2024-08-16, 22:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Klarar inte av att se honom utan att bara vilja golva honom! Carl-Fredrik är sinnessjukt osympatisk.

Sämsta jävla retorikern ever, ska sitta och analysera och svara i 2 timmar när någon nämnt honom i 5 min.
Born loser är vad C-F är.

Om man skulle respektera honom skulle han skaffa sig ett vanligt jobb och sluta skämma ut sin släkt och lasra bort grafittin i ansiktet.

Bara jag som tror att Walle och Edward kommer ut på arbetsmarknaden före grafitti-baronen?
Självklart, Edward kommer hinna spara ihop till en kontantinsats innan hans loserfarsa har fixat arbetsträning via arbetsförmedlingen.

Hoppas verkligen att hans söner får drivet dom behöver efter det starka förakt dom kommer utveckla för sin skinnhög till pappa.
Citera
2024-08-16, 22:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Vad tror ni är mer troligt, att Rask faktiskt sitter på bevis att Cluee har haft kontakt med Olofs pappa eller att Rask har blivit helt grundlurad av någon i DM. Han låter så jävla säker på sin sak.

Cluee är inne i kommentarerna på uslingens senaste och påstår att han ljuger.

Ska bli intressant att se... för om det framkommer att Rasks info är falsk skulle han ju ta bort sin kanal.
Om det hade funnits några bevis tror du Rask skulle "sitta på dem" ... Det hade ju blivit 50 videor där han satt och skrek ut det.

Cluee ljuger inte. Vad skulle han tjäna på det.
Citera
2024-08-16, 22:32
Medlem
abvs avatar
Tror ni paret har någon kontakt med de här stiliga herrarna idag? 🫶

https://ibb.co/7YbN2Yt
https://ibb.co/42HJQkq
Citera
2024-08-16, 22:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Tror ni paret har någon kontakt med de här stiliga herrarna idag? 🫶

https://ibb.co/7YbN2Yt
https://ibb.co/42HJQkq
Epic! Vars hittade du dom där fina bilderna?

Måste väl varit dom kollegorna som gangbangade Thessan på färjan?

Baronen är en riktig cuck! Han skulle säkert slicka upp deras sperma dom lämnade efter sig
Citera
2024-08-16, 22:46
Medlem
KungPungPats avatar
Nu är snart AMG-Rask borta igen, och då blir det frälsning och förändringsrask som dyker upp med en gråtvideo.

Han blir ju odräglig av visningar vilket är en spärr som gör att han aldrig blir populär.
Citera
2024-08-16, 22:48
Medlem
Faltas avatar
Detta satans hostande från Rask. Inte en eller två gånger utan hela *ävla tiden under hans Youtube sändningar. En bagatell i sammanhanget, men jag kan inte låta bli att kommentera Host host host.
Citera
2024-08-16, 23:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://old.bitchute.com/video/0QLd2Y6RqKjI/

Bajsmannens senaste förtalsvideo!

Vilken jävla pajas alltså. Men det vet vi ju redan.
Jag orkade se 20 minuter av apan, upprörd och jävlig, möglig i halsen och går upp falsett för att han så ont i arslet.
Citera
2024-08-16, 23:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag sätter min högra arm på att Walle och Edward kommer ut på arbetsmarknaden före Rembrandt-baronen.

HAHAHA dagens!
Citera
2024-08-16, 23:58
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En bagatell i sammanhanget

Mjaaa är det det? Dammiga lakan och mögel i lägenheten....
Citera
2024-08-17, 00:05
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det ultimata styrkeprovet för samtliga inblandade vore en tävling i att snabbast räkna ur hur många år som har passerat sedan ett visst datum. Man får inte använda fingrarna.

"Hur många år sedan var 2017?"
Senast redigerad av -SchmergliN- 2024-08-17 kl. 00:10.
Citera
2024-08-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vilken jävla pajas alltså. Men det vet vi ju redan.
Jag orkade se 20 minuter av apan, upprörd och jävlig, möglig i halsen och går upp falsett för att han så ont i arslet.

Ja, direkt in i det, och han "värjer sig" mot Cluees anklagelse om att han bara är skinn och ben.

Det är inte en helt felaktig iakttagelse. Hans armar och axlar är så fruktansvärt taniga. Han ser ut som en pojke i kroppen. Kollade på hans gamla klipp där han fet och jävlig hoppade i sängen. Armarna var lika taniga då, bara lite mer hull.

Carl-Fredrik är smalfet. Man hade inte gissat att han vägde 94 kg om han inte tog av sig tröjan. Så det spelar ingen roll att han väger samma som Chrippa, när vikten utgörs av pommes frites-sladder.

Så det spelar ingen roll att din vikt säger annat, Carl-Fredrik. Man hade brutit ned dig med liten ansträngning i alla fall.
Citera
2024-08-17, 00:42
Medlem
Krakatoas avatar
[quote=StorTuffBiker|89239459
Carl-Fredrik är smalfet.[/QUOTE]

Och han tror att muskler väger lika mycket som fett...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in