger upp honom att bli Anjos nya content.

Han sprutar i skrivande stund ut storys på insta.
Är väl torrt på hemmafronten o nånstans måste han ju spruta.
Känns som att han vet att det är kört o skiter i vilket alternativt så har han helt enkelt tappat det, för just nu känns hans insta INSTAbil och faktiskt lite läskig.
Citera
2024-12-11, 23:54
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Gillade när han sa den senaste filmen inte var förtal för han var inte först
Det börjar bli dags att skapa en compilation för dessa uttalanden.

1. "Denna person har gjort dessa grejer, här har jag fått ett mejl, denna person sysslar med incest!"

2. "Jag är ju dömd för förtal, så jag vet vad som gäller, och jag ska idag prata om den här personen och vad den har gjort, och innan ni säger att det är förtal för att jag sprider information så är det inte det, för informationen var redan... Spredd..."

3. "Jag vet precis hur förtal fungerar, jag är för fan dömd för det, yttre och inre faktorer. Förresten, hörrni! Visste ni att den här killen brukar göra sånt här, och jag har hört att han brukar göra såhär!"

4. "Nu ska vi prata om några papper cirkulerar, och detta är INTE förtal för någon annan har redan pratat om detta..."

Hahahaha
Citera
2024-12-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Han sprutar i skrivande stund ut storys på insta.
Är väl torrt på hemmafronten o nånstans måste han ju spruta.
Känns som att han vet att det är kört o skiter i vilket alternativt så har han helt enkelt tappat det, för just nu känns hans insta INSTAbil och faktiskt lite läskig.
Han upprepar sig inte bara i sina youtube-videos, numera upprepar han sig även på insta-storys.
Teorin om att karln är extremt lättkränkt styrks nu av honom själv, det sista Chrippa gjorde mot honom plus att hans anmälningar inte oväntat lades ner tog så hårt på Baronen att han nu har tappat det o går all in helt utan konsekvenstänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in