2024-07-02, 18:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkomstuppgifter
Alexander Rasks deklarerade inkomst:

2023: Lön 93 300, kapital -1 021
2022: Lön 119 533, kapital 5
2021: Lön 80 326, kapital -2
Blir en halvdag till Vagnhärad i sommar med grabbarna, T får stanna hemma med A, pengarna räcker inte till hela familjen.
Citera
2024-07-02, 18:47
Medlem
Nu äger Clue Rask på Insta också! Rask har tydligt sagt att han har bevis på att Clue fejkat uppringningen av Olof K. Nu visar Clue att så inte är fallet, hur ska Rask behålla ansiktet framför sina medelålders fans nu?

Sen sätter Clue huvudet på spiken gällande öknamn där Rask har kallat Clue för "Klutten" i åratal och när Clue kallar honom för Baronen tar Rask på sitt seriösaste ansiktsuttryck och säger att det är barnsligt med öknamn kallar honom omogen och säger att Clue går på personligt.

Förresten, i senaste videon där Rask ska svara på Antonio från Säg Jag svär så rättfärdigar han att rasks fans har kontaktat Antonios arbetsgivare för att Antonio kallade Rask för Sjärtgosse.
Vi som har hatföljt Rask i flera år vet att han ofta är pigg på att kalla andra för Fjolla osv. Vem kontaktar Rask arbetsgivare?
Citera
2024-07-02, 18:53
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Sinnesjukt flygande !
”Eller ja…du vet vad jag menar!”
Bästa Äggskallecitatet när han vet att han säger emot sig själv, ljuger eller helt enkelt inte vet vad han pratar om.

Snart en vecka sedan senaste nyhetssläppet. Redan gett upp eller väntar han på svindyr nyinköpt greenscreenutrustning?
Citera
2024-07-02, 18:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Vem kontaktar Rask arbetsgivare?
Vem är hans arbetsgivare? Jocke? Banjo?
….eller vänta. Han jobbar ju med glädje gratis åt dessa. Therese betalar ju allt i hushållet. De enda som skulle kunna anses vara hans arbetsgivare är de som köper memmos (dvs. ren inkomst i Äggskallens värld) och de har nog alla goda män.
Citera
2024-07-02, 19:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Nu äger Clue Rask på Insta också! Rask har tydligt sagt att han har bevis på att Clue fejkat uppringningen av Olof K. Nu visar Clue att så inte är fallet, hur ska Rask behålla ansiktet framför sina medelålders fans nu?

Sen sätter Clue huvudet på spiken gällande öknamn där Rask har kallat Clue för "Klutten" i åratal och när Clue kallar honom för Baronen tar Rask på sitt seriösaste ansiktsuttryck och säger att det är barnsligt med öknamn kallar honom omogen och säger att Clue går på personligt.

Förresten, i senaste videon där Rask ska svara på Antonio från Säg Jag svär så rättfärdigar han att rasks fans har kontaktat Antonios arbetsgivare för att Antonio kallade Rask för Sjärtgosse.
Vi som har hatföljt Rask i flera år vet att han ofta är pigg på att kalla andra för Fjolla osv. Vem kontaktar Rask arbetsgivare?

Han kommer vända och vrida på det så det är Clues fel. Och att baronen är ett offer.

Sen kommer bajsbaronen säkert dra till med att han inte vill hänga ut den/dom dom försett han med informationen om deras samtal.

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Eller ja…du vet vad jag menar!”
Bästa Äggskallecitatet när han vet att han säger emot sig själv, ljuger eller helt enkelt inte vet vad han pratar om.

Snart en vecka sedan senaste nyhetssläppet. Redan gett upp eller väntar han på svindyr nyinköpt greenscreenutrustning?

Ja han var i kontakt med CNN för att få hjälp med en bakgrund. Och att han skulle bli deras talesman i Sverige .
Tror dom fastnade för honom när han släppte bomben om luddzes fortkörning.
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-02 kl. 19:22.
Citera
2024-07-02, 19:23
Medlem
abvs avatar
Citat:
Han kommer vända och vrida på det så det är Clues fel. Och att baronen är ett offer.

Ja han var i kontakt med CNN för att få hjälp med en bakgrund. Och att han skulle bli deras talesman i Sverige .
Nej där har du faktiskt fel. De flög nämligen över utrustning samt en reporter som ska intervjua honom efter att rask news rapporterat om att 1cuz spelat golf.

Här är prototypen
https://ibb.co/2WQGypv
Citera
2024-07-02, 19:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Nej där har du faktiskt fel. De flög nämligen över utrustning samt en reporter som ska intervjua honom efter att rask news rapporterat om att 1cuz spelat golf.

Här är prototypen
https://ibb.co/2WQGypv

Ja det är inte mer än att jag erkänner jag hade fel.
Undrar hur länge det dröjer tills han slår igenom internationellt. Tänk er, en svensk Pierce Morgan.
Som intervjuvar alla dom stora.

”Hello my name is shitbarone änd i rule in Sweden. I fight for the working class and have my own company and make alot money. Änd jutube needs me.
Citera
2024-07-02, 19:30
Medlem
Crabby88s avatar
Från den ena till det andra, jag ör lite spretig.

Historian om när hans fru valde att knulla med andra.

Skulle man kunna få den återberättad?
Citera
2024-07-02, 19:34
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Sen kommer bajsbaronen säkert dra till med att han inte vill hänga ut den/dom dom försett han med informationen om deras samtal.

Vilken dubbelmoral han har. Han erkände själv i en live att både han och Tessan kört amfetaminpåverkade. Många år sedan, men ändå.
Citera
2024-07-02, 19:35
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Från den ena till det andra, jag ör lite spretig.

Historian om när hans fru valde att knulla med andra.

Skulle man kunna få den återberättad?

Hon var på kryssning med jobbet tror jag.
Låg med en arab i en av hytterna.
Citera
2024-07-02, 19:36
Medlem
https://old.bitchute.com/video/EWpqBcJPax1C/

Här kan ni se Bajsmannens senaste.
Citera
2024-07-02, 19:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hon var på kryssning med jobbet tror jag.
Låg med en arab i en av hytterna.

Intressant !
Hur kom det fram ? Vad sa bajsbaronen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in