2024-08-16, 19:08
Medlem
GreenBatterys avatar
Hans musik har inte utvecklats ett skit på 10 år.
Det bästa som hänt hans musikskapande är AI dvs. att ”någon annan” gör jobbet.

Story of his life - någon annan fixar allt åt honom.

#SnartFlygerDet
#NollKoll
Citera
2024-08-16, 20:32
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dagen började med ett befriande skratt. Så jag är en dömd pedo med ett fängelsestraff i somras som höll mig borta från flash.
Denna looser är ju mer lost än någonsin. Vem som ligger bakom denna "avslöjande" lista behöver man inte ha examen från grundskolan ens för att fatta
Vart kan man se när han nämner det här???
Citera
2024-08-16, 21:19
Medlem
Kickassfarsans avatar
Nu har grismunnen gett sig på Cluee igen, sänk dig inte till mobbarnas nivå, dom försöker bara dra ner dig Cluee du är bättre än så, låt grisarna böka runt i skiten medans du avancerar framåt här i livet till skillnad från Rask som inte har tagit sig någonstans sedan gymnasietiden.

Fun facts: Parasiter är en organism som behöver en cell för att överleva, dvs ett värddjur tex en människa.

Precis som Rask behöver Chrippa, Olle, Cluee, Alf, Therese osv. Han är de facto en stor parasit som dör utan en annan människa att livnära sig på. Schysst epitet, något att skriva i instabion? Parasitbaronen
Citera
2024-08-16, 21:21
Medlem
https://old.bitchute.com/video/0QLd2Y6RqKjI/

Bajsmannens senaste förtalsvideo!
Citera
2024-08-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://old.bitchute.com/video/0QLd2Y6RqKjI/

Bajsmannens senaste förtalsvideo!
Haha fyfan hans överkropp är verkligen inget man vill se en fredag kväll. DefinAtionen av low testo?
Citera
2024-08-16, 21:26
Medlem
Vad tror ni är mer troligt, att Rask faktiskt sitter på bevis att Cluee har haft kontakt med Olofs pappa eller att Rask har blivit helt grundlurad av någon i DM. Han låter så jävla säker på sin sak.

Cluee är inne i kommentarerna på uslingens senaste och påstår att han ljuger.

Ska bli intressant att se... för om det framkommer att Rasks info är falsk skulle han ju ta bort sin kanal.
Citera
2024-08-16, 21:32
Medlem
Så Baronen kan ta en hel del stryk? Alltså vem försöker han lura? Han är YouTubes största soyboy
Citera
2024-08-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Haha fyfan hans överkropp är verkligen inget man vill se en fredag kväll. DefinAtionen av low testo?

Nej, det förstår jag. Jag tänker inte kolla på den själv, men ska givetvis tillhandahålla den till alla som vill kolla på den. Baronens algoritmer ska saboteras, no matter what!
Citera
2024-08-16, 21:35
Medlem
Citat:
Nej, det förstår jag. Jag tänker inte kolla på den själv, men ska givetvis tillhandahålla den till alla som vill kolla på den. Baronens algoritmer ska saboteras, no matter what!
Du gör ett mycket bra jobb.

Vem i helvete bryr sig om Cluee ljuger angående att Olofs intervju var uppstyrd eller inte? Han får det att låta som något viktigt. Nej nu räcker det för min del också, klarar inte av äggskallen och hans ständiga förkylning
Citera
2024-08-16, 21:37
Klarar inte av att se honom utan att bara vilja golva honom! Carl-Fredrik är sinnessjukt osympatisk.

Sämsta jävla retorikern ever, ska sitta och analysera och svara i 2 timmar när någon nämnt honom i 5 min.
Born loser är vad C-F är.

Om man skulle respektera honom skulle han skaffa sig ett vanligt jobb och sluta skämma ut sin släkt och lasra bort grafittin i ansiktet.

Bara jag som tror att Walle och Edward kommer ut på arbetsmarknaden före grafitti-baronen?
Citera
2024-08-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Klarar inte av att se honom utan att bara vilja golva honom! Carl-Fredrik är sinnessjukt osympatisk.

Sämsta jävla retorikern ever, ska sitta och analysera och svara i 2 timmar när någon nämnt honom i 5 min.
Born loser är vad C-F är.

Om man skulle respektera honom skulle han skaffa sig ett vanligt jobb och sluta skämma ut sin släkt och lasra bort grafittin i ansiktet.

Bara jag som tror att Walle och Edward kommer ut på arbetsmarknaden före grafitti-baronen?
Jag sätter min högra arm på att Walle och Edward kommer ut på arbetsmarknaden före Rembrandt-baronen.
Citera
2024-08-16, 21:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Han har blivit så pass grandios på slutet att jag knappt kan kolla på honom, sinnessjukdom exhibit a!

Självklart skulle kvinnohöften aka nudelarmen banga fighten för som vi alla old timers vet så är Bajsbaronen definitionen av en posör, hela hans persona är byggd på falska grunder, snart medelålders och har fortfarande inte hittat sig själv, patetiskt är bara förnamnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in