2024-10-23, 19:29
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Årets bästa citat, att göra en Rask, snart i en
Svenska Akademiens ordlista nära dig.

Ny video om pundarfarsans kaffevolta, kolla här så slipper du gynna svinpälsen

https://old.bitchute.com/video/491poJyOlsZI/
Tack tack men jag hoppar över, jag får ont i magen när jag kollar på dom där cp-kreatörerna nuförtiden Anjo Rask Chrippa .....
Citera
2024-10-23, 19:37
Medlem
Uslingen kan bara inte sluta ljuga, i början av sina nya video säger han hur sjuk och kall han är och har gjort varmt te... sedan runt ca 7 minuter håller hans kaffe på att bli kallt. Vi alla vet varför du låtsas vara sjuk, så du kan skylla på din frånvaro för att du har haft panik inne i kojan.. som någon annan poängterade.. uppkavlade armar och inga hostningar när han pratar om skorna... hoppas Andreas sänker skithögen en gång för alla.
Citera
2024-10-23, 19:39
Avstängd
Det här var något han bara sket ur sig för att visa för sina tittare att han är "sjuk" och därför är lite låg för tillfället. Fullständigt poänglös video, utan någon ny information. Endast 20 minuter i längd säger mycket. Han var bara tvungen att ha ut en snutt för att visa upp sig i myströjan och annonsera att det är sjukstuga.
Citera
2024-10-23, 19:48
Medlem
Carl Fredrik af Skithög. Sveriges i särklass mest förkylda människa. Han måste besitta ett immunförsvar som en 3-åring, trots att han 33.
Citera
2024-10-23, 19:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Hänger han fortfarande ut sin knarkande pappa eller är det videor om Chrippa och Joakim Lundell som gäller 2024?

Amen, alltså vakna!
Han har utvecklats. Han gör videos om sina barn och fru. Där dom utforskar världen.
Citera
2024-10-23, 20:00
Medlem
Ingen behöver ödsla sin tid på denna video. Allt som säger har redan sagts senaste månaden. Bokstavligen.

Edit: Eller förresten nej, Carl Fredrik har i denna video upptäckt att det heter omständligt och inte omständigt. I övrigt är allt upprepningar.
Citera
2024-10-23, 20:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Carl Fredrik af Skithög. Sveriges i särklass mest förkylda människa. Han måste besitta ett immunförsvar som en 3-åring, trots att han 33.

Han är inte sjuk dock. Han förekommer bara Andreas video. När den kommer ut kan han nu skylla på att han inte orkar bemöta den, han är ju sjuuuuk.

Baronen är sjuk lika ofta som alla andra. Däremot är han väldigt duktig på att använda påstådda förkylningar eller andra förhinder som ursäkt när han inte vill göra saker som tar emot. Han gjorde bland annat samma sak på sin rättegång när han inte ville närvara i rättssalen.

Lögnen är Carl-Fredriks bästa vän. Den har alltid varit en utväg när han inte orkar med att ta ansvar.
Citera
2024-10-23, 20:06
Medlem
abvs avatar
Jag föreslår att Carl Fredrik Alexander Rask testar Compeed-plåster under ögonen i kommande säsong av ångestdagboken. Jag vet, de kanske inte ser så jättecoola ut och kanske inte matchar din tvärfeta hårdrockarstil (som vi alla är avundsjuka på) men de gör jobbet. Du kanske kan måla dem svarta med nagellack? Kanske några tuffa dödskallar?
Citera
2024-10-23, 20:08
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Amen, alltså vakna!
Han har utvecklats. Han gör videos om sina barn och fru. Där dom utforskar världen.

Att läcka Porrfilmen var ändå nytt och kreativt , men kom på att Jucke o Jönna gjorde det 10 år tidigare.
Citera
2024-10-23, 20:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Att läcka Porrfilmen var ändå nytt och kreativt , men kom på att Jucke o Jönna gjorde det 10 år tidigare.

Ja, och vi kan gå tillbaka 20-30 år. Så inte ens det är han en pionjär med.
Rask är en värdelös repris av saker som fungerat.
Citera
2024-10-23, 20:16
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag föreslår att Carl Fredrik Alexander Rask testar Compeed-plåster under ögonen i kommande säsong av ångestdagboken. Jag vet, de kanske inte ser så jättecoola ut och kanske inte matchar din tvärfeta hårdrockarstil (som vi alla är avundsjuka på) men de gör jobbet. Du kanske kan måla dem svarta med nagellack? Kanske några tuffa dödskallar?

Vad är det för nått?
Citera
2024-10-23, 20:17
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja, och vi kan gå tillbaka 20-30 år. Så inte ens det är han en pionjär med.
Rask är en värdelös repris av saker som fungerat.

Visst Fan läckte Pamela Andersson en Sex Tape?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in